• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2024 08:58
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2024 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2024 11:50

Detail zákazky Z20249074

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2024 08:58
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2024 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2024 11:50

Základné údaje

Z20249074

OF-294619

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9932757

Objednávateľ

00397440

Technická univerzita vo Zvolene

T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK

Dodávateľ

03986535

Metalco Testing s.r.o.

Havlíčkova 361, Roztoky, 25263, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poloautomatický kombinovaný tvrdomer

tvrdomer, poloautomatický, merací

  • 38540000-2 - Testovacie a meracie stroje a prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Poloautomatický kombinovaný tvrdomer
Funkcia
Poloautomatický kombinovaný tvrdomer pre meranie tvrdosti metódou Vickers HV a Brinell HB
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.Poloautomatický kombinovaný tvrdomer ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozsah zaťažujúcej sily: minimálne 0,5kg – 187,5kg (4,9 – 1 839 N)
Horizontálny priestor na nadrozmerné vzorky od osi vnikacieho telesa po telo prístroja: min. 235mm
Pracovná hlava s minimálne 5timi pozíciami pre umiestnenie vnikacích telies a objektívov osadená: 2x vnikacie teleso a 3x objektív
Možnosť merať vzorky s výškou : min. od 0mm do min. 240mm
Integrovaný výkonný PC systém : min.120 GB HDD; možnosť pripojenia klávesnice a myši
Prehľadný dotykový display : min.12"
Možnosť testovania metód: Vickers, Brinell, Knoop
Automatická elektronická aplikácia skúšobnej sily podľa nastavenej metódy
Automatické vyhodnocovanie hodnoty tvrdosti softvérom s možnosťou ručnej korekcie
Automatické zaostrovanie povrchu s autofokusom s možnosťou ručnej korekcie
Automatický priebeh cyklu merania tvrdosti (aplikácia sily, výmena objektívu, vyhodnotenie)
Automatický export reportov do bežných formátov : ako napr. PDF, Word, Excel, CSV a pod.
Objektív pre vyhodnocovanie tvrdosti metódou Brinell: pre zaťaženia HB 2,5/6,25; HB 2,5/15,625; HB 2,5/31,25; HB 2,5/62,5; HB 2,5/187,5;
- požadujeme objektív s pokročilou technológiou osvetlenia s možnosťou merania tvrdosti aj mäkkých materiálov s veľkou plastickou deformáciou, bez použitia digitálneho zväčšenia
Objektív pre vyhodnocovanie tvrdosti metódou Vickers: pre zaťaženia HV3 až HV10 ; HV20 až HV30 - bez použitia digitálneho zväčšenia
Vnikacie teleso osadené v automatickej pracovnej hlave -  Brinell: tvrdokovová gulička s priemerom 2,5mm
Vnikacie teleso osadené v automatickej pracovnej hlave - Vickers: pre zaťaženia >= HV0.01
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a kompletnej inštalácie na miesto plnenia.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 14:00 hod. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
Tovar musí byť nový, nepoužitý v originálnom balení.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa: obchodný názov (značka/typ) predmetu zmluvy, spolu s technickými parametrami a fotografiou prípadne prospektom, návod na použitie v slovenskom prípadne českom jazyku. Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky vzájomne odsúhlasia ponúknutý tovar a technické parametre. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu podatelna@tuzvo.sk,  ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru "faktúry" alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá záručný list a dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Študentská 26, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

28.10.2024 08:00 — 16.12.2024 14:00

1,00 ks

42 000,00

35 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.10.2024 08:58

23.10.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.10.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 246
 137
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.10.2024 14:08 - Vstupná ponuka 42 000,00 € Cena s DPH
23.10.2024 07:42 - Najvýhodnejšia ponuka 41 988,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS