30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36617661
Magic Print s.r.o.
Rovniankova 15, Bratislava, 85102, SVK
Opravy a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva
diagnostika, oprava, údržba kopírovacích strojov
Služba, Tovar
|
1. Diagnostika porúch fotokopírovacích strojov TOSHIBA
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Diagnostika porúch fotokopírovacích strojov TOSHIBA a nacenenie ich opráv s uvedením náhradných dielov a materiálu potrebného na odstránenie porúch. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| TOSHIBA e-studio 307 | ks | 2 | ||
| TOSHIBA e-studio 2802AM | ks | 1 | ||
| TOSHIBA e-studio 2820C | ks | 1 |
| Názov |
| • Dodanie do miesta plnenia zmluvy, zmluvná cena musí byť konečná – musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa |
| • Požaduje sa kontaktovať objednávateľa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy a dohodnúť podmienky plnenia zmluvy |
| • Požaduje sa diagnostika- špecifikovanie poruchy každého stroja osobitne s rozpisom úkonov, originálnych náhradných dielov a materiálu potrebného na odstránenie poruchy |
| • Cena originálnych náhradných dielov a materiálu musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase diagnostiky. |
| • V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia." |
| • Protokol o diagnostike poruchy a nacenení opravy sa požaduje vyhotoviť a dodať objednávateľovi do 2 pracovných dní od realizácie diagnostiky. |
| • Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce. |
| • Servis vykonať v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 13:00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou |
| • Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia. Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi |
| • Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou na adresu miesta plnenia zmluvy |
| • Úkony požadujeme vykonať firmou autorizovanou výrobcom |
| • Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy |
| Všetky predkladané dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku. |
Kasárne SNP Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
23.10.2024 11:26 — 06.11.2024 11:26
1,00 podľa špecifikácie
191,40
159,50
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.10.2024 11:39
21.10.2024 08:00
21.10.2024 08:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 16.10.2024 12:29 - Vstupná ponuka | 162,00 | € | Cena s DPH |
| 16.10.2024 12:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 162,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: