53871103
Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja
Čučoriedková 6, Bratislava, 82712, SVK
32900694
Jozef Kvaššay
SNP 1446/44, Považská Bystrica, 01701, SVK
Prenájom drevených snehových zábran
drevené snehové zábrany, snehové zábrany
Služba
1. Prenájom drevených snehových zábran
|
|
---|---|
Funkcia |
Slúži na zabráneniu naviatiu väčšieho množstva snehu na cestnú komunikáciu, kde často dochádza k tvorbe snehových jazykov alebo závejov. Prenájom drevených snehových zábran, ktorý zahŕňa dodanie, montáž, údržbu a demontáž spolu s odvozom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenájom drevených snehových zábran o dľžke 7 340 bm | mesiac | 3 | ||
- celková dĺžka 1 zábrany | mm | 1850 | ||
- celková výška 1 zábrany (viditeľná časť) | mm | 1650 | 1850 | |
- výška ukotvovacieho tŕnu zábrany | mm | 150 | ||
- počet priečnych pásov na zábrane | ks | 5 | 6 | |
- výška priečneho pásu zábrany | mm | 90 | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál, z ktorého je snehová zábrana zhotovená | drevo, ihličnan |
Názov |
Predmetom zákazky je montáž, údržba (od 1.12.2024 do 28.2.2025) a demontáž s následným odvozom |
Dodávateľ si zabezpečí dočasné dopravné značenie počas montáže a demontáže snehových zábran na mieste ich osadenia. |
Súhlasné stanovisko dotknutých majiteľov pozemkov, prípadne prenájom pozemkov zabezpečí dodávateľ na svoje náklady na miestach kde búdu snehové zábrany rozložené. |
Požaduje sa dodať celý rozsah predmetu zákazky v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami, v stanovenej lehote plnenia predmetu zákazky na miesta plnenia predmetu zákazky, pričom tovar nesmie byť pred dodaním opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. |
Dodávateľ okrem dodania tovaru do miesta dodania zabezpečí aj jeho vykládku, montáž, údržbu počas prenájmu tovaru a následnú demontáž a odvoz po ukončení jeho prenájmu najneskôr do 15.3.2025 |
Osadenie (montáž) snehových drevených zábran vykonať najneskôr do 01.12.2023. V prípade, že poľnohospodárska pôda nie je sprístupnená na stavbu snehových zábran, tak je možné termín posunúť do doby zberu úrody (kukurica, ...) |
V prípade nedodržania termínu osadenia a demontáže je zmluvná pokuta vo výške 0,05 % z celkovej ceny predmetu zákazky za každý, aj začatý deň omeškania. |
Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania požiadaviek. |
Údržbu snehových drevených zábran (napravenie popadaných alebo poškodených zábran) vykonávať počas celej doby umiestnenia. Obstarávateľ požaduje vykonávať kontrolu postavených snehových zábran minimálne raz za 14 dní formou správy (k 1.12.2024, k 15.12.2024, k 29.12.2024, k 12.1.2025, k 26.1.2025, k 9.2.2025, k 23.2.2025), ktorú zašle objednávateľovi na email. |
Pri zistení nedostatkov alebo porušenia stability dodávateľ informuje kontaktnú osobu a zabezpečí bezodkladné vykonanie nápravy. V prípade nevykonania nápravy do 5 pracovných dní dní odo dňa zistenia nedostatkov alebo porušenia stability |
Dodávateľ zhotoví snehové drevené zábrany vo vlastnej réžii, obstarávateľ snehové zábrany neposkytuje. |
Po dodaní tovaru musí dodávateľ vytvoriť dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru objednávateľovi, ktorý potvrdí prevzatie kvality a počtu tovaru podpísaním preberacieho protokolu. Podpísaný preberací protokol bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť faktúry. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený tovar a pod.). |
V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvného vzťahu sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH. |
Objednávateľ predloži dodávateľovi po zazmluvnení presný rozpis umiestnenia drevených protisnehových zábran |
Objednávateľ nezodpovedá za spôsobené škody na snehových zábranách, vrátane odcudzenia snehových zábran zásahom tretích strán. |
Platba faktúrou. Faktúra bude vystavená na základe potvrdeného preberacieho protokolu. Fakturácia bude vykonávaná mesačne po dobu 3 mesiacov. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou. |
Čučoriedkova 6, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
15.11.2024 13:47 — 15.03.2025 13:49
3,00 mesiac
28 800,00
28 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.10.2024 13:50
25.10.2024 10:00
25.10.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.10.2024 15:36 - Vstupná ponuka | 28 800,00 | € | Cena bez DPH |
22.10.2024 15:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 800,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: