• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2024 12:14
  •    Predkladanie ponúk
    24.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2024 09:50

Detail zákazky Z20249211

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2024 12:14
  •    Predkladanie ponúk
    24.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2024 09:50

Základné údaje

Z20249211

OF-294929

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9940750

Objednávateľ

00351741

Centrum sociálnych služieb - DEMY

Biskupická 2046/46, Trenčín, 91104, SVK

Dodávateľ

51873885

NILTEX s. r. o.

Košútska 72, Sládkovičovo, 92521, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Posteľná bielizeň (návlečky)

Návlek na paplón, návlek na podušku

  • 39512000-4 - Posteľná bielizeň
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Posteľná bielizeň (návlečky)
Funkcia
Posteľná bielizeň pre sociálne zariadenie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Súprava (návlek na paplón a podušku) ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
návlek na paplón rozmer 140 x 200
návlek na podušku rozmer 70 x 90
väzba plátnová 1/1
materiál 100 % bavlna, tkanina stálofarebná, chloroodolná, vhodná na časté pranie
plošná hmotnosť min. 145 g/m2
farba/dezén potlač vzorov, výber dezénu
zapínanie plastové gombíky
zrážanlivosť minimálna
farba, vzor predloženie vzorkovníka, možnosť výberu aspoň z 5 druhov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s obstaraním tovaru, vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový doposiaľ nepoužitý tovar
Objednávateľ vyžaduje, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 8,00 hod. do 13,00 hod.
Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením jednotkových cien bez DPH aj s DPH zaokrúhlenými na dve desatinné miesta
Dodávateľ predloží do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy bezplatne vzorky z uvedeného výrobku na posúdenie zhody opisu a požiadaviek uvedených v OF spolu so vzorkovníkom farieb a vzorov. Objednávateľ na základe týchto vzoriek do 7 pracovných dní odošle objednávku dodávateľovi. Dodávateľ sa zaväzuje po obdržaní objednávky tovar dodať v rámci času / lehoty plnenia zmluvy. Doručená vzorka bude vrátená späť objednávateľovi na jeho náklady.
Vzorky budú označené spôsobom, ktorý vyžaduje súčasná legislatíva, vrátane ošetrovacích symbolov spĺňajúcich požadované požiadavky, vrátane označenia výrobcu.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy Materiálové listy na materiál , z ktorého je zrejme splnenie podmienok uvedených v predmetnej zákazke originál alebo overenú kópiu potvrdenú výrobcom materiálu , materiálové listy nebudú staršie ako 3 mesiace ku dňu vyhlásenia zákazky.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy Certifikáty (na hotové výrobky) podľa normy “Textílie pre zdravotníctvo”, originál alebo overenú kópiu.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy Záverečné protokoly ku Certifikátom, originál alebo overenú kópiu.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy platný Certifikát enviromentálneho manažérstva a manažérstva kvality ISO 9001 a ISO 14001, originál alebo overenú kópiu .
Záruka na tovar 24 mesiacov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nechať posúdiť vzorky výrobkov vrátane dodaného tovaru u autorizovanej certifikovanej osoby. V prípade nezhody s požiadavkami uvedenými v Zákazke všetky náklady spojené s posudzovaním znáša Dodávateľ. Celá takáto zásielka bude Dodávateľovi vrátená na jeho náklady.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednávateľa tovaru na základe doručenej faktúry s lehotou splatnosti  30 dní.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, certifikátov a protokolov a vzoriek, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Na predmet kúpnej zmluvy kupujúci neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácií požadovanej objednávateľom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na dodanie vzoriek alebo nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, neprejaví súčinnosť v procese plnenia, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Biskupická 2046/46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

28.11.2024 08:00 — 12.12.2024 13:00

1,00 celok

1 375,00

1 145,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.10.2024 12:14

24.10.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.10.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 236
 19
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.10.2024 12:25 - Vstupná ponuka 1 350,00 € Cena s DPH
24.10.2024 08:00 - Najvýhodnejšia ponuka 660,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS