00212008
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže
Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK
31344194
JURIGA spol. s r. o.
Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK
Dodávka tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení 29
toner, obrazový valec
Tovar, Služba
1. Tonery
|
|
---|---|
Funkcia |
ORIGINÁLNE tonery od výrobcu, na kancelárske použitie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. OKI MC363dn - OKI 46508712 čierny (3500 strán) originál | ks | 30 | ||
2. OKI MC363dn - OKI 46508711 modrý (3000 strán) originál | ks | 19 | ||
3. OKI MC563/573 - OKI 46490608 čierny (7000 strán) originál | ks | 20 | ||
4. OKI MC563/573 - OKI 46490607 modrý (6000 strán) originál | ks | 19 | ||
5. Kyocera ECOSYS MA4500fx - Kyocera TK-4300 (12500 strán) originál | ks | 2 | ||
6. Brother DCP-L2500D - Brother TN2320 čierny (2600 strán) originál | ks | 1 |
2. Obrazové valce
|
|
---|---|
Funkcia |
ORIGINÁLNE obrazové valce od výrobcu, na kancelárske použitie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. OKI MC563/573 - OKI 46484108 čierny (30000 strán) | ks | 5 | ||
2. OKI MC563/573 - OKI 46484107 modrý (30000 strán) | ks | 5 | ||
3. OKI MC563/573 - OKI 46484105 žltý (30000 strán) | ks | 5 | ||
4. OKI MC563/573 - OKI 46484106 červený (30000 strán) | ks | 5 | ||
5. Brother DCP-L2500D - Brother DR2300 čierny (12000 strán) | ks | 1 |
Názov |
1. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
2. Predmet zákazky musí byť dodaný naraz , v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave a nový (nepoužívaný, nerozbalený). |
3. Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a parametroch a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 13:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania (telefonicky alebo emailom) minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 7:00 do 14:00 h. |
4. Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. |
5. Objednávateľ má nárok preveriť si pravosť originálnych tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení u výrobcov OKI, HP, Canon, Xerox, Kyocera, Brother, Konica Minolta do 14 dní od dodania tovaru. |
6. Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za poškodenie tlačiarne spôsobené vadou dodaného materiálu (napr. vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru) a v prípade preukázania takéhoto poškodenia servisným technikom podľa výberu objednávateľa sa dodávateľ zaväzuje uhradiť všetky náklady súvisiace s diagnostikou a opravou takto poškodenej tlačiarne. |
7. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vyriešiť reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hod. od doručenia reklamácie. |
8. Dodávateľ je povinný zabezpečiť pri odovzdávaní/preberaní tovaru prítomnosť svojho zástupcu, pričom tovar bude odovzdaný formou preberacieho protokolu, ktorý bude potvrdený obidvomi stranami, t.j. zástupcom dodávateľa a zástupcom objednávateľa. |
9. Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie, osobitých požiadaviek podľa bodov 1. až 9. a nedodanie tovaru ani v primerane poskytnutej dodatočnej dobe plnenia, bude objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
10. V prípade odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný prevziať tovar na svoje náklady od objednávateľa v lehote do 5 pracovných dní. Termín prevzatia je potrebné avizovať (telefonicky alebo emailom) minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 7:00 do 14:00 h. |
Šagátova ul. č. 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
29.10.2024 07:00 — 08.11.2024 13:00
1,00 v celom rozsahu
14 000,00
11 666,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.10.2024 14:05
23.10.2024 09:00
23.10.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.10.2024 14:08 - Vstupná ponuka | 13 999,99 | € | Cena s DPH |
22.10.2024 09:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 095,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: