37910337
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK
48286621
airo, s. r. o.
Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK
Obnova nástroja pre automatizovanú proaktívnu analýzu a kontrolu VMware prostredia
Analýza a kontrola VMware prostredia
Služba
|
1. Obnova nástroja pre automatizovanú proaktívnu analýzu a kontrolu VMware prostredia
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Obnova nástroja pre automatizovanú proaktívnu analýzu a kontrolu VMware prostredia pre 18 CPU |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1Y Annual Subscription - RuneCast Analyzer (6 - 64) Socket Tier (od 27.12.2024 do 26.12.2025) |
| Názov |
| Dodávateľ je povinný predložiť doklad, že je autorizovaným obchodným partnerom spoločnosti VMware. Túto skutočnosť Dodávateľ preukáže Objednávateľovi do 3 dní po uzavretí zmluvy. |
| Zmluva je neplatná v celom rozsahu v prípade, ak Dodávateľ nie je v čase uzavretia zmluvy preukázateľne registrovaným obchodným partnerom spoločnosti VMware. |
| Podpora musí byť poskytovaná priamo výrobcom softvéru. Vzhľadom na používané SW vybavenie nie je možné predložiť variantné riešenie. |
| V prípade, ak bude zistené, že tovar/služba nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar/službu neodobrať. |
| Zmluva je neplatná v celom rozsahu v prípade, ak Dodávateľ nie je v čase uzavretia zmluvy zapísaný v Registri konečných užívateľov výhod, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. |
| Dodávateľ službu sprístupní od 27.12.2024 prostredníctvom My VMware portálu pod účtom Objednávateľa. |
| Dodávateľ zabezpečí plynulé pokračovanie kontraktu. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci oprávnenie Dodávateľa poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom tejto zmluvy. |
| Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy. |
| Dodávateľ musí doložiť uzavreté poistenie za prípadné škody vzniknuté pri výkonne činnosti, minimálna poistná suma 50 000 Eur. |
| Dodávateľ predloží Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
| Dodávateľ predloží podrobný rozpočet jednotkových cien položiek predmetu zmluvy s DPH a bez DPH do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
| Dodávateľ je povinný v termíne do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy pre všetky položky. |
| Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy dodávateľ predkladá na účely kontroly či ponúkaný tovar alebo služba zodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
| Dodávateľ bude vyzvaný k dodaniu predmetu zákazky prostredníctvom objednávky vystavenej Objednávateľom. Jednotkové ceny sú počas trvania zmluvy nemenné. |
| Úhrada sa vykoná platobným príkazom do 30 dní po doručení odsúhlasenej faktúry. |
| Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť Dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu, za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry Objednávateľovi. |
| Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa Objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy. |
| Zároveň sa Dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno Objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk. |
| Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky, Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
| Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi Dodávateľa. |
| Komunikácia medzi Dodávateľom a Objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. |
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
31.10.2024 00:00 — 02.12.2024 23:59
1,00 zákazka
19 008,00
15 840,00
Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb uvedených v objednávkovom formulári.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.10.2024 13:18
28.10.2024 09:00
28.10.2024 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 21.10.2024 15:02 - Vstupná ponuka | 19 008,00 | € | Cena s DPH |
| 21.10.2024 15:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 008,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: