• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2024 12:58
  •    Predkladanie ponúk
    24.10.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2024 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2024 08:50

Detail zákazky Z20249106

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2024 12:58
  •    Predkladanie ponúk
    24.10.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2024 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2024 08:50

Základné údaje

Z20249106

OF-294866

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9940675

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35931540

ADR - školenia a konzultácie, s.r.o.

Bošániho 1804/7, Bratislava - mestská časť Dúbravka, 84101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Základné školenie vodičov ADR na prepravu veci triedy nebezpečnosti 1, základné školenie bezpečnostného poradcu

ADR, základné školenie

  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školenie  ADR
Funkcia
Základné školenie vodičov ADR na prepravu veci triedy nebezpečnosti 1
Základné školenie bezpečnostného poradcu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Základné školenie vodičov ADR  rozšírené o prepravu veci triedy nebezpečnosti 1 osoba/kurz 3
Základné školenie bezpečnostného poradcu osoba/kurz 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje po absolvovaní školení  vystaviť certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní a doručiť na adresu, ktorá bude upresnená po telefonickom dohovore s objednávateľom
Do konečnej ceny za 1 kurz/osoba zarátať aj poplatok za kolkové známky, prípadné poplatky za vykonanie skúšky a za vystavenie certifikátu/osvedčenia.
Objednávateľ požaduje predložiť platný doklad o oprávnení vykonávať školenie a vystavovať doklady v predmete zákazky do 7 dní od uzavretia zmluvy
Spôsob platby prevodom, splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi, faktúru vystaviť až po ukončení kurzu
Fakturačné údaje budú upresnené po telefonickom dohovore s objednávateľom
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH
Dodávateľ zabezpečí potrebný školiaci materiál
Presný termín školenia bude upresnený  objednávateľom na základe telefonického dohovoru
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za hrubé porušenie zmluvných podmienok
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia, spolu s faktúrou predloží zoznam účastníkov školenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Termíny ukončenia školení a zároveň vystavenia faktúry požadujeme do 10.12.2024
Pre prípad vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred  súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Duklianska 1, Nováky, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

04.11.2024 08:00 — 10.12.2024 12:00

1,00 podľa technickej špecifikácie

1 721,00

1 434,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.10.2024 12:58

24.10.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.10.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 243
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.10.2024 09:39 - Vstupná ponuka 1 720,00 € Cena s DPH
17.10.2024 09:39 - Najvýhodnejšia ponuka 1 720,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS