• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2024 14:12
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2024 14:20
  •    Zrušenie zákazky
    18.10.2024 14:23

Detail zákazky Z20249051

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2024 14:12
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2024 14:20
  •    Zrušenie zákazky
    18.10.2024 14:23

Základné údaje

Z20249051

OF-294810

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

4. Ručné nástroje a príslušenstvo

sada náradia

  • 44511000-5 - Ručné nástroje
  • 44512000-2 - Rôzne ručné nástroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Additel ADT102 -M     (požadujem len daný produkt - žiadna iná alternatíva)
Funkcia
Sada obsahujúca 25 ks redukcíí zo závitu M20x1,5 vonkajší závit na rôzne  veľkosti a typy závitov. Vrátane kufríka a hadice.   Každý komponent je presne opracovaný, takže netesné spojenia je možné vykonať ručne – nie sú potrebné žiadne nástroje ani páska!
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo sada 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kategória výrobku kufrík s redukciami viď. príloha zoznam foto
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia :  46.krídlo Kuchyňa 900 52 (okres Malacky)
Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného a kompletného materiálu, záručná doba na tovar, min. 24 mesiacov od prevzatia.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním, nie čiastkovo.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požadujeme o dodanie materiálu spolu s dodacím listom a faktúrou na miesto plnenia.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

46. krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

23.10.2024 14:35 — 22.11.2024 14:10

1,00 zákazka

1 702,80

1 419,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.10.2024 14:12

18.10.2024 14:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.10.2024 14:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 305
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS