00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
47907266
Altrinia s. r. o.
Kopčianska 3759/15 , Bratislava, 85101, SVK
Predĺženie predplatného a podpory existujúcich licencii TeamViewer pre vzdelávaciu inštitúciu
licencie, TeamViewer, podpora
Tovar, Služba
|
1. Predĺženie predplatného a podpory existujúcich licencii TeamViewer pre vzdelávaciu inštitúciu
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| 1. Množstvo: Predĺženie existujúcich predplatných licencií TeamViewer Corporate v najnovšej dostupnej verzii (15+) a podpora na 1 rok pre vzdelávaciu inštitúciu v rozsahu 5 kanálov (#09-31204-611024-770896 tj. základná korporátna licencia rozšírená o 2 dodatočné súbežné kanály). SPP je 0771196. |
| 2. Funkcionalita: Softvér zabezpečujúci vzdialený prístup a vzdialenú správu koncových zariadení (pracovné stanice, servery) cez komunikačnú sieť internet. |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1. Plné originálne a nepoužité licencie pre počítače s časovým obmedzením podpory na jeden rok od exspirácie aktuálne platnej licencie, minimálne však do 14.12.2025. | |
| 2. Aktuálne platné licenčné pokrytie končí dňa 13.12.2024 | |
| 3. Súčasťou licencie je zabezpečenie služieb automatickej aktualizácie, technickej a licenčnej podpory existujúcich licencií pre obstarávateľa počas doby 12 mesiacov | |
| 4. Operačný systém použitia agentov – Windows, Linux a Mac vo verziách 32/64b | |
| 5. Podporované jazyky GUI aplikácie a on-line Pomocníka – Angličtina, Slovenčina, Multilingual | |
| 6. Typ licencie – elektronická | |
| 7. Obsahuje softvérové komponenty automaticky v najnovších aktualizáciách | |
| 8. Možnosť vzdialenej podpory mobilných zariadení – Android, iOS, Windows 10 mobile a BlackBerry | |
| 9. Možnosť vzdialenej podpory z mobilného zariadenia | |
| 10. Okamžitá vzdialená podpora a prístup v bezobslužnom režime | |
| 11. Nadviazanie núdzového spojenia s technikom na jedno kliknutie | |
| 12. Tlač dokumentov na lokálnej tlačiarni zo vzdialeného počítača ku ktorému objednávateľ pristupuje | |
| 13. Vzdialený prístup medzi platformami | |
| 14. Alternatíva k VPN | |
| 15. Zdieľanie súborov | |
| 16. Vzdialený prístup k zariadeniam, ktoré sú v režime spánku | |
| 17. Konzola pre správu aplikácie | |
| 18. Servisný front | |
| 19. Automatické hromadné nasadenie aplikácie | |
| 20. Pripojenie viac používateľov k prebiehajúcej relácii | |
| 21. Opakované procesy jedným kliknutím | |
| 22. Správa konfigurácie a oprávnení používateľov | |
| 23. Nastavenie skupín kanálov pre podporu používateľov | |
| 24. Podpora virtuálnej tabule | |
| 25. Správa kontaktov a počítačov pre vzdialený prístup | |
| 26. Hlasový aj textový chat | |
| 27. Nahrávanie relácií vzdialeného prístupu | |
| 28. Vzdialený monitoring iných zariadení | |
| 29. Prispôsobenie a integrácia | |
| 30. Najvyššie štandardy a nástroje zabezpečenia | |
| 31. Tímová spolupráca a vytváranie správ | |
| 32. Prispôsobenie a dizajn spoločnosti | |
| 33. Tmavý režim grafického rozhranie | |
| 34. Kompliance s legislatívou GDPR EU |
| Názov |
| 1. Podpora: Technická podpora výrobcu a predplatné aktualizácií softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu. |
| Požaduje sa možnosť vytvárať a spravovať tikety k incidentom cez zákaznícky portál výrobcu po registrácii zákazníka. |
| Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo Výrobcom v angličtine (alebo ako doplnková služba oficiálnym partnerom výrobcu v slovenčine) pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť Verejnému obstarávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu. |
| Dodávateľ je povinný preukázať Verejnému obstarávateľovi, že je oficiálnym partnerom Výrobcu vyššej kategórie v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie, ktorý je oprávnený predávať licencie aj pre vzdelávacie inštitúcie (akademický a vzdelávací sektor). Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre Verejného obstarávateľa verifikovateľná z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu). |
| Tovary a služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu sa budú považovať za poskytované až po zaregistrovaní na zákazníckom účte Verejného obstarávateľa vedeného výrobcom produktu, pričom túto skutočnosť bude možné overiť cez zákaznícky portál výrobcu. Dodávateľ je povinný bezodkladne po registrácii predmetných služieb informovať Verejného obstarávateľa o tejto skutočnosti e-mailom. |
| 2. TCO: Pri prípadnej nevyhnutnej reimplementácii riešenia alebo jej časti poskytne Verejný obstarávateľ Dodávateľovi iba nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, existujúcej technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov pre Dodávateľa. Tieto budú poskytnuté Dodávateľovi výlučne v súlade s platnými internými IKT predpismi a procesmi objednávateľa. Prípadné náklady na inú požadovanú súčinnosť zo strany Verejného obstarávateľa budú ním vyčíslené, budú sa započítavať do TCO a znáša ich v plnej výške Dodávateľ. |
| Verejný obstarávateľ spravuje na diaľku svoju celú IKT infraštruktúru homogénne, ktorá je v hardvérovo a softvérovo úzko integrovaná s riešeniami iných vendorov. Súčasné komplexné riešenie je nasadené vo veľkom rozsahu ako dlhodobo ekonomicky a procesne udržateľné. Zamestnanci Verejného obstarávateľa vrátane pracovníkov prvej línie postupujú pri riešení bezpečnostných incidentov podľa odladených procesných scenárov a bázy znalosti. Z uvedených dôvodov sa variantné riešenie nepripúšťa. |
| 3. Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA |
| 4. Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát - CIT, Šafárikovo nám. č. 6, 814 99 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
28.10.2024 08:00 — 31.10.2024 14:00
1,00 Kompletné množstvo
2 661,20
2 661,20
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.10.2024 16:58
23.10.2024 10:30
23.10.2024 10:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 18.10.2024 09:30 - Vstupná ponuka | 2 660,00 | € | Cena bez DPH |
| 22.10.2024 08:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 400,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: