30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
52700763
RAMOTECH s. r. o.
Richvald 123, Bardejov, 08501, SVK
Ostatné interiérové vybavenie
Tabuľa informačná postupová
Tovar
1. Tabuľa informačná s výstavnou skrinkou a vlastným grafickým návrhom
|
|
---|---|
Funkcia |
Tabuľa určená na informovanie čitateľa počas reprezentačných aktivít. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 6 | ||
Celková výška | cm | 200 | ||
Celková šírka | cm | 70 | ||
Výška zadnej steny - potlače | cm | 110 | ||
Šírka zadnej steny - potlače | cm | 70 | ||
Dĺžka výstavnej skrinky | cm | 30 | ||
Šírka výstavnej skrinky | cm | 70 | ||
Výška výstavnej skrinky | cm | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Bližšia rozmerová špecifikácia | Príloha č.1 |
Technické vlastnosti výstavnej skrinky | polstrovanie, priehľadné vrchné otváranie |
Technické vlastnosti konštrukcie | nosná; kovová s minimálnymi rozmermi 2x2cm; čierna |
Technológia tlače | akryl; polymér |
Technológia | gravírovanie textov |
Technológia | farebné prekrytie gravírovania |
Technológia | vŕtanie, vypodloženie tabuliek s textom (jednostranne oblá hlavička alebo oblá krytka) |
Technológia | lepenie tabuliek s fotografiami |
Technológia | výrez, farbenie, umiestnenie vystúpených nadpisov |
Vlastný grafický návrh | zaslaný po zazmluvnení |
Predpokladaný výstup (informačná tabuľa -potlač; výstavná skrinka) | Príloha č.2, Príloha č.3 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia Žilina. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/označenia, popisu tovaru, jeho tech. parametrov, funkčných charakteristík vrátane technických listov, a to v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa na tovar podľa tejto kúpnej zmluvy. Požaduje sa, aby dodávateľ predložil na základe výzvy kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy určenú vzorku tovaru najneskôr do 5 prac.dní odo dňa preukázateľného doručenia tejto výzvy dodávateľovi. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom. |
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Objednávateľ požaduje pre svoju potreby 2 ks faktúry, ak faktúra slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
Tovar dodať len v pracovných dňoch od 09:00 do 14:00 hod, prípadne podľa potreby objednávateľa |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia |
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktné osoby objednávateľa v mieste dodania najmenej 2 pracovné dni pred jeho dodaním. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Požadujeme splnenie všetkých technologických postupov a požiadaviek uvedených v opisnom formulári a úplné skompletizovanie tabúľ s výstavnými skrinkami bez ďalšej dodatočnej potreby úprav po prevzatí. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
04.11.2024 12:00 — 15.11.2024 11:00
1,00 Celý predmet zákazky
7 000,00
5 776,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.10.2024 12:43
18.10.2024 12:45
18.10.2024 13:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.10.2024 12:56 - Vstupná ponuka | 6 372,00 | € | Cena s DPH |
15.10.2024 12:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 372,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: