• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2024 10:22
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2024 09:50

Detail zákazky Z20249255

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2024 10:22
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2024 09:50

Základné údaje

Z20249255

OF-295052

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9946593

Objednávateľ

00309150

Mesto Nové Zámky

Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby pre mestský úrad

kancelársky papier, doručenkové obálky, daňové tlačivá, papierové obálky na CD nosiče, pokladničné knihy, kalendáre na rok 2025

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby  pre mestský úrad
Funkcia
kancelárske potreby potrebné na výkon administratívnej činnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky papier formát A4, 500 ks v balení, PEFC certifikovaný, vhodný pre obojstrannú veľkoobjemnú tlač a kopírovanie,  hrúbka  ISO 534 106 mikrometrov, plošná hmotnosť ISO 536  80 g/m2, belosť CIE ISO 11475 161 %, drsnosť Bendtsen ISO 8791-2 200 ml/min,  opacita ISO 2471 93 %, tuhosť MD ISO 2493 115 mN, tuhosť CD ISO 2493 50 mN balenie 92
Doručenkové obálky formátu B6 (125x176 mm)  s odtrhávacou páskou,  rozmery: 125 x 176 mm, biele, podľa priloženého vzoru, obálky majú platný atest od slovenskej pošty. ks 40000
Denný diár SK 2025, rozmery 142 x 204 mm, 15 mes., s lacetkou, stužkou prilepenou k hornému okraju bloku, perforácia strán umožňujúca aktualizáciu dátumu v diári, farba listov béžová, osobné údaje, plánovací kalendár, adresár, poťahový materiál - koženka, penová výplň dosky diára, farba zelená ks 5
Nástenný plánovací kalendár 2025 s obrázkom krajiny, rozmery 295 x  663 mm, rozsah 13 listov, väzba šitá s perforáciou, kalendárium 3 mesačné s menami SK+CZ, názvy mesiacov a dní v SK, CZ, UK,DE, HU ks 17
Pracovný stolový kalendár SK 2025, stĺpcový, hodinové delenie, trojmesačné delenie v pravom dolnom rohu, variošpirála, rozsah strán 64 ks 5
Obálky na CD 125x125 s okienkom 100 ks v balení balenie 2
Tlačivo k dani - FO - PO, Údaje o daňovníkovi, A3, tzv. košieľka (viď. príloha) ks 2000
Tlačivo k dani - Daň zo stavieb na jeden účel, A4, obojstranná (viď. príloha) ks 300
Tlačivo k dani - Daň z bytov, A4, obojstranná (viď. príloha) ks 1200
Tlačivo k dani - Priznanie k dani za psa, A4, jednostranná (viď. príloha) ks 500
Tlačivo k dani - Príloha k zníženiu dane, A4, obojstranná (viď. príloha) ks 300
Pokladničná kniha priepisová - číslovaná samoprepis A4 (viď. príloha) ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kancelársky papier - cena zahŕňa 500 ks kancelárskeho papiera v jednom balení
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje v termíne do 3 pracovných dní od automatického vygenerovania zmluvy Elektronickým trhoviskom  doručiť špecifikáciu dodávaného tovaru.
V prípade nedodržania niektorého z požadovaných parametrov tovarov zo strany dodávateľa po doručení špecifikácií, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s dodávateľom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Splatnosť faktúry 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

11.11.2024 12:00

90 530,00 ks

5 300,00

4 416,67

Objednávateľ požaduje v termíne do 3 pracovných dní od automatického vygenerovania zmluvy Elektronickým trhoviskom doručiť špecifikáciu dodávaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.10.2024 10:22

25.10.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.10.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 321
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2024 13:18 - Vstupná ponuka 5 299,99 € Cena s DPH
25.10.2024 08:38 - Najvýhodnejšia ponuka 5 299,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS