• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2024 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2024 12:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2024 12:25

Detail zákazky Z20249137

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2024 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2024 12:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2024 12:25

Základné údaje

Z20249137

OF-294867

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9932804

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení 29

toner, obrazový valec

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery
Funkcia
ORIGINÁLNE tonery od výrobcu, na kancelárske použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OKI MC363dn - OKI 46508712 čierny (3500 strán) originál ks 30
2. OKI MC363dn - OKI 46508711 modrý (3000 strán) originál ks 19
3. OKI MC563/573 - OKI 46490608 čierny (7000 strán) originál ks 20
4. OKI MC563/573 - OKI 46490607 modrý (6000 strán) originál ks 19
5. Kyocera ECOSYS MA4500fx - Kyocera TK-4300 (12500 strán) originál ks 2
6. Brother DCP-L2500D - Brother TN2320 čierny (2600 strán) originál ks 1
 2. Obrazové valce
Funkcia
ORIGINÁLNE obrazové valce od výrobcu, na kancelárske použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OKI MC563/573 - OKI 46484108 čierny (30000 strán) ks 5
2. OKI MC563/573 - OKI 46484107 modrý (30000 strán) ks 5
3. OKI MC563/573 - OKI 46484105 žltý (30000 strán) ks 5
4. OKI MC563/573 - OKI 46484106 červený (30000 strán) ks 5
5. Brother DCP-L2500D - Brother DR2300 čierny (12000 strán) ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
2. Predmet zákazky musí byť dodaný naraz , v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave a nový (nepoužívaný, nerozbalený).
3. Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a parametroch a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 13:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania (telefonicky alebo emailom) minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 7:00 do 14:00 h.
4. Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta.
5. Objednávateľ má nárok preveriť si pravosť originálnych tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení u výrobcov OKI, HP, Canon, Xerox, Kyocera, Brother, Konica Minolta do 14 dní od dodania tovaru.
6. Dodávateľ  v plnom rozsahu zodpovedá za poškodenie tlačiarne spôsobené vadou dodaného materiálu (napr. vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru) a v prípade preukázania takéhoto poškodenia servisným technikom podľa výberu objednávateľa sa dodávateľ zaväzuje uhradiť všetky náklady súvisiace s diagnostikou a opravou takto poškodenej tlačiarne.
7. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vyriešiť reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hod. od doručenia reklamácie.
8. Dodávateľ je povinný zabezpečiť pri odovzdávaní/preberaní tovaru prítomnosť svojho zástupcu, pričom tovar bude odovzdaný formou preberacieho protokolu, ktorý bude potvrdený obidvomi stranami, t.j. zástupcom dodávateľa a zástupcom objednávateľa.
9. Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie, osobitých požiadaviek podľa bodov 1. až 9. a nedodanie tovaru ani v primerane poskytnutej dodatočnej dobe plnenia, bude objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
10. V prípade odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný prevziať tovar na svoje náklady od objednávateľa v lehote do 5 pracovných dní. Termín prevzatia je potrebné avizovať (telefonicky alebo emailom) minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 7:00 do 14:00 h.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova ul. č. 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

29.10.2024 07:00 — 08.11.2024 13:00

1,00 v celom rozsahu

14 000,00

11 666,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.10.2024 14:05

23.10.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.10.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 326
 178
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.10.2024 14:08 - Vstupná ponuka 13 999,99 € Cena s DPH
22.10.2024 09:43 - Najvýhodnejšia ponuka 13 095,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS