• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2024 13:50
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2024 10:50

Detail zákazky Z20249113

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2024 13:50
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2024 10:50

Základné údaje

Z20249113

OF-294847

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9946578

Objednávateľ

53871103

Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja

Čučoriedková 6, Bratislava, 82712, SVK

Dodávateľ

32900694

Jozef Kvaššay

SNP 1446/44, Považská Bystrica, 01701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenájom drevených snehových zábran

drevené snehové zábrany, snehové zábrany

  • 98300000-6 - Rôzne služby
  • 45340000-2 - Inštalovanie oplotenia, zábradlí a bezpečnostných zariadení
  • 34928340-3 - Protisnehové zábrany
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenájom drevených snehových zábran
Funkcia
Slúži na zabráneniu naviatiu väčšieho množstva snehu na cestnú komunikáciu, kde často dochádza k tvorbe snehových jazykov alebo závejov. Prenájom drevených snehových zábran, ktorý zahŕňa dodanie, montáž, údržbu a demontáž spolu s odvozom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prenájom drevených snehových zábran o dľžke 7 340 bm mesiac 3
- celková dĺžka 1 zábrany mm 1850
- celková výška 1 zábrany (viditeľná časť) mm 1650 1850
- výška ukotvovacieho tŕnu zábrany mm 150
- počet priečnych pásov na zábrane ks 5 6
- výška priečneho pásu zábrany mm 90 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál, z ktorého je snehová zábrana zhotovená drevo, ihličnan
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zákazky je montáž, údržba (od 1.12.2024 do 28.2.2025) a demontáž s následným odvozom
Dodávateľ si zabezpečí dočasné dopravné značenie počas montáže a demontáže snehových zábran na mieste ich osadenia.
Súhlasné stanovisko dotknutých majiteľov pozemkov, prípadne prenájom pozemkov zabezpečí dodávateľ na svoje náklady na miestach kde búdu snehové zábrany rozložené.
Požaduje sa dodať celý rozsah predmetu zákazky v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami, v stanovenej lehote plnenia predmetu zákazky na miesta plnenia predmetu zákazky, pričom tovar nesmie byť pred dodaním opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach.
Dodávateľ okrem dodania tovaru do miesta dodania zabezpečí aj jeho vykládku, montáž, údržbu počas prenájmu tovaru a následnú demontáž a odvoz po ukončení jeho prenájmu najneskôr do 15.3.2025
Osadenie (montáž) snehových drevených zábran vykonať najneskôr do 01.12.2023. V prípade, že poľnohospodárska pôda nie je sprístupnená na stavbu snehových zábran, tak je možné termín posunúť do doby zberu úrody (kukurica, ...)
V prípade nedodržania termínu osadenia a demontáže je zmluvná pokuta vo výške 0,05 % z celkovej ceny predmetu zákazky za každý, aj začatý deň omeškania.
Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania požiadaviek.
Údržbu snehových drevených zábran (napravenie popadaných alebo poškodených zábran) vykonávať počas celej doby umiestnenia. Obstarávateľ požaduje vykonávať kontrolu postavených snehových zábran minimálne raz za 14 dní formou správy (k 1.12.2024, k 15.12.2024, k 29.12.2024, k 12.1.2025, k 26.1.2025, k 9.2.2025, k 23.2.2025), ktorú zašle objednávateľovi na email.
Pri zistení nedostatkov alebo porušenia stability dodávateľ informuje kontaktnú osobu a zabezpečí bezodkladné vykonanie nápravy. V prípade nevykonania nápravy do 5 pracovných dní dní odo dňa zistenia nedostatkov alebo porušenia stability
Dodávateľ zhotoví snehové drevené zábrany vo vlastnej réžii, obstarávateľ snehové zábrany neposkytuje.
Po dodaní tovaru musí dodávateľ vytvoriť dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru objednávateľovi, ktorý potvrdí prevzatie kvality a počtu tovaru podpísaním preberacieho protokolu. Podpísaný preberací protokol bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť faktúry.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený tovar a pod.).
V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvného vzťahu sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH.
Objednávateľ predloži dodávateľovi po zazmluvnení presný rozpis umiestnenia drevených protisnehových zábran
Objednávateľ nezodpovedá za spôsobené škody na snehových zábranách, vrátane odcudzenia snehových zábran zásahom tretích strán.
Platba faktúrou. Faktúra bude vystavená na základe potvrdeného preberacieho protokolu. Fakturácia bude vykonávaná mesačne po dobu 3 mesiacov. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ  je zdaniteľnou osobou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čučoriedkova 6, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

15.11.2024 13:47 — 15.03.2025 13:49

3,00 mesiac

28 800,00

28 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.10.2024 13:50

25.10.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.10.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 926
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.10.2024 15:36 - Vstupná ponuka 28 800,00 € Cena bez DPH
22.10.2024 15:36 - Najvýhodnejšia ponuka 28 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS