00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
00593222
BIOGEMA, výrobné družstvo, Košice
Garbiarska 2, Košice, 04001, SVK
Multiparametrový imunofluorescenčný POCT analyzátor
Multiparametrový imunofluorescenčný POCT analyzátor, fotoelektrická detekcia, fluorescenčný imunotest
Tovar, Služba
1. Multiparametrový imunofluorescenčný POCT analyzátor
|
|
---|---|
Funkcia |
Prístroj je suchý fluorescenčný imunoanalytický prúžkový detekčný systém založený na princípe fotoelektrickej detekcie, ktorý potrebuje reagencie založené na princípe fluorescenčného imunotestu. |
Prístroj je určený na diagnostiku parametrov pri skríningu KRCA, zápalových ochoreniach, diabetes a ochoreniach obličiek, kardiálnych ochoreniach, trombóze, endokrinopatiách, infekčných ochoreniach, autoimunitných ochoreniach a iných. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 4 | ||
dĺžka | mm | 220 | ||
šírka | mm | 190 | ||
výška | mm | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ | AFR-600 alebo ekvivalent |
Princíp | Fluorescenčná imunoanalýza |
Formát testu | kazeta |
Meranie | kvantitatívne, kvalitatívne |
Čas čítania | <20 sekúnd |
Displej | 7" dotykový LCD displej |
Zdroj energie | DC24V,2,5A,60W MAX |
Tlačiareň | Vstavaná termálna tlačiareň |
Konektivita | Porty USB2, port LAN, port RS232 COM (WLAN je voliteľná funkcia) |
Kompatibilita | LIS, HIS |
Identifikácia parametra a automatická kalibrácia | prostredníctvom vloženia ID čipu |
Certifikácia | Certifikácia CE podľa nariadenia IVD R (Nariadenie EÚ Rady a Parlamentu 2017/746 o IVD ZP) |
Operačné menu | slovenský jazyk, anglický jazyk |
Testovací mód | 1. štandardný mód, 2. mód len na meranie |
2. FIA HbA1c test - fluorescenčný imunologický test k analyzátoru
|
|
---|---|
Funkcia |
Fluorescenčný imunologický test na kvantitatívnu detekciu HbA1c vo vzorke plnej ľudskej krvi pomocou fluorescenčného analyzátora. Len na profesionálne diagnostické použitie in vitro. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | bal | 15 | ||
Počet testov v balení | ks | 20 | 25 | |
Objem vzorky | µl | 10 | ||
Inkubačný čas | min. | 10 | ||
Skladovacie podmienky v rozsahu | °C | +4 | +30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ testovania | profesionálne použitie |
Typ vzorky | plná krv |
Meracie rozpätie | 4 - 14,5 % DCCT |
Obsah balenia: | testovacie doštičky s vysúšadlom 20 - 25ks, presné jednorázové pipetky so sklenenými lancetami (pre odber a spracovanie vzorky) 20 - 25ks, extrakčný roztok 20 - 25ks, ID čip - 1ks |
Doba expirácie: | min. 24 mesiacov |
Názov |
I. Zmluvná cena: |
1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie a vynesenie tovaru na požadované poschodie uvedené v objednávke, inštaláciu, zabezpečenie záručného a pozáručného servisu, zaškolenie obsluhy v rozsahu potrebnom pre prevádzku predmetu zákazky a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky musia byť premietnuté do jednotkových cien tovaru. |
2. Cena bude zahŕňať základné školenie používateľa, ktoré je zároveň podmienkou pre riadne odovzdanie a príjem dodaného zariadenia v nasledujúcom rozsahu: Základné školenie pracovníkov zadávateľa zahŕňajúce základné a rutinné operácie, pre najmenej 2 pracovníkov objednávateľa. Školenie bude vedené kvalifikovaným servisným technikom certifikovaným výrobcom. Všetky školenia sa uskutočnia v mieste inštalácie zariadenia, pokiaľ sa osoby poverené zmluvnými stranami písomne nedohodnú inak. |
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy: |
- názov tovaru, typ, obchodné meno, resp. obchodnú značku, |
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie, |
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty podľa bodu II.1 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či |
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo |
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade kontaktná osoba objednávateľa zašle výzvu podľa bodu II.3 tejto zmluvy a určí náhradnú lehotu na doručenie požadovaných dokumentov. |
3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa |
a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov. |
4. Objednávateľ posúdi dodávateľom dodatočne doručené, resp. doplnené dokumenty na základe bodu II.2 písm. b) a II.3 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. V prípade súladu dokumentov s požiadavkami objednávateľa objednávateľ tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje. |
5. V prípade, ak ani dodatočne predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov podľa bodu II.2 písm. b) tejto zmluvy alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie nie je možné dodať, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
6. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. |
7. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky je prípustná. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v originálnom nerozbalenom balení, v prvotriednom vyhotovení a z prvotriednych materiálov a jeho technické parametre sa zhodujú s parametrami uvádzanými ich výrobcom a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
III. Termín a miesto realizácie dodávky: |
1. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti, vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa, inštaláciu, zabezpečenie záručného servisu, zaškolenie obsluhy v rozsahu potrebnom pre prevádzku predmetu zákazky a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením ceny tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
2. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
3. Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy dodaný na základe tejto zmluvy spĺňa príslušné kvalitatívne parametre. |
4. Objednávateľ požaduje, aby bola na predmet zmluvy poskytnutá záručná doba 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe odovzdávajúceho a preberacieho protokolu. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
6. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať bezoplatne služby záručného servisu po dobu trvania záručnej doby a vykonania opravy predmetu zmluvy na mieste dodania, ak to povaha veci dovoľuje. |
IV. Reklamácia: |
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
3. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
4. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
V. Odstúpenie od zmluvy: |
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
2. V prípade, ak dodávateľ nebude vedieť dodať predmet zákazky definovaný v tejto zmluve v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
3. Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
4. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Trieda SNP 1, Košice, 04011, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
28.10.2024 08:00 — 02.11.2024 14:00
1,00 celkový predmet zákazky
6 403,00
5 430,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.10.2024 13:30
22.10.2024 11:30
22.10.2024 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.10.2024 08:33 - Vstupná ponuka | 4 477,50 | € | Cena bez DPH |
18.10.2024 08:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 477,50 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: