• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2024 10:12
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2024 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2024 10:15

Detail zákazky Z20249203

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2024 10:12
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2024 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2024 10:15

Základné údaje

Z20249203

OF-294815

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9978572

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35931540

ADR - školenia a konzultácie, s.r.o.

Bošániho 1804/7, Bratislava - mestská časť Dúbravka, 84101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Školenie vodičov ADR

Školenie vodičov ADR, rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1

  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu
  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení
  • 80500000-9 - Školiace (výcvikové) služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Základné školenie vodičov ADR
Funkcia
Základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 osoby 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje do 7 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodávateľom potrebný školiaci materiál.
Presný počet účastníkov školenia bude upresnený objednávateľom prostredníctvom objednávky/zmluvy zaslanej  dodávateľovi.
Presný termín (čas) plnenia zmluvy bude upresnený medzi objednávateľom a dodávateľom na základe vzájomného dohovoru.
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi.
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.
Objednávateľ požaduje, aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia.
Do konečnej ceny je potrebné zarátať všetky náklady spojené s vykonaním školenia (kolky, prípadné poplatky za vykonanie skúšky a za vystavenie certifikátu/osvedčenia).
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu školenia, zoznam účastníkov školenia, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vystavil faktúru po skončení školenia a  zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Objednávateľ požaduje spôsob platby prevodom, splatnosť faktúry min. 30 dní odo dňa doručenia vystavenej faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ nie je platcom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH.
Začiatok kurzu v čo najskoršom možnom termíne od uzatvorenia zmluvy, ukončenie  najneskôr  do 30.11.2024.
Miestom plnenia kurzu je miesto stanovené objednávateľom: v priestoroch dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

05.11.2024 00:00 — 29.11.2024 00:00

1,00 súbor

1 044,00

870,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.10.2024 10:12

31.10.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 317
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2024 16:30 - Vstupná ponuka 1 044,00 € Cena s DPH
21.10.2024 16:30 - Najvýhodnejšia ponuka 1 044,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS