• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2024 13:57
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2024 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2024 14:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2024 15:00

Detail zákazky Z20249039

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2024 13:57
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2024 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2024 14:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2024 15:00

Základné údaje

Z20249039

OF-294749

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9926005

Objednávateľ

00351741

Centrum sociálnych služieb - DEMY

Biskupická 2046/46, Trenčín, 91104, SVK

Dodávateľ

34101110

BETRIX, s.r.o.

Lieskovec 583/9, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace prostriedky

Čistiace prostriedky, hygienické prostriedky, utierky, toaletný papier, servítky, dezinfekčný prostriedok, krém na ruky, papierové utierky, rukavice

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33763000-6 - Papierové uteráky na ruky
  • 33764000-3 - Papierové servítky
  • 39542000-3 - Handry
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 33741100-7 - Čistiace prostriedky na ruky
  • 33741200-8 - Krémy na ruky alebo telové mlieka
  • 39224100-9 - Metly
  • 39224310-4 - WC kefy
  • 39224320-7 - Špongie
  • 39224330-0 - Vedrá
  • 39224340-3 - Koše
  • 39224350-6 - Lopatky na smeti

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace prostriedky
Funkcia
Čistiace a hygienické prostriedky na umývanie a upratovanie, vybavenie sociálnych zariadení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toaletný papier dvojvrstvový, 200 ústr,20mb, 100 % celulóza ks 900
Handra na zem vaflová Milada 60 x 50 cm, 85% bavlna, 15% zmes vlákien ks 100
Lumil 500 ml ks 50
Drátenka nerez 3 ks/bal. 40 g bal. 70
Rolo vrecia do koša 500 x 600 / 0,03 - 25 ks / bal. bal. 70
Rolo vrecia do koša 600 x 700 /0,03 - 25 ks/ bal. bal. 20
Pulirapid 750 ml ks 30
Utierky MAXI 100 m, dvojvrstvové 19 x 20 cm ks 300
Jar Sensitive 900 ml ks 50
Savo WC 750 ml ks 45
Tekuté mydlo Fiorillo sapone liquido neutro 4 l ks 12
Papier desiatový 40 x 30m 50 hárkov / balenie bal. 15
Utierka švédska 30 x 30, 200g/m2 ks 10
Fixinela 500 ml ks 80
Desi WC 500 ml ks 80
Savo Original 1,2 L ks 140
Vedro 10 litrové ks 5
Vedro 4 litrové ks 6
Real tekutý čistiaci krém "classic" 600 g ks 50
Namo 700 g ks 30
Hubka na riad profilová stredná 10 ks/bal., 9x7x4,5 cm bal. 200
Diava samolesk 750 ml ks 30
IO Sgrasso & Brilla 750 ml ks 20
Savo Perex 1,2 L ks 160
Viacúčelová handra univerzálna, 60% viskóza, 40% syntet. vlákno, 38x32 cm ks 600
Servítky 135g, 33x33 cm bal. 40
Tekuté mydlo Mitia 5 L ks 30
Pulistar 4 L ks 12
Lenor 1,2L-1,23L - koncentrát, 48-49 PD ks 20
Fiorillo Pavimenti Floreale 4 L ks 10
Toaletný papier JUMBO dvojvrstvový, 100mb, priemer 19 cm, celulóza, dvojvrstvový ks 240
Ajax univerzal 1 L ks 50
SAVO 4 L ks 10
Pantra 05 Profesional 1 L ks 10
Air wick spray náhrada 250 ml ks 20
Bref WC gel 360 ml ks 30
Palmex, 45 - 53 PD ks 150
Clin MR 500 ml ks 20
Muril l 20
Odmasťovač za studena 750 ml ks 20
Vanish Oxi Action l 15
Luxon na vodný kameň 100g ks 120
Nivea na ruky hydratačný krém 100 ml, Expres hydration ks 200
Diesin Maxx l 10
Savo kúpeľňa 500 ml ks 30
Sanytol univerzal MR 500 ml ks 40
BACFORCE EL900 l 20
Bril na rúry profesional 750 ml ks 4
Škrobenka 500 ml ks 100
IO Casa Amica 1,85 L ks 4
Pur 750 ml ks 15
Rolo vrecia 70 x 110 cm /0,035 modré 25 ks/bal. ks 400
Cif Perfekt Finish na nerez 435  ml ks 5
Mop s čistiacimi savými pásikmi Vileda ks 10
Kartáč na podlahu drevený s násadou ks 10
Rolované utierky Maxi 100 m, 19x20 cm, 2 vrstvá, biela ks 200
Pronto čistič dreva 750 ml ks 10
Dekalko bal. 20
Lopatka + zmetáčik, plastové ks 15
Mop 46 x 16 cm ks 120
Mikroténové sáčky 30 x 20 bal. 50
Mikroténové sáčky 35 x 25 bal. 50
Zmeták plastový s násadou ks 10
Biolit proti lezúcemu hmyzu 400 ml ks 10
Sifo čistič sifónu 500 g ks 6
Lanza mydlo tuhé na pranie ks 20
WC súprava (kefa + nádoba) ks 20
Alkoholová dezinfekcia na ruky 5 L ks 5
MEDICARINE dezinfekčné tabletky, 300 ks/1 bal. bal. 7
Zmeták s násadou drevený ks 10
Kefka žehlička ks 10
Toaletné mydlo ks 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s obstaraním tovaru, vrátane balenia, naloženia, dovozu a vyloženia tovaru na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením jednotkových cien bez DPH aj s DPH, rozpis sadzby DPH.
Uvedené množstvá sú predpokladané a objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru bude závisieť od skutočných potrieb objednávateľa počas platnosti zmluvy.
Dodávka a fakturácia tovaru sa budú uskutočňovať priebežne, na základe objednávok podľa potrieb objednávateľa, vystavených počas platnosti tejto zmluvy, pričom množstvá odobratého tovaru si určí objednávateľ. Skladba jednotlivej objednávky môže pozostávať z ľubovoľného množstva a kombinácie položiek opisného formulára bez obmedzenia minimálnej veľkosti objednávky. Objednávka môže byť doručená dodávateľovi telefonicky alebo elektronicky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 2 pracovných dní odo dňa prevzatia objednávky. Dodávky tovaru budú realizované len počas pracovných dní v čase od 8:00 hod. do 13:00 hod.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru, ktorý musí byť nový, nepoužívaný, v originál neporušenom balení.
Objednávateľ požaduje dodanie originálu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar v prípade, ak dodaný tovar nebude v súlade s objednávkovým, reps. opisným formulárom, z dôvodu nedodržania kvality a množstva tovaru a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti oprávnených pracovníkov objednávateľa a dodávateľa. Spolu s predmetom dodania bude kupujúcemu odovzdaný daňový doklad - faktúra a dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami.
Vlastnícke právo k dodanému tovaru nadobudne objednávateľ až úplným zaplatením dohodnutej kúpnej ceny.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe čiastkovej objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
Na predmet kúpnej zmluvy kupujúci neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke a ich jednotlivých cien bez DPH a aj s DPH. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia.
Cenu tovaru nie je možné meniť. V prípade zmeny platnej legislatívy ( napr. zvýšenie DPH) je zmena opodstatnená.
Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo dodať chýbajúci tovar do 48 hodín od doručenia reklamácie listom alebo e-mailom objednávateľom.
Objednávateľ si vyhradzuje právo žiadať certifikáty a technické listy na vybrané položky dodávaného tovaru.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a/ alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie.
V prípade nedodržania podmienok zmluvy sa uplatnia nasledovné sankcie: a) za omeškanie dodávateľa s dodaním tovaru vo výške 0,05 % z kúpnej ceny objednaného tovaru za každý deň omeškania. Zaplatením zmluvnej sankcie nezaniká nárok objednávateľa na prípadnú náhradu škody. b) za omeškanie objednávateľa so zaplatením kúpnej ceny úrok z omeškania vo výške 0,05 % z nezaplatenej ceny za každý deň omeškania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Biskupická 2046/46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

28.10.2024 08:00 — 28.10.2025 13:00

5 331,00 ks, bal., l

11 969,96

9 974,96

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.10.2024 13:57

22.10.2024 08:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.10.2024 08:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 642
 217
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.10.2024 09:15 - Vstupná ponuka 11 968,99 € Cena s DPH
21.10.2024 21:26 - Najvýhodnejšia ponuka 11 965,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS