• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2024 14:33
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2024 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2024 16:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2024 16:55

Detail zákazky Z20249047

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2024 14:33
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2024 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2024 16:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2024 16:55

Základné údaje

Z20249047

OF-294748

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9913684

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

35955678

SOITRON, s.r.o.

Plynárenská 5, Bratislava, 829 75, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prepínače

Prepínače

  • 32420000-3 - Sieťové zariadenia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. C9300-24P-E
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie vyššie označených prepínačov a ďalšieho príslušenstva vrátane súvisiacich licencií z dôvodu výmeny už nepodporovaných zariadení zo strany výrobcu ako aj nevyhnutné práce súvisiace so zaradením všetkých prepínačov do existujúceho riešenia Cisco DNA Center.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
C9300-24P-E ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
OPIS POLOŽKY PREDMETU ZÁKZKY
nové zariadenie s 3 ročnou podporou hardware
súvisiace licencie
zaradenie do existujúceho riešenia Cisco DNA Center
výmena zariadenia v prípade poruchy v režime 8x5xNBD
 2. C9300-24T-E
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie vyššie označených prepínačov a ďalšieho príslušenstva vrátane súvisiacich licencií z dôvodu výmeny už nepodporovaných zariadení zo strany výrobcu ako aj nevyhnutné práce súvisiace so zaradením všetkých prepínačov do existujúceho riešenia Cisco DNA Center.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
C9300-24T-E ks 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
OPIS POLOŽKY PREDMETU ZÁKZKY
nové zariadenie s 3 ročnou podporou hardware
súvisiace licencie
zaradenie do existujúceho riešenia Cisco DNA Center
výmena zariadenia v prípade poruchy v režime 8x5xNBD
 3. C9300-48T-E
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie vyššie označených prepínačov a ďalšieho príslušenstva vrátane súvisiacich licencií z dôvodu výmeny už nepodporovaných zariadení zo strany výrobcu ako aj nevyhnutné práce súvisiace so zaradením všetkých prepínačov do existujúceho riešenia Cisco DNA Center.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
C9300-48T-E ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
OPIS POLOŽKY PREDMETU ZÁKZKY
nové zariadenie s 3 ročnou podporou hardware
súvisiace licencie
zaradenie do existujúceho riešenia Cisco DNA Center
výmena zariadenia v prípade poruchy v režime 8x5xNBD
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.3.1 PREDMET ZMLUVY
1.3.1.1 Predmetom zmluvy je dodanie tovaru, a to konkrétne prepínačov a nevyhnutného príslušenstva vrátane súvisiacich licencií, ktoré komponenty budú slúžiť na výmenu už nepodporovaných zariadení zo strany výrobcu ako aj nevyhnutné práce súvisiace so zaradením všetkých prepínačov do existujúceho riešenia Cisco DNA Center.
1.3.2 CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY
1.3.2.1 Kúpna cena za tovar je dohodnutá a stanovená na základe cenovej ponuky predávajúceho.
1.3.2.2 Celková cena je maximálna a záväzná a pokrýva všetky zmluvné záväzky a všetky náklady potrebné na riadne dodanie predmetu zmluvy vrátane dopravy, vyloženia tovaru do miesta plnenia , pričom jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k zmluve.
1.3.2.3 Úhrada za tovar bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.
1.3.2.4 Predávajúci je oprávnený vystaviť kupujúcemu faktúru len na základe dodacieho listu potvrdeného oprávnenou osobou kupujúceho, ktorý musí byť súčasťou faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu. Cena bude kupujúcim uhradená jednorazovo.
1.3.2.5 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo zmluvy. V opačnom prípade je kupujúci oprávnený vrátiť faktúru predávajúcemu na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry spĺňajúcej všetky jej náležitosti.
1.3.2.6 Na tovar kupujúci neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. Predmet zmluvy bude financovaný z rozpočtových prostriedkov kupujúceho.
1.3.3 VŠEOBECNÉ DODACIE PODMIENKY
1.3.3.1 Predávajúci zodpovedá za kvalitu, úplnosť dodávky tovaru a odovzdanie dodávky tovaru v mieste a čase podľa tejto zmluvy.
1.3.3.2 Po dodaní tovaru do miesta plnenia sa tovar stáva majetkom kupujúceho.
1.3.3.3 Predávajúci sa zaväzuje dodať riadne a včas tovar bez zjavných vád, v kompletnom stave a v požadovanom množstve. Porušenie tejto povinnosti predávajúcim sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo kupujúceho odstúpiť od zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.3.4 Predávajúci je povinný dodať tovar naraz, nie čiastkovo do nasledujúcich miest plnenia:
Daňový úrad Banská Bystrica, Nová 13, Banská Bystrica
1.3.3.5 Predávajúci je povinný dodať tovar v množstve, kvalite a do miest plnenia podľa bodu 1.3.3.4 v lehote najneskôr do 45 dní odo dňa účinnosti tejto Zmluvy, pričom termín dodania je povinný kupujúcemu oznámiť minimálne 2 dni vopred.
1.3.4 OSTATNÉ DOJEDNANIA
1.3.4.1 Predávajúci je povinný do ponuky predložiť riadne vyplnený Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky v zmysle prílohy č. 1 tohto formulára, pričom po uskutočnení elektronickej aukcie sa predávajúci v lehote najneskôr do dvcch (2) pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy, zaväzuje predložiť aktualizovaný Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky v prípade, že cena po elektronickej sa zmení.
1.3.4.2 Predávajúci je povinný najneskôr do dvoch (2) pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy predložiť kupujúcemu doklad  vystavený výrobcom alebo oficiálnym distribútorom výrobcom, ktorým preukáže, že je certifikovaným partnerom výrobcu zariadení, a že výrobca garantuje garantuje vykonávanie odborného záručného a pozáručného servisu predmetu zmluvy aj v prípade zániku predávajúceho.
1.3.4.3 Predávajúci je povinný predložiť platný Certifikát CCNP Enterprise z oblasti sieťových zariadení vydaný autorizovanou, resp. notifikovanou osobou pre jednu osobu (experta) s odkazom na URL adresu na register akreditovanej osoby pre overenie platnosti predmetného certifikátu, alebo ekvivalent tohto Certifikátu, a to v lehote najneskôr do dvoch (2) pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy.
1.3.4.4 Povinnosti predávajúceho podľa bodu 1.3.4.2 a podľa bodu 1.3.4.3 je kupujúci oprávnený vecne posúdiť a predkladané doklady a údaje overiť a v prípade ich nesúladu s požiadavkou kupujúceho, je kupujúci oprávnený od zmluvy odstúpiť.
1.3.4.4 Kupujúci najneskôr do troch (3) pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy, posúdi Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky a oznámi predávajúcemu, či Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky akceptuje alebo či od zmluvy odstupuje. Ak kupujúci v lehote podľa predchádzajúcej vety neoznámi predávajúcemu, či jeho Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky márnym uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný kupujúcim a márne uplynutie tejto lehoty má účinky odstúpenia od zmluvy kupujúcim
podľa bodu 18.2 písm. u) Všeobecných zmluvných podmienok OPEP.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nová 13, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

21.10.2024 14:02 — 06.12.2024 14:02

1,00 celok

168 360,00

140 300,00

1.3.4.1 Predávajúci je povinný do ponuky predložiť riadne vyplnený Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky v zmysle prílohy č. 1 tohto formulára, pričom po uskutočnení elektronickej aukcie sa predávajúci v lehote najneskôr do dvoch (2) pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy, zaväzuje predložiť aktualizovaný Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky v prípade, že cena po elektronickej sa zmení.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.10.2024 14:33

18.10.2024 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.10.2024 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 262
 131
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.10.2024 15:56 - Vstupná ponuka 162 432,00 € Cena s DPH
18.10.2024 12:51 - Najvýhodnejšia ponuka 154 786,08 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS