Z20249250
OF-294941
zrušená
37915568
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja
Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK
Interiérové vybavenie kancelárie 2
kancelársky stôl, kancelárske kreslo, konferenčná stolička, rozkladacia pohovka
Tovar, Služba
1. Zásuvkový kontajner
|
|
---|---|
Funkcia |
Stojaci zásuvkový kontajner do kancelárie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zásuvkový kontajner | ks | 2 | ||
šírka | cm | 60 | ||
výška | cm | 74,5 | ||
hĺbka | cm | 70 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stojaci zásuvkový kontajner. | áno |
Materiál: drevotriesková doska s ABS hranami. | áno |
Počet zásuviek: 4 | áno |
Dezén: 1x dub sonoma, 1x dub hamilton | áno |
2. Kancelárske kreslo
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske kreslo do kancelárie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárske kreslo | ks | 1 | ||
šírka | cm | 63 | ||
výška | cm | 104 - 113 | ||
hĺbka | cm | 62,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kancelárske kreslo s čalúnenými opierkami. | áno |
Konštrukcia: kov, plast, drevovláknitá doska, 5-ramenná základňa na kolieskach (tvrdený plast). | áno |
Nosnosť max. 120kg. | áno |
Farba: čierna-sivá | áno |
3. Kancelárske kreslo
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske kreslo do kancelárie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárske kreslo | ks | 2 | ||
šírka | cm | 68 | ||
výška | cm | 119 - 132,5 | ||
hĺbka | cm | 65 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kancelárske kreslo s priedušným poťahom z čiernej sieťoviny. | áno |
Konštrukcia: kov, plast, drevovláknitá doska, 5-ramenná základňa na kolieskach (čierny tvrdený plast). | áno |
Nosnosť max. 130kg. | áno |
Farba: čierna | áno |
4. Kancelárska ergonomická stolička
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárska ergonomická stoličkal do kancelárie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárska ergonomická stolička | ks | 2 | ||
šírka | cm | 48 | ||
výška | cm | 119 - 127 | ||
hĺbka | cm | 43 - 48 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kancelárska stolička - chrbát z priedušného poťahu z čiernej sieťoviny a látkovo čalúnený sedák. | áno |
Ergonomická kancelárska stolička, výškovo nastaviteľná bedrová opora, nastavenie výšky operadla up-down, výškovo nastaviteľná opierka hlavy, hĺbkovo nastaviteľný sedák, kolieska univerzálne pre všetky povrchy. | áno |
Nosnosť max. 120 kg. | áno |
Farba: čierna | áno |
5. Policová skriňa
|
|
---|---|
Funkcia |
Policová skriňa do kancelárie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Policová skriňa | ks | 1 | ||
šírka | cm | 120 | ||
hĺbka | cm | 40 | ||
výška | cm | 185 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Policová skriňa delená. | áno |
Materiál - laminovaná drevotrieska s ABS hranami. | áno |
Dezén: jasný dub | áno |
Počet políc: 4× polica | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - strediská v Trenčianskom kraji. Adresy dodania budú upresnené po uzatvorení zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Objednávateľ požaduje dodať všetky vrchné dosky, stoly a pracovné dosky opáskované ABS hranou. |
Cenová ponuka vrátane inštalácie/montáže na mieste plnenia, prípadne dodávané v zmontovanom stave. Odstránenie a likvidácia obalov. Súčasťou je aj vykládka, vynosenie a umiestnenie na miestach dodania. |
Do 48 hodín od uzavretia zmluvy požadujeme zaslať fotografie/obrázky (emailom) design položiek a technickú špecifikáciu za účelom overenia požadovaných vlastností a odsúhlasenia jednotlivých položiek. |
Dodávateľ súčasne s dodávkou tovaru zašle objednávateľovi preberací protokol a objednávateľ sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť. |
Dodávateľ je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, objednávateľ neprevezme tovar a dodávateľ je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom objednávateľom. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec objednávateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. |
Objednávateľ požaduje záručnú dobu min. 24 mesiacov od prevzatia tovaru. |
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH. |
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy. |
Splatnosť faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. |
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Trenčiansky, Slovenská republika
07.11.2024 09:55 — 31.12.2024 09:54
1,00 celok
1 789,00
1 789,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.10.2024 09:57
04.11.2024 09:52
04.11.2024 10:07
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.10.2024 16:09 - Vstupná ponuka | 1 789,00 | € | Cena bez DPH |
21.10.2024 16:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 789,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: