• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2024 13:18
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2024 09:50

Detail zákazky Z20249273

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2024 13:18
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2024 09:50

Základné údaje

Z20249273

OF-295069

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9953036

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

48286621

airo, s. r. o.

Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obnova nástroja pre automatizovanú proaktívnu analýzu a kontrolu VMware prostredia

Analýza a kontrola VMware prostredia

  • 72710000-0 - Služby pre lokálne siete LAN

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obnova nástroja pre automatizovanú proaktívnu analýzu a kontrolu VMware prostredia
Funkcia
Obnova nástroja pre automatizovanú proaktívnu analýzu a kontrolu VMware prostredia pre 18 CPU
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1Y Annual Subscription - RuneCast Analyzer (6 - 64) Socket Tier (od 27.12.2024 do 26.12.2025)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný predložiť doklad, že je autorizovaným obchodným partnerom spoločnosti VMware. Túto skutočnosť Dodávateľ preukáže Objednávateľovi do 3 dní po uzavretí zmluvy.
Zmluva je neplatná v celom rozsahu v prípade, ak Dodávateľ nie je v čase uzavretia zmluvy preukázateľne registrovaným obchodným partnerom spoločnosti VMware.
Podpora musí byť poskytovaná priamo výrobcom softvéru. Vzhľadom na používané SW vybavenie nie je možné predložiť variantné riešenie.
V prípade, ak bude zistené, že tovar/služba nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar/službu neodobrať.
Zmluva je neplatná v celom rozsahu v prípade, ak Dodávateľ nie je v čase uzavretia zmluvy zapísaný v Registri konečných užívateľov výhod, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
Dodávateľ službu sprístupní od 27.12.2024 prostredníctvom My VMware portálu pod účtom Objednávateľa.
Dodávateľ zabezpečí plynulé pokračovanie kontraktu. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci oprávnenie Dodávateľa poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom tejto zmluvy.
Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy.
Dodávateľ musí doložiť uzavreté poistenie za prípadné škody vzniknuté pri výkonne činnosti, minimálna poistná suma 50 000 Eur.
Dodávateľ predloží Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ predloží podrobný rozpočet jednotkových cien položiek predmetu zmluvy s DPH a bez DPH do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ je povinný v termíne do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy pre všetky položky.
Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy dodávateľ predkladá na účely kontroly či ponúkaný tovar alebo služba zodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Dodávateľ bude vyzvaný k dodaniu predmetu zákazky prostredníctvom objednávky vystavenej Objednávateľom. Jednotkové ceny sú počas trvania zmluvy nemenné.
Úhrada sa vykoná platobným príkazom do 30 dní po doručení odsúhlasenej faktúry.
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť Dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu, za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry Objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa Objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy.
Zároveň sa Dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno Objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky, Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi Dodávateľa.
Komunikácia medzi Dodávateľom a Objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

31.10.2024 00:00 — 02.12.2024 23:59

1,00 zákazka

19 008,00

15 840,00

Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb uvedených v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.10.2024 13:18

28.10.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.10.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 420
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2024 15:02 - Vstupná ponuka 19 008,00 € Cena s DPH
21.10.2024 15:02 - Najvýhodnejšia ponuka 19 008,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS