30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
52719863
Protipožiarna ochrana, s. r. o.
Horná Huta 38/1376, Banská Štiavnica, 96901, SVK
Hasiace prístroje
Hasiaci prístroj, prenosné HP, ochrana pred požiarmi, hasiace zariadenia
Tovar, Služba
1. Prenosný práškový hasiaci prístroj P6 Kodreta, alebo ekvivalentný:
|
|
---|---|
Funkcia |
Prenosné hasiace prístroje na zabezpečenie požiarnej ochrany stálych objektov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenosný hasiaci prístroj práškový 6 kg s revíziou | ks | 56 | ||
Teplotný funkčný rozsah | °C | - 20 | +60 | |
Hmotnosť hasiva | kg | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Hasiaci prístroj pod stálym tlakom | áno |
Hasenie požiarov triedy | „A“, „B“ a „C“ a elektrických zariadení pod napätím do 1000 V |
Povrchová úprava tlakovej nádoby prístroja | červená farba RAL 3000 |
Záručná doba | min. 24 mesiacov |
Mosadzný ventil umožňujúci opakovanú montáž / demontáž | áno |
Vrátane revíznej správy (doklad o kontrole prevádzky schopnosti). Dodávaný hasiaci prístroj je vrátane plomby, kontrolného štítku a dokladu o kontrole. Hasiaci prístroj je dodávaný aj s držiakom na stenu. | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia Lesík Delostrelcov 1, Prešov. Dodávateľ zaistí tovar pri preprave tak, aby bola zabezpečená jeho dostatočná ochrana pred poškodením a znehodnotením. |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa na balenie, revízie, dopravu na miesto plnenia, vyloženie na mieste plnenia. |
Objednávateľ vyžaduje, aby bola zaslaná podrobná cenová špecifikácia potvrdená pečiatkou a podpisom dodávateľa. |
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 8:00 do 14:00 hod. |
Hasiace prístroje musia byť certifikované a spĺňať požiadavky STN EN 3 pre prenosné HP (jednotlivé príslušné časti). |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať. |
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Faktúra musí byť vyhotovená v 2 výtlačkoch. |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar. |
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu. |
Požaduje sa dodanie nového a nepoužitého tovaru (rok výroby 2024 ) v súlade so špecifikáciou. Dodávateľovi bude umožnené čiastkové plnenie zmluvy na základe dodacích listov. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní celého predmetu zákazky. |
Všetky predkladané dokumenty spolu s certifikátmi a návodom na použitie musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku. |
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacích listov preberajúcim v mieste plnenia. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári ( napr. nepredloženie certifikátov pre jednotlivé typy HP, fotografií alebo nepredloženie technického opisu s presnou cenovou špecifikáciou, atď.) sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Lesík Delostrelcov 1, 080 01 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
05.11.2024 12:35 — 06.12.2024 12:35
56,00 ks
1 996,00
1 663,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.10.2024 12:39
29.10.2024 12:50
29.10.2024 13:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.10.2024 13:35 - Vstupná ponuka | 1 995,60 | € | Cena s DPH |
22.10.2024 06:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 990,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: