• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2024 08:29
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2024 09:50

Detail zákazky Z20249069

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2024 08:29
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2024 09:50

Základné údaje

Z20249069

OF-294360

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9926035

Objednávateľ

30810787

Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky

Švermova 43, Banská Bystrica, 97404, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodanie tonerových náplní

Tonery, tonerové náplne

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonerové náplne
Funkcia
Tonery do tlačiarní, multifunkčných zariadení a kopírovacích strojov.
Predmetom zákazky je kúpa nerepasovaných tonerových náplní vyrobených podľa štandardov výrobcu do konkrétne výrobcom určených zariadení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlačiareň HP LJ 4200 - typ tonera Q1338A ks 2
Tlačiareň HP LJ 477 - typ tonera CF410A black ks 2
Tlačiareň  HP LJ MFP M428fdn - typ tonera CF 259A ks 1
Tlačiareň HP LJ Pro 3002 dw - typ tonera W1390X ks 6
Tlačiareň HP LJ 2015 - typ tonera Q7553A ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Renovované, repasované tonery nie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa dodanie originálnych nových a nepoužitých tonerov. Pod označením originálny toner, sa rozumie originálne príslušenstvo od výrobcu daného typu fotokopírovacieho zariadenia/tlačiarne.
Požaduje sa ku každému typu toneru predložiť technický list. Z technického listu musí byť preukázateľný minimálny požadovaný počet vytlačených strán a skutočnosť, že tovar je certifikovaný technickou normou ISO/IEC 19752 a 19798 alebo IISO/IEC 24714 (v závislosti od typu náplne). Z technického listu musí byť preukázané aj splnenie podmienky archivovateľnosti vytlačených dokumentov v zmysle normy ISO/IEC 11798.
Ponúkané všetky tonerové náplne musia spĺňať podmienky stanovené technickou normou ISO/IEC 11798 (archivovateľnosť vytlačených dokumentov) a ISO/IEC 19752 (vyťažiteľnosť tonera). Počet strán zhodný s OEM.
Tonerové náplne sú vyrobené priamo výrobcom originálnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach opatrených bezpečnostnými prvkami, neporušené, nepoškodené.
Z dôvodu dodržania záručných podmienok tlačiarní požaduje dodávateľ dodať originálne tonery zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
Originálne tonery musia byť vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky v originálnych baleniach, nepoškodené, neporušené. Musia mať certifikát kvality a environmentálnej bezpečnosti.
Tonerové náplne musia mať ochranné známky výrobcu na každej náplni garantujúce nepoškodenie stroja. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Tonery budú dodané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením.
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne odobrať od objednávateľa použité prázdne obaly z tonerov a zabezpečiť ekologickú likvidáciu prázdnych tonerov v zmysle zákona o odpadoch.
V cene je zahrnuté: balenie, naloženie, dovoz, vynáška na miesto určené objednávateľom a likvidácia spotrebovaného materiálu.
Dodávateľ zaručuje profylaktiku tlačiarne (multifunkčného zariadenia, kopírovacieho stroja) v prípade znečistenia zariadenia dodaným tonerom.
Dodávateľ zabezpečí bezplatnú výmenu tonerov, u ktorých sa zistí porucha pri ich nasadení do prevádzky po dobu 24 mesiacov od ich dodania.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržiavaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením.
Dodávateľ preberá zodpovednosť za opravu tlačiarne v prípade poruchy spôsobenej v súvislosti s použitím toneru, toto prevzatie zodpovednosti je podmienené preskúmaním tlačiarne servisným technikom, ak sa dodávateľ a objednávateľ nedohodnú inak. Identifikácia poruchy tlačiarne bude pre objednávateľa bezplatná v prípade zistenia poškodenia tlačiarne vadou toneru (vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru). V takomto prípade sa dodávateľ zaväzuje opravu tlačiarne vykonať na vlastné náklady, ak sa s objednávateľom nedohodne inak.
Identifikácia poruchy tlačiarne (multifunkčného zariadenia, kopírovacieho stroja) bude pre objednávateľa bezplatná v prípade zistenia poškodenia zariadenia chybou toneru (vysypanie toneru, znečistenie papiera, iná chyba toneru). V takom prípade sa dodávateľ zaväzuje opravu tlačiarne (multifunkčného zariadenia, kopírovacieho stroja) vykonať na vlastné náklady, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. V prípade ak príčinou poruchy zariadenia nebola chyba toneru, môže si dodávateľ od objednávateľa účtovať primerané náklady na zistenie príčin poškodenia zariadenia.
Objednávateľ nie je povinný prevziať tonerové náplne, ktoré majú zjavné vady vrátane poškodenia obalu. Vadou sa rozumie aj dodanie takého množstva tonerových náplní, ktoré nezodpovedná objednávke alebo ak tonerové náplne nespĺňajú technické vlastnosti a osobitné požiadavky na plnenie uvedené v zmluve.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie podmienok zmluvy podstatným spôsobom a kupujúci je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS.
Dodávateľ je povinný dodať tovar v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 15:00 hod. Tovar doručený v inom čase, objednávateľ z organizačných dôvodov nemusí prevziať.
Požaduje sa poskytnutie plnenia jednorázovo na základe kúpnej zmluvy.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy.
Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny bude faktúra vystavená dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise Preberacieho protokolu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
Preberací protokol musí obsahovať splnenie jednotlivých podmienok stanovených v Technickej špecifikácii predmetu zmluvy, dátum a podpisy zástupcov dodávateľa a objednávateľa.
Splatnosť faktúry: do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom týchto podmienok objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní po doručení výzvy na jej úhradu dodávateľovi.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black-list) trhoviska.
Nedodržanie a porušenie ktorejkoľvek podmienky, požiadavky objednávateľa a vyššie uvedených povinností dodávateľa uvedených v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS:
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, 3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Švermova 43, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

25.10.2024 09:00 — 04.11.2024 09:00

12,00 ks

1 307,00

1 089,09

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.10.2024 08:29

22.10.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.10.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 318
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2024 15:51 - Vstupná ponuka 1 306,99 € Cena s DPH
21.10.2024 15:51 - Najvýhodnejšia ponuka 1 306,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS