00351741
Centrum sociálnych služieb - DEMY
Biskupická 2046/46, Trenčín, 91104, SVK
51873885
NILTEX s. r. o.
Košútska 72, Sládkovičovo, 92521, SVK
Posteľná bielizeň (návlečky)
Návlek na paplón, návlek na podušku
Tovar, Služba
|
1. Posteľná bielizeň (návlečky)
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Posteľná bielizeň pre sociálne zariadenie. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Súprava (návlek na paplón a podušku) | ks | 50 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| návlek na paplón | rozmer 140 x 200 |
| návlek na podušku | rozmer 70 x 90 |
| väzba | plátnová 1/1 |
| materiál | 100 % bavlna, tkanina stálofarebná, chloroodolná, vhodná na časté pranie |
| plošná hmotnosť | min. 145 g/m2 |
| farba/dezén | potlač vzorov, výber dezénu |
| zapínanie | plastové gombíky |
| zrážanlivosť | minimálna |
| farba, vzor | predloženie vzorkovníka, možnosť výberu aspoň z 5 druhov |
| Názov |
| V cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s obstaraním tovaru, vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Nový doposiaľ nepoužitý tovar |
| Objednávateľ vyžaduje, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 8,00 hod. do 13,00 hod. |
| Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením jednotkových cien bez DPH aj s DPH zaokrúhlenými na dve desatinné miesta |
| Dodávateľ predloží do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy bezplatne vzorky z uvedeného výrobku na posúdenie zhody opisu a požiadaviek uvedených v OF spolu so vzorkovníkom farieb a vzorov. Objednávateľ na základe týchto vzoriek do 7 pracovných dní odošle objednávku dodávateľovi. Dodávateľ sa zaväzuje po obdržaní objednávky tovar dodať v rámci času / lehoty plnenia zmluvy. Doručená vzorka bude vrátená späť objednávateľovi na jeho náklady. |
| Vzorky budú označené spôsobom, ktorý vyžaduje súčasná legislatíva, vrátane ošetrovacích symbolov spĺňajúcich požadované požiadavky, vrátane označenia výrobcu. |
| Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy Materiálové listy na materiál , z ktorého je zrejme splnenie podmienok uvedených v predmetnej zákazke originál alebo overenú kópiu potvrdenú výrobcom materiálu , materiálové listy nebudú staršie ako 3 mesiace ku dňu vyhlásenia zákazky. |
| Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy Certifikáty (na hotové výrobky) podľa normy “Textílie pre zdravotníctvo”, originál alebo overenú kópiu. |
| Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy Záverečné protokoly ku Certifikátom, originál alebo overenú kópiu. |
| Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy platný Certifikát enviromentálneho manažérstva a manažérstva kvality ISO 9001 a ISO 14001, originál alebo overenú kópiu . |
| Záruka na tovar 24 mesiacov. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo nechať posúdiť vzorky výrobkov vrátane dodaného tovaru u autorizovanej certifikovanej osoby. V prípade nezhody s požiadavkami uvedenými v Zákazke všetky náklady spojené s posudzovaním znáša Dodávateľ. Celá takáto zásielka bude Dodávateľovi vrátená na jeho náklady. |
| Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednávateľa tovaru na základe doručenej faktúry s lehotou splatnosti 30 dní. |
| Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, certifikátov a protokolov a vzoriek, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
| Na predmet kúpnej zmluvy kupujúci neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
| Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácií požadovanej objednávateľom. |
| Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na dodanie vzoriek alebo nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, neprejaví súčinnosť v procese plnenia, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu. |
Biskupická 2046/46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
28.11.2024 08:00 — 12.12.2024 13:00
1,00 celok
1 375,00
1 145,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.10.2024 12:14
24.10.2024 09:00
24.10.2024 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 18.10.2024 12:25 - Vstupná ponuka | 1 350,00 | € | Cena s DPH |
| 24.10.2024 08:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 660,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: