• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2024 16:58
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2024 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2024 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2024 11:20

Detail zákazky Z20249185

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2024 16:58
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2024 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2024 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2024 11:20

Základné údaje

Z20249185

OF-294911

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9932806

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

47907266

Altrinia s. r. o.

Kopčianska 3759/15 , Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie predplatného a podpory existujúcich licencii TeamViewer pre vzdelávaciu inštitúciu

licencie, TeamViewer, podpora

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie predplatného a podpory existujúcich licencii TeamViewer pre vzdelávaciu inštitúciu
Funkcia
1. Množstvo: Predĺženie existujúcich predplatných licencií TeamViewer Corporate v najnovšej dostupnej verzii (15+) a podpora na 1 rok pre vzdelávaciu inštitúciu v rozsahu 5 kanálov (#09-31204-611024-770896 tj. základná korporátna licencia rozšírená o 2 dodatočné súbežné kanály). SPP je 0771196.
2. Funkcionalita: Softvér zabezpečujúci vzdialený prístup a vzdialenú správu koncových zariadení (pracovné stanice, servery) cez komunikačnú sieť internet.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Plné originálne a nepoužité licencie pre počítače s časovým obmedzením podpory na jeden rok od exspirácie aktuálne platnej licencie, minimálne však do 14.12.2025.
2. Aktuálne platné licenčné pokrytie končí dňa 13.12.2024
3. Súčasťou licencie je zabezpečenie služieb automatickej aktualizácie, technickej a licenčnej podpory existujúcich licencií pre obstarávateľa počas doby 12 mesiacov
4. Operačný systém použitia agentov – Windows, Linux a Mac vo verziách 32/64b
5. Podporované jazyky GUI aplikácie a on-line Pomocníka – Angličtina, Slovenčina, Multilingual
6. Typ licencie – elektronická
7. Obsahuje softvérové komponenty automaticky v najnovších aktualizáciách
8. Možnosť vzdialenej podpory mobilných zariadení – Android, iOS, Windows 10 mobile a BlackBerry
9. Možnosť vzdialenej podpory z mobilného zariadenia
10. Okamžitá vzdialená podpora a prístup v bezobslužnom režime
11. Nadviazanie núdzového spojenia s technikom na jedno kliknutie
12. Tlač dokumentov na lokálnej tlačiarni zo vzdialeného počítača ku ktorému objednávateľ pristupuje
13. Vzdialený prístup medzi platformami
14. Alternatíva k VPN
15. Zdieľanie súborov
16. Vzdialený prístup k zariadeniam, ktoré sú v režime spánku
17. Konzola pre správu aplikácie
18. Servisný front
19. Automatické hromadné nasadenie aplikácie
20. Pripojenie viac používateľov k prebiehajúcej relácii
21. Opakované procesy jedným kliknutím
22. Správa konfigurácie a oprávnení používateľov
23. Nastavenie skupín kanálov pre podporu používateľov
24. Podpora virtuálnej tabule
25. Správa kontaktov a počítačov pre vzdialený prístup
26. Hlasový aj textový chat
27. Nahrávanie relácií vzdialeného prístupu
28. Vzdialený monitoring iných zariadení
29. Prispôsobenie a integrácia
30. Najvyššie štandardy a nástroje zabezpečenia
31. Tímová spolupráca a vytváranie správ
32. Prispôsobenie a dizajn spoločnosti
33. Tmavý režim grafického rozhranie
34. Kompliance s legislatívou GDPR EU
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Podpora: Technická podpora výrobcu a predplatné aktualizácií softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu.
Požaduje sa možnosť vytvárať a spravovať tikety k incidentom cez zákaznícky portál výrobcu po registrácii zákazníka.
Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo Výrobcom v angličtine (alebo ako doplnková služba oficiálnym partnerom výrobcu v slovenčine) pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť Verejnému obstarávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu.
Dodávateľ je povinný preukázať Verejnému obstarávateľovi, že je oficiálnym partnerom Výrobcu vyššej kategórie v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie, ktorý je oprávnený predávať licencie aj pre vzdelávacie inštitúcie (akademický a vzdelávací sektor). Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre Verejného obstarávateľa verifikovateľná z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu).
Tovary a služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu sa budú považovať za poskytované až po zaregistrovaní na zákazníckom účte Verejného obstarávateľa vedeného výrobcom produktu, pričom túto skutočnosť bude možné overiť cez zákaznícky portál výrobcu. Dodávateľ je povinný bezodkladne po registrácii predmetných služieb informovať Verejného obstarávateľa o tejto skutočnosti e-mailom.
2. TCO: Pri prípadnej nevyhnutnej reimplementácii riešenia alebo jej časti poskytne Verejný obstarávateľ Dodávateľovi iba nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, existujúcej technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov pre Dodávateľa. Tieto budú poskytnuté Dodávateľovi výlučne v súlade s platnými internými IKT predpismi a procesmi objednávateľa. Prípadné náklady na inú požadovanú súčinnosť zo strany Verejného obstarávateľa budú ním vyčíslené, budú sa započítavať do TCO a znáša ich v plnej výške Dodávateľ.
Verejný obstarávateľ spravuje na diaľku svoju celú IKT infraštruktúru homogénne, ktorá je v hardvérovo a softvérovo úzko integrovaná s riešeniami iných vendorov. Súčasné komplexné riešenie je nasadené vo veľkom rozsahu ako dlhodobo ekonomicky a procesne udržateľné. Zamestnanci Verejného obstarávateľa vrátane pracovníkov prvej línie postupujú pri riešení bezpečnostných incidentov podľa odladených procesných scenárov a bázy znalosti. Z uvedených dôvodov sa variantné riešenie nepripúšťa.
3. Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA
4. Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát - CIT, Šafárikovo nám. č. 6, 814 99 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

28.10.2024 08:00 — 31.10.2024 14:00

1,00 Kompletné množstvo

2 661,20

2 661,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.10.2024 16:58

23.10.2024 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.10.2024 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 387
 6
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.10.2024 09:30 - Vstupná ponuka 2 660,00 € Cena bez DPH
22.10.2024 08:10 - Najvýhodnejšia ponuka 2 400,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS