17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
51261171
DC Sielnica, n. o., „r. s. p.“
Lazovná 1487/56, Banská Bystrica, 97401, SVK
Tonery
toner, Xerox
Tovar, Služba
1. Tonery
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Xerox 006R04403, min. 3 000 strán, čierny, originál |
Názov |
Cena za tovar zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, a to najmä balenie, dopravu, dodanie na miesto určené objednávateľom, odstraňovanie chýb v záručnej dobe. |
Predmetom zákazky je nákup originálnych tonerov (nie repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní). |
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu. |
Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia zmluvy (kontaktnej osobe). |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia zmluvy, s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou, preukazujúcou splnenie minimálnych požadovaných parametrov s uvedením názvov (obchodných značiek), obrázkov. |
Objednávateľ do 2 pracovných dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Tovar musí byť nový (nie testovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku, nepoškodené plne funkčné s požadovaným množstvom pokrytia, tovar v štandardnej kvalite, v originálnych obaloch, neporušené, nepoškodené. |
Na tovar sa požaduje minimálne záruka 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom tejto zmluvy). |
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov. |
Nedodržanie vyššie uvedených požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EP/EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru. |
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronickej platformy. |
ul. 17. novembra č.15, Rektorát, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
11.11.2024 09:00
3,00 ks
187,92
156,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.10.2024 11:46
29.10.2024 10:00
29.10.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.10.2024 11:48 - Vstupná ponuka | 187,92 | € | Cena s DPH |
21.10.2024 22:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 187,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: