36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
35782889
CANON SLOVAKIA s.r.o.
Karadžičova 8, Bratislava, 82108, SVK
Dodanie multifunkčných tlačiarni a vrátane softvéru na monitorovanie multifunkčných zariadení a správu tlače
Multifunkčné zaraidenia A4; Multifunkčné zariadenia A3; Softvér na správu tlače a jej monitoring
Tovar, Služba
1. Multifunkčné ziariadenia A4 alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
V prípade, ak sa v opise predmetu zákazky nachádza odvolávka, resp. odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ bude v súlade s § 42 ods. 3 zákona o VO akceptovať aj ekvivalent, ktorý v rovnakom alebo vyššom rozsahu splní požiadavky verejného obstarávateľa. |
Pre účely tejto zákazky bude obstarávateľ akceptovať také ponúknuté riešenie uchádzača ako ekvivalent, ktoré bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, pri zabezpečení požadovaného účelu plnenia a bude spĺňať resp. sa ním dosiahne rovnaká alebo vyššia výkonnostná úroveň v porovnaní s obstarávateľom požadovanými parametrami. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Multifunkčné ziaradenia A4 (napr.RICOH IM C300 alebo ekvivalent) | ks | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rýchlosť tlače A4 čiernobielo | 30 strán za minútu |
Rýchlosť tlače A4 farebne | 30 strán za minútu |
Rozlíšenie tlače | 1200 x 1200 dpi |
Rozlíšenie kopírovania | 600 x 600 dpi |
Rozlíšenie skenovania | 600 x 600 dpi |
Štandardná kapacita pamäte | 2 GB |
HDD | 320 GB HDD |
Kapacita zásobníkov | 800 listov |
Manuálny (ručný) podávač | 100 listov |
Gramáž papiera | 60-220 g/m2 |
Formát papiera | A4, A5, A6, B6, C4 (obálka), C5 (obálka), C6 (obálka), DL (obálka), Č. 10 (obálka), Letter, 10 x 15 cm, 13 x 18 cm, 20 x 25 cm, Definované používateľom, Legal |
Automatická obojstranná tlač | Áno |
Farebný ovládací dotykový displej | Áno |
Ovládanie zariadenia v slovenskom jazyku | Áno |
Panel pre prihlasovanie s displejom | Áno |
Čítačky bezkontaktných kariet | Áno (napr. RFID čítačka 805R1AKU) |
Podpora IPv6 | Áno |
Podpora SNMPv3 | Áno |
Automatický obojstranný podávač dokumentov | Áno |
Minimálna kapacita ADF | 50 listov |
Gramáž papiera pre ADF | 52-128 g/m2 |
Stolík alebo samostatne stojace zariadenie | Áno (stolík vysoky) |
Kompatibilita s OS | MS Windows 10, Windows server 12 a novší |
Jazyk pre tlač | PCL6, PostScript 3 |
Rozhranie | Ethernet (10Base-T/100Base-TX/1000Base-T) |
Farebné skenovanie | Áno |
Automatické obojstranné skenovanie do e-mailu a do súboru | Áno |
Možnosť skenovania vo formáte PDF, JPEG a TIFF | Áno |
Možnosť vzdialenej správy | Áno |
Možnosť inštalácie aplikácie pre správu tlače | Áno |
Tonerové náplne pri dodaní | Áno, dodané multifunkčné zariadenia obsahuju 1 sadu tonerových náplní |
2. Tonerové náplne do multifunkčných zariadení A4
|
|
---|---|
Funkcia |
V prípade, ak sa v opise predmetu zákazky nachádza odvolávka, resp. odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ bude v súlade s § 42 ods. 3 zákona o VO akceptovať aj ekvivalent, ktorý v rovnakom alebo vyššom rozsahu splní požiadavky verejného obstarávateľa. |
Pre účely tejto zákazky bude obstarávateľ akceptovať také ponúknuté riešenie uchádzača ako ekvivalent, ktoré bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, pri zabezpečení požadovaného účelu plnenia a bude spĺňať resp. sa ním dosiahne rovnaká alebo vyššia výkonnostná úroveň v porovnaní s obstarávateľom požadovanými parametrami. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1) Originálny čierny toner určený do dodaného multifunkčného zariadenia A4 | ks | 110 | ||
2) Originálny červený toner určený do dodaného multifunkčného zariadenia A4 | ks | 110 | ||
3) Originálny žltý toner určený do dodaného multifunkčného zariadenia A4 | ks | 110 | ||
4) Originálny modrý toner určený do dodaného multifunkčného zariadenia A4 | ks | 110 |
3. Softvéru na monitorovanie multifunkčných zariadení a správu tlače (26 zariadení)
|
|
---|---|
Funkcia |
V prípade, ak sa v opise predmetu zákazky nachádza odvolávka, resp. odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ bude v súlade s § 42 ods. 3 zákona o VO akceptovať aj ekvivalent, ktorý v rovnakom alebo vyššom rozsahu splní požiadavky verejného obstarávateľa. |
Pre účely tejto zákazky bude obstarávateľ akceptovať také ponúknuté riešenie uchádzača ako ekvivalent, ktoré bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, pri zabezpečení požadovaného účelu plnenia a bude spĺňať resp. sa ním dosiahne rovnaká alebo vyššia výkonnostná úroveň v porovnaní s obstarávateľom požadovanými parametrami. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Softvéru na monitorovanie multifunkčných zariadení a správu tlače (napr.STREAMLINE alebo ekvivalent) | zariadení | 26 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- | zabezpečená kompabilita s existujúcimi sieťovými multifunkčnými zariadeniami verejného obstarávateľa (Ricoh MP C306 a Ricoh MP C307) |
- | vyhodnotenie technického stavu multifunkčných zariadení |
- | vyhodnotenie stavu spotrebného materiálu |
- | komunikácia prostredníctvom protokolov SNMP, HTTPS alebo pomocou e-mailu |
- | Dáta vzdialeného monitoringu budú šifrované. Systém vzdialeného monitoringu musí spĺňať požiadavky objednávateľa na kybernetickú bezpečnosť |
Komplexný systém pre správu tlačových služieb minimálne v rozsahu | |
- | presná evidencia tlačových úloh, kópií a skenovania, |
- | prehľad vyťaženia jednotlivých multifunkčných zariadení, |
- | identifikáciu používateľov, |
- | vytlačenie úlohy na ktoromkoľvek zariadení zahrnutom v systéme po identifikácií používateľa (funkcia „follow me“) |
Systém pre správu tlačových služieb bude podporovať systém pre autentifikáciu používateľov, pre zabezpečenie evidencie a identifikácie tlačových úloh konkrétnych používateľov, pomocou | |
- | bezkontaktných čipových karie |
- | doménových účtov |
- | prístupových kódov. |
Systém pre správu tlačových úloh spĺňa nasledujúce minimálne technické parametre: | |
- | systém je schopný zaznamenať 100% tlačových úloh, kópií a skenov, |
- | systém je schopný autorizovať používateľa v 100% realizovaných tlačových úloh, kópií a skenov na multifunkčných zariadeniach |
- | autorizácia tlačových úloh prebieha na základe doménového prihlásenia na multifunkčnom zariadení, na ktorom bude tlač prebiehať, |
- | systém akceptuje všetky tlačové a multifunkčné zariadenia pripojené cez sieťové rozhranie, |
- | systém umožňuje presne definovať skupinu používateľov, ktorí budú môcť využívať farebnú tlač a farebné kopírovanie, |
- | systém umožňuje plnú kontrolu nad farebnou tlačou a farebným kopírovaním, |
- | systém umožňuje centrálne nastavenie doby realizácie tlačovej úlohy (po tejto nastavenej dobe bude tlačová úloha vymazaná), |
- | systém spolupracuje s Active Directory, |
- | systém umožňuje riadené skenovanie do e-mailu alebo do priečinka, |
- | na všetkých multifunkčných zariadeniach je pri skenovaní požadovaný výstup vo formáte PDF/A, |
- | pri skenovaní je požadovaná funkcionalita systému umožňujúca prevod dokumentu do elektronickej podoby, ktorá podporuje editáciu minimálne do formátov PDF/A, doc a xls, |
- | lokalizácia a dokumentácia systému je v slovenskom jazyku, |
Systém umožňuje zaznamenať pri každom vytlačenom dokumente: | používateľa, ktorý tlačovú úlohu zadal, čas, kedy bol dokument vytlačený, aplikáciu, z ktorej bol dokument vytlačený, rozsah dokumentu, počet strán, formát (A3/A4), spôsob tlače (čiernobielo/farebne). |
- | možnosť vytvárať mesačné reporty o počte, farebnosti, veľkosti tlačených strán na používateľa a na útvary. |
Podpora | v trvaní 3 roky |
4. Softvéru na monitorovanie multifunkčných zariadení a správu tlače (6 zariadení)
|
|
---|---|
Funkcia |
V prípade, ak sa v opise predmetu zákazky nachádza odvolávka, resp. odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ bude v súlade s § 42 ods. 3 zákona o VO akceptovať aj ekvivalent, ktorý v rovnakom alebo vyššom rozsahu splní požiadavky verejného obstarávateľa. |
Pre účely tejto zákazky bude obstarávateľ akceptovať také ponúknuté riešenie uchádzača ako ekvivalent, ktoré bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, pri zabezpečení požadovaného účelu plnenia a bude spĺňať resp. sa ním dosiahne rovnaká alebo vyššia výkonnostná úroveň v porovnaní s obstarávateľom požadovanými parametrami. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Softvéru na monitorovanie multifunkčných zariadení a správu tlače (napr.STREAMLINE alebo ekvivalent) | zariadení | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- | zabezpečená kompabilita s existujúcimi sieťovými multifunkčnými zariadeniami verejného obstarávateľa (Ricoh MP C306 a Ricoh MP C307) |
- | vyhodnotenie technického stavu multifunkčných zariadení |
- | vyhodnotenie stavu spotrebného materiálu |
- | komunikácia prostredníctvom protokolov SNMP, HTTPS alebo pomocou e-mailu |
- | Dáta vzdialeného monitoringu budú šifrované. Systém vzdialeného monitoringu musí spĺňať požiadavky objednávateľa na kybernetickú bezpečnosť |
Komplexný systém pre správu tlačových služieb minimálne v rozsahu | |
- | presná evidencia tlačových úloh, kópií a skenovania, |
- | prehľad vyťaženia jednotlivých multifunkčných zariadení, |
- | identifikáciu používateľov, |
- | vytlačenie úlohy na ktoromkoľvek zariadení zahrnutom v systéme po identifikácií používateľa (funkcia „follow me“) |
Systém pre správu tlačových služieb bude podporovať systém pre autentifikáciu používateľov, pre zabezpečenie evidencie a identifikácie tlačových úloh konkrétnych používateľov, pomocou | |
- | bezkontaktných čipových karie |
- | doménových účtov |
- | prístupových kódov. |
Systém pre správu tlačových úloh spĺňa nasledujúce minimálne technické parametre: | |
- | systém je schopný zaznamenať 100% tlačových úloh, kópií a skenov, |
- | systém je schopný autorizovať používateľa v 100% realizovaných tlačových úloh, kópií a skenov na multifunkčných zariadeniach |
- | autorizácia tlačových úloh prebieha na základe doménového prihlásenia na multifunkčnom zariadení, na ktorom bude tlač prebiehať, |
- | systém akceptuje všetky tlačové a multifunkčné zariadenia pripojené cez sieťové rozhranie, |
- | systém umožňuje presne definovať skupinu používateľov, ktorí budú môcť využívať farebnú tlač a farebné kopírovanie, |
- | systém umožňuje plnú kontrolu nad farebnou tlačou a farebným kopírovaním, |
- | systém umožňuje centrálne nastavenie doby realizácie tlačovej úlohy (po tejto nastavenej dobe bude tlačová úloha vymazaná), |
- | systém spolupracuje s Active Directory, |
- | systém umožňuje riadené skenovanie do e-mailu alebo do priečinka, |
- | na všetkých multifunkčných zariadeniach je pri skenovaní požadovaný výstup vo formáte PDF/A, |
- | pri skenovaní je požadovaná funkcionalita systému umožňujúca prevod dokumentu do elektronickej podoby, ktorá podporuje editáciu minimálne do formátov PDF/A, doc a xls, |
- | lokalizácia a dokumentácia systému je v slovenskom jazyku, |
systém umožňuje zaznamenať pri každom vytlačenom dokumente: | používateľa, ktorý tlačovú úlohu zadal, čas, kedy bol dokument vytlačený, aplikáciu, z ktorej bol dokument vytlačený, rozsah dokumentu, počet strán, formát (A3/A4), spôsob tlače (čiernobielo/farebne). |
- | možnosť vytvárať mesačné reporty o počte, farebnosti, veľkosti tlačených strán na používateľa a na útvary. |
Podpora | v trvaní 3 roky |
Názov |
Komunikácia medzi Dodávateľom a Objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou Objednávateľa do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy o poskytovaní služieb (ďalej len "zmluva"). |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť technickú špecifikáciu/podrobný popis predmetu zákazky Objednávateľovi na posúdenie kvality a požadovaných technických parametrov, ak sa Objednávateľ s Dodávateľom nedohodne inak. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe za verejné obstarávanie objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný rozpis jednotkových cien, celkovej ceny za predmet zmluvy (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). Do celkovej ceny je dodávateľ povinný zahrnúť kompletnú dodávku predmetu zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy zmluvy predložiť informáciu o záujme využiť subdodávateľov. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť Čestné vyhlásenie o neprítomnosti Konfliktu záujmov v súlade s § 23 ods. 1 zákona o verejnom obstaraní č. 343/2015. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť čestné vyhlásenie, že v spoločnosti, ktorú zastupuje, nefiguruje ruská účasť, ktorá prekračuje limity stanovené v článku 5k nariadenia Rady (EÚ) č. 833/2014 z 31. júla 2014 o reštriktívnych opatreniach s ohľadom na konanie Ruska, ktorým destabilizuje situáciu na Ukrajine v znení nariadenia Rady (EÚ) č. 2022/578 z 8. apríla 2022. Čestné vyhlásenie musí obsahovať predovšetkým : |
a. dodávateľ, ktorého zastupujem (a žiadna zo spoločností, ktoré sú členmi nášho konzorcia), nie je ruským štátnym príslušníkom ani fyzickou alebo právnickou osobou, subjektom alebo orgánom so sídlom v Rusku; |
b. dodávateľ, ktorého zastupujem (a žiadna zo spoločností, ktoré sú členmi nášho konzorcia), nie je právnickou osobou, subjektom alebo orgánom, ktorých vlastnícke práva priamo alebo nepriamo vlastní z viac ako 50 % subjekt uvedený v písmene a) tohto odseku; |
c. ani ja, ani spoločnosť, ktorú zastupujeme, nie sme fyzická alebo právnická osoba, subjekt alebo orgán, ktorý koná v mene alebo na príkaz subjektu uvedeného v písmene a) alebo b) uvedených vyššie; |
d. subjekty uvedené v písmenách a) až c) nemajú účasť vyššiu ako 10 % hodnoty zákazky v subdodávateľovi, dodávateľovi alebo v subjekte, na ktorého kapacity sa dodávateľ, ktorého zastupujem spolieha. |
Zároveň dodávateľ čestne vyhlási, že jeho úspešná ponuka a následná realizácia plnenia podľa zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania zo strany hospodárskeho subjektu, ktorý zastupuje, nie je v rozpore so zákonom č. 289/2016 Z. z. o vykonávaní medzinárodných sankcií v znení neskorších predpisov, a teda najmä neporušuje akúkoľvek medzinárodnú sankciu upravenú v akomkoľvek predpise o medzinárodnej sankcii podľa § 2 písm. b) zákona č. 289/2016 Z. z. o vykonávaní medzinárodných sankcií v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ je povinný dodať zariadenie nové, nerepasované a nepoužívané. Zariadenie nebude v čase dodania „end of sale“ ani „end of support“. |
V kúpnej cene bude zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb (doprava, vyloženie predmetu zákazky na miesto dodania určené objednávateľom - v rámci SR, inštalácia zariadení, inštalácia kartového systému pre čítanie HID kariet, aktualizácie SW tlačiarní, inštalácia slovenského prostredia (jazyka), inštalácia nového softvéru a pod.) |
Za ekvivalent sa považuje taký predmet zmluvy, ktorý spĺňa všetky požadované parametre a požiadavky bez výnimky, alebo disponuje lepšími parametrami, ako je požadované v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Objednávateľ si vyhradzuje právo, neprevziať ponúkaný ekvivalent v prípade, ak dodaný ekvivalent nebude v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe za verejné obstarávanie Objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný rozpis jednotkových cien, celkovej ceny za predmet zmluvy (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). Do celkovej ceny je dodávateľ povinný zahrnúť kompletnú dodávku predmetu zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb. |
Kontaktná osoba Objednávateľa posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 2 pracovných dní od dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi Dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky: |
- preukazuje splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo |
- nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a Objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie. |
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa Objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno Objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk. |
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Preddavok sa neposkytuje. Platba za predmet zákazky bude realizovaná bezhotovostným prevodom na základe faktúry po dodaní tovaru s potvrdeným dodacím listom alebo preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. |
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v elektronickej podobe vo formáte PDF. Dodávateľ je povinný vo faktúre uviesť číslo zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy. |
Predmet zákazky (vrátane všetkých súčastí) musí byť originál, nový, nepoužívaný, nevystavovaný, neopravovaný, nerepasovaný. |
Dodávateľ uvedie kontaktné údaje pre zasielanie reklamácií. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ v prípade reklamácie vád tovaru, reklamované vady odstránil najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia reklamácie, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
V prípade reklamácie predmetu zákazky, v rámci záručnej doby, sa dodávateľ zaväzuje prevziať predmet zákazky v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi záruku na predmet zákazky v trvaní minimálne 24 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť dňom potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu objednávateľom |
Pri plnení tejto Zmluvy sa dodávateľ zaväzuje dodržiavať platné právne predpisy vzťahujúce sa ku korupcii a korupčnému správaniu. |
Dodávateľ podpisom tejto Zmluvy zároveň vyhlasuje, že: |
a) pozná znaky korupcie a korupčného správania, |
b) zdrží sa akejkoľvek formy korupcie a korupčného správania v súvislosti s plnením záväzkov vyplývajúcich z tejto Zmluvy, |
c) poskytne súčinnosť v prípade posudzovania podozrenia z korupcie alebo korupčného správania, |
d) zdrží sa akýchkoľvek foriem korupcie súvisiacich s plnením predmetu Zmluvy alebo záväzkov vyplývajúcich z tejto Zmluvy, |
e) bezodkladne oznámi objednávateľovi akékoľvek podozrenie z korupcie a poskytne súčinnosť pri preskúmavaní tohto oznámenia, |
f) nie je v konflikte záujmov vo vzťahu k zamestnancom objednávateľa, ktorý by mohol ovplyvniť realizáciu predmetu Zmluvy s objednávateľom. |
Dodávateľ sa podpisom tejto Zmluvy zaväzuje predchádzať korupcii v súvislosti s príslušnou transakciou, projektom, činnosťou alebo vzťahom vyplývajúcich z tejto Zmluvy. |
V súvislosti s uzavretím a plnením záväzkov na základe tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje, že |
a) každá osoba konajúca v jeho mene sa zdrží akejkoľvek činnosti, ktorá má povahu korupcie alebo korupčného správania, alebo poskytovania darov ktorémukoľvek zamestnancovi alebo štatutárnemu zástupcovi objednávateľa alebo im spriazneným osobám, alebo osobe konajúcej v mene objednávateľa, s cieľom urýchliť bežné činnosti objednávateľa alebo dojednať výhody pre seba alebo inú osobu, ktorá sa podieľa na uzavretí alebo realizácii tejto Zmluvy, |
b) v prípade dôvodného podozrenia, že ktorákoľvek fyzická alebo právnická osoba konajúca v jeho mene sa priamo alebo cez sprostredkovateľa podieľala na korupcii alebo korupčnom správaní alebo inej protizákonnej činnosti v súvislosti s uzavretím alebo plnením tejto Zmluvy alebo prisľúbila, ponúkla alebo poskytla dar alebo inú nenáležitú výhodu, v očakávaní výhody pri získavaní, zachovávaní či realizácii zmluvných vzťahov s objednávateľom, |
dodávateľ bezodkladne oznámi túto skutočnosť príslušnému orgánu, alebo v prípade pochybnosti o okolnostiach takéhoto dôvodného podozrenia túto skutočnosť oznámi na e-mailovú adresu. |
c) v prípade, keď ho objednávateľ upozorní, že má dôvodné podozrenie o porušení ktoréhokoľvek ustanovenia tejto doložky, je dodávateľ povinný poskytnúť potrebnú súčinnosť pri objasňovaní podozrenia, vrátane všetkých potrebných dokumentov. objednávateľ môže prijať potrebné opatrenia na ochranu svojho dobrého mena. Neposkytnutie súčinnosti na odstránenie tohto dôvodného podozrenia je dôvodom na vypovedanie tejto Zmluvy. |
d) v prípade, keď sa preukáže, že dodávateľ sa priamo alebo cez sprostredkovateľa podieľal na korupcii alebo inej protizákonnej činnosti v súvislosti s uzavretím alebo plnením tejto Zmluvy, objednávateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od tejto Zmluvy s okamžitou platnosťou bez toho, aby dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie objednávateľa od tejto Zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje, že ak sa preukáže jeho porušenie ustanovení tejto doložky, odškodní objednávateľa v maximálnom možnom rozsahu alebo nahradí náklady vzniknuté v súvislosti |
s porušením tejto protikorupčnej doložky. |
V prípade predčasného ukončenia zmluvy si zmluvné strany vysporiadajú všetky, a to aj finančné záväzky, prevzaté v súlade s touto zmluvou, o čom bude vyhotovený písomný protokol. |
V prípade odstúpenia zmluva zaniká dňom doručenia oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. Odstúpenie musí mať písomnú formu, musí byť doručené druhej strane a musia v ňom byť podrobne uvedené dôvody odstúpenia. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný. |
Dodávateľ (vrátane jeho zamestnancov alebo subdodávateľov) sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach, o ktorých sa dozvie na základe plnenia tejto Zmluvy alebo zo Zmluvy vyplývajúcich; predmetná povinnosť trvá aj po ukončení platnosti a účinnosti Zmluvy. V prípade porušenia tejto povinnosti dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá v tejto súvislosti vznikla objednávateľovi. |
Práva a povinnosti Zmluvných strán bližšie neupravené v tejto Zmluve sa riadia príslušnými ustanoveniami právneho poriadku Slovenskej republiky, a to najmä ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov a ďalších všeobecne záväzných právnych predpisov platných v Slovenskej republike. |
Porušenie povinností dodávateľa, uvedených v Osobitných podmienkach pre plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa, zakladajúce právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy a o dodávateľovi bude podaná negatívna referencia. |
Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP. |
Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
20.12.2024 13:00
1,00 celá zákazka
132 952,80
110 794,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.10.2024 09:08
22.10.2024 09:30
22.10.2024 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.10.2024 12:41 - Vstupná ponuka | 132 951,60 | € | Cena s DPH |
22.10.2024 08:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 130 225,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: