30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35931540
ADR - školenia a konzultácie, s.r.o.
Bošániho 1804/7, Bratislava - mestská časť Dúbravka, 84101, SVK
Školenie vodičov ADR
Školenie vodičov ADR, rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1
Služba
|
1. Základné školenie vodičov ADR
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 | osoby | 3 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Akreditácia | áno |
| Názov |
| Objednávateľ požaduje do 7 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodávateľom potrebný školiaci materiál. |
| Presný počet účastníkov školenia bude upresnený objednávateľom prostredníctvom objednávky/zmluvy zaslanej dodávateľovi. |
| Presný termín (čas) plnenia zmluvy bude upresnený medzi objednávateľom a dodávateľom na základe vzájomného dohovoru. |
| Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi. |
| Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu. |
| Objednávateľ požaduje, aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
| Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia. |
| Do konečnej ceny je potrebné zarátať všetky náklady spojené s vykonaním školenia (kolky, prípadné poplatky za vykonanie skúšky a za vystavenie certifikátu/osvedčenia). |
| Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu školenia, zoznam účastníkov školenia, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
| Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vystavil faktúru po skončení školenia a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom. |
| Objednávateľ požaduje spôsob platby prevodom, splatnosť faktúry min. 30 dní odo dňa doručenia vystavenej faktúry objednávateľovi. |
| Objednávateľ nie je platcom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH. |
| Začiatok kurzu v čo najskoršom možnom termíne od uzatvorenia zmluvy, ukončenie najneskôr do 30.11.2024. |
| Miestom plnenia kurzu je miesto stanovené objednávateľom: v priestoroch dodávateľa. |
Československej armády 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
05.11.2024 00:00 — 29.11.2024 00:00
1,00 súbor
1 044,00
870,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.10.2024 10:12
31.10.2024 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 21.10.2024 16:30 - Vstupná ponuka | 1 044,00 | € | Cena s DPH |
| 21.10.2024 16:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 044,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: