• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2024 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2024 09:30
  •    Zrušenie zákazky
    23.10.2024 09:33

Detail zákazky Z20249197

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2024 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2024 09:30
  •    Zrušenie zákazky
    23.10.2024 09:33

Základné údaje

Z20249197

OF-294950

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kurz na rozšírenie vodičského oprávnenia zo skupiny „B“ na „C“

Kurz na rozšírenie vodičského oprávnenia zo skupiny „B“ na „C“

  • 80411000-8 - Autoškoly
  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení
  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kurz na rozšírenie vodičského oprávnenia zo skupiny „B“ na „C“
Funkcia
Vzdelávanie, ktoré vedie k získaniu čiastočnej kvalifikácie – odbornej spôsobilosti pre pracovnú činnosť - vodič
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kurz na rozšírenie vodičského oprávnenia zo skupiny „B“ na skupinu „C“ osoby 1 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia áno
Odborná spôsobilosť pre pracovnú činnosť - kurz na získanie vodičských oprávnení zo skupiny „B“ na skupinu „C“ podľa platných právnych predpisov áno
Poplatky za vykonanie skúšky áno
Vykonanie kurzu prvej pomoci vrátane poplatkov áno
Vykonanie psychologického testu vrátane poplatkov v súlade so zákonom NR SR č. 8/2009 o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miestom plnenia kurzu je mesto PREŠOV.
Presný počet frekventantov kurzu a presný termín (čas) plnenia zmluvy bude upresnený medzi objednávateľom a dodávateľom na základe vzájomného dohovoru, resp. predložením objednávky dodávateľovi.
Kritériom je najnižšia cena za vykonanie 1 kurzu pre 1 osobu.
Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť v elektronickej podobe platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ požaduje materiálne, technické a priestorové zabezpečenie dodávateľom v dohodnutom mieste.
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky riadnemu vykonaniu kurzu alebo absolvovania kurzu účastníkmi
Pre prípady vylúčenia účastníka z kurzu na získanie vodičského oprávnenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.
Prihlásiť účastníkov kurzu na záverečné skúšky v najbližšom možnom termíne po ukončení kurzu podľa upresnenia ODI PZ SR
Objednávateľ požaduje po ukončení kurzu (vykonaní záverečných skúšok u dodávateľa) úspešným absolventom prostredníctvom DI PZ SR vystaviť a doručiť platné vodičské oprávnenie na adresu uchádzača kurzu.
Do konečnej ceny je potrebné zarátať aj poplatky za vykonanie skúšky, poplatky za absolvovanie kurzu prvej pomoci a prípadné poplatky za vykonanie psychologického testu a prípadné poplatky za vydanie vodičských oprávnení.
Objednávateľ požaduje vystaviť faktúru najskôr v deň splnenia predmetu zmluvy a zaslať na adresu stanovenú objednávateľom.
Objednávateľ požaduje fakturovať za skutočný počet účastníkov kurzu a spolu s faktúrou doložiť prezenčnú listinu, resp. zoznam účastníkov kurzu v rozsahu: titul, meno a priezvisko účastníka kurzu spolu s vlastnoručným podpisom účastníka kurzu vrátane údaju o tom, ktorí účastníci uspeli a ktorí neuspeli, rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach, začiatok kurzu, ukončenie kurzu a údaj o školiteľovi, ktorý daný kurz viedol, inak bude faktúra vrátená ako neúplná.
Spôsob platby prevodom, splatnosť faktúry 30 dní odo dňa doručenia správne vystavenej faktúry objednávateľovi po splnení predmetu zmluvy.
Objednávateľ nie je platcom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

28.10.2024 07:00 — 13.12.2024 15:30

2,00 osoby

3 960,00

3 300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.10.2024 09:08

23.10.2024 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.10.2024 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 327
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS