00397440
Technická univerzita vo Zvolene
T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK
31363237
SHIMADZU SLOVAKIA, organizačná zložka
Röntgenova 28, Bratislava, 851 01, SVK
UV-VIS spektrofotometer
spektrofotometer, kvantita, kvalita
Tovar, Služba
1. UV-VIS spektrofotometer
|
|
---|---|
Funkcia |
Spektrofotometer pre analýzu kvapalných aj pevných vzoriek. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
min. technické parametre spektrofotometra: | dvojlúčové optické usporiadanie so vzorkovacou a referenčnou pozíciou pre kyvetu |
- | rozsah vlnových dĺžok - minimálne 190-1100 nm s presnosťou nastavenia minimálne 0,8 nm alebo lepšou |
- | opakovateľnosť vlnovej dĺžky - lepšia ako 0,05 nm |
- | šírka spektrálnej štrbiny s možnosťou nastavenie - 1,0nm; 2,0 nm |
- | fotometrický rozsah - aspoň 3,5 A |
- | fotometrická presnosť - min. 0,004 A pri 1 absorbančných jednotkách (A) |
- | rýchlosť skenovania - aspoň 6000 nm/min |
- | šum pri 0 A - maximálne 0.00015 A |
- | možnosť zvolenia meracieho režimu: absorbancia, transmitancia, reflektancia |
- | možnosť merania pevných vzoriek o veľkosti minimálne 60 mm x 60 mm x 40 mm |
vrátane príslušenstva: | 2 ks kremenných kyviet s dĺžkou dráhy 10mm |
- | držiaka na kyvety pre meranie kvapalných vzoriek s dĺžkou dráhy 10 mm |
- | držiaka na meranie práškových vzoriek |
- | príslušenstva na analýzu pevných vzoriek s meraním v režime transmitancie a reflektancie – integračná sféra |
súčasťou dodávky spekrtofotometra: | inštalácia a zaškolenie minimálne v rozsahu 1 dňa (min. 1 osoby) |
- | data stanica so SW pre ovládanie zariadenia, zber a vyhodnocovanie dát |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky, zaškolenia personálu (min. 1 osoby v rozsahu max. 1 deň) a likvidácie obalových časti, v ktorých bol predmet zákazky dodaný. |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale, so zárukou. |
Dodanie tovaru v pracovných dňoch: pondelok - piatok od 7.00 do 15.00 hod. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa: obchodný názov (značka/typ) predmetu zmluvy, spolu s technickými parametrami a fotografiou prípadne prospektom. Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky vzájomne odsúhlasia ponúknutý tovar a technické parametre. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Súčasťou dodania bude aj sprievodná dokumentácia k predmetu zákazky, návod na obsluhu a údržbu, záručný list v slovenskom/českom jazyku. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote a požadovanom množstve. Pri dodaní tovaru dodávateľ odovzdá preberací protokol so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
Splatnosť faktúry je 60 dní od poskytnutia riadneho plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) ako prílohu (vo formáte PDF) na e-mailovú adresu: podatelna@tuzvo.sk. |
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy z EKS a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
Záručná doba na tovar je min. 24 mesiacov od uvedenia tovaru do prevádzky. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak. |
Verejný obstarávateľ požaduje súčinnosť pri riešení prípadných technických a aplikačných problémov. |
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, objednávateľ požaduje dodanie produktu/ov alebo ekvivalentu/ov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt. |
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Predmet tejto zmluvy je financovaný z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti v rámci výzvy "Kapitálový booster pre schémy na podporu výskumu a vývoja", kód projektu 09I03-03-V06-00027. |
Dodávateľ má povinnosť, v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, strpieť výkon kontroly/auditu oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a tiež povinnosť poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od záväzkového vzťahu s dodávateľom bez akýchkoľvek sankcií, v prípade, že ešte nedošlo k plneniu zo zmluvného vzťahu a výsledky finančnej kontroly VA neumožňujú financovanie projektu z prostriedkov mechanizmu. |
T. G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
30.10.2024 07:00 — 31.01.2025 15:00
1,00 ks
40 564,00
33 803,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.10.2024 15:17
23.10.2024 10:00
23.10.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.10.2024 10:43 - Vstupná ponuka | 40 564,00 | € | Cena s DPH |
22.10.2024 14:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 38 562,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: