• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2024 12:47
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2024 12:50
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2024 13:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2024 13:40

Detail zákazky Z20249035

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2024 12:47
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2024 12:50
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2024 13:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2024 13:40

Základné údaje

Z20249035

OF-294787

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9913669

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

17319871

TAMEX, spol. s r. o.

Maďarská 23A/710, Bratislava, 851 10, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obmena (upgrade) tachografov a príslušenstva

tachograf, karta vodiča, karta podniku

  • 50433000-9 - Kalibrovanie
  • 32580000-2 - Dátové zariadenia

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obmena (upgrade) tachografov a príslušenstva
Funkcia
bezpečnosť cestnej premávky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
digitálny tachograf 2. generácie verzia 2 s príslušenstvom ks 2
dátový kľúč pre sťahovanie a archiváciu údajov z digitálnych tachografov a kariet vodičov ks 1
spracovanie podkladov k vydaniu kariet vodičov ks 2
spracovanie podkladov k vydaniu karty podniku ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
• Digitálne tachografy 2 generácie, verzia 2 musia spĺňať nasledovné funkcie: záznam miesta nakládky a vykládky manuálne vodičom, záznam miesta prechodu hranicou automaticky tachografom, Bluetooth komunikácie, ITS rozhrania k integrácii do inteligentných dopravných systémov
• Digitálne tachografy 2 generácie verzie 2 s príslušenstvom vrátane dátového kľúča pre sťahovanie a archiváciu údajov z digitálnych tachografov 2 generácie, 2 verzie a kariet vodičov musia spĺňať zákonné štandardy súčasných platných legislatívnych predpisov a nariadení vrátane dodržiavania nových pravidiel balíka mobility EÚ I.
• Poskytovateľ je povinný dodať digitálne tachografy 2 generácie s príslušenstvom, 1 ks DÁTOVÉHO KĽÚČA S MANUÁLMI K OVLÁDANIU DIGITÁLNYCH TACHOGRAFOV 2 GENERÁCIE 2 VERZIE, dátového kľúča k sťahovaniu a archivovaniu údajov vrátane dodania dokumentácie v zmysle platnej legislatívy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
• Miesto plnenia- Bratislava.
• Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
• Zmluva sa uzatvára na dobu určitú.
• Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby.
• Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia na adresu objednávateľa
• Faktúra musí obsahovať číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
• Konkrétne termíny vykonanie obmeny tachografov a príslušenstva budú upresňované priebežne počas platnosti zmluvy.
• Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, do 31.12.2024 s termínom plnenia október až december prostredníctvom čiastkových faktúr po dodaní služby.
• Výmenu nevyhovujúceho tachografu za nový inteligentný tachograf 2 generácie, verzia 2 je možné vykonať iba zaškoleným personálom, ktorí zabezpečuje overenia a periodické prehliadky tachografov.
• Zmluvné strany odovzdajú a prevezmú služobné motorové vozidlá na základe preberacích zápisov potvrdených podpismi oprávnených zástupcov zmluvných strán.
• Preberacím protokolom pre účely tejto zmluvy sa rozumie dodací list.
• Poskytovateľ je povinný vykonať zápis v prevádzkovom zošite (servisnej knižke) o vykonaní obmeny digitálnych tachografov s príslušenstvom ku každému služobnému motorovému vozidlu, ktoré je predmetom zmluvy.
• Poskytovateľ sa zaväzuje poskytnúť bezplatnú záruku v trvaní 24 mesiacov na digitálne tachografy 2 generácie verzie 2 s príslušenstvom počnúc dňom realizácie požadovanej služby.
• Poskytovateľ sa zaväzuje poskytnúť v prípade vzniku poruchy, opravu prostredníctvom partnerských autorizovaných dielní v rámci trvania záruky.
• Poskytovateľ je povinný spracovať a zaslať podklady k vydaniu 1 ks Karta podniku a 2 ks Karta vodiča.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, 381 02 Bratislava, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

21.10.2024 08:00 — 31.12.2024 23:00

2,00 ks

3 226,20

2 688,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.10.2024 12:47

18.10.2024 12:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.10.2024 13:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 557
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.10.2024 12:26 - Vstupná ponuka 3 226,20 € Cena s DPH
16.10.2024 12:26 - Najvýhodnejšia ponuka 3 226,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS