• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2024 13:35
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2024 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2024 14:50

Detail zákazky Z20249218

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2024 13:35
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2024 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2024 14:50

Základné údaje

Z20249218

OF-295015

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9932845

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35931540

ADR - školenia a konzultácie, s.r.o.

Bošániho 1804/7, Bratislava - mestská časť Dúbravka, 84101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR

kurz, ADR, bezpečnostný poradca ADR

  • 80500000-9 - Školiace (výcvikové) služby
  • 80000000-4 - Vzdelávacie a školiace (výcvikové) služby
  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu
  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR vrátane kolkov a všetkých poplatkov osoba 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Certifikáty a kolky zahrnuté v zmluvnej cene
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto konania Bratislavský, Trnavský, Trenčiansky a Nitriansky kraj s ukončením do 30.11.2024.
Požaduje sa aby dodávateľ zabezpečil potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach.
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Certifikát/osvedčenie bude oprávňovať úspešných absolventov vykonávať práce v danom odbore – bezpečnostný poradca ADR.
Termín školenia a miesto školenia bude objednávateľom upresnený po uzatvorení zmluvy v EKS podľa jeho aktuálnych potrieb najneskôr do 7 dní od platnosti zmluvy.
Dĺžka trvania školenia (aj so skúškou) max. 10 pracovných dní
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi.
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.
Umožniť objednávateľovi vykonanie kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti.
Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Zmluvná cena je konečná a zahrňuje všetky náklady vrátane kolkov, certifikátov/osvedčení a iných poplatkov spojených s vykonaním kurzu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Novozámocká 1, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

28.10.2024 13:34 — 29.11.2024 13:34

1,00 množstvá sú uvedené v opisnom formulári

641,60

534,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.10.2024 13:35

23.10.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.10.2024 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 318
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.10.2024 13:43 - Vstupná ponuka 641,59 € Cena s DPH
21.10.2024 16:32 - Najvýhodnejšia ponuka 641,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS