Z20249022
OF-294745
zrušená
00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
Tonery-originál
Tonery, náplne do tlačiarní
Tovar, Služba
|
1. tonery a optické jednotky
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| HP W2030A/HP 415 A (čierna) | ks | 2 | ||
| HP W2030A/HP 415 A (žltá) | ks | 1 | ||
| HP W2030A/HP 415 A (purpurová) | ks | 1 | ||
| HP W2030A/HP 415 A (azúrová) | ks | 1 | ||
| Canon i-SENSYS MF 655 dw (Canon 067Bk+CMY) sada | ks | 1 | ||
| Brother DCP-L6600DW (Brother TN-3512) | ks | 1 | ||
| XEROX WORKCENTRE 3335 (Xerox 101R00555 - optická jednotka, black (čierna) | ks | 1 | ||
| HP 950 + 951 - 6ZC65AE - originálny multipack (HP OfficeJet Pro 8610) | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| HP W2030A/HP 415 A (čierna) | Cca 2400 strán |
| HP W2030A/HP 415 A (žltá) | Cca 2100 strán |
| HP W2030A/HP 415 A (purpurová) | Cca 2100 strán |
| HP W2030A/HP 415 A (azúrová) | Cca 2100 strán |
| Canon i-SENSYS MF 655 dw (Canon 067Bk+CMY) sada | Cca 4 x 1250 strán |
| Brother DCP-L6600DW (Brother TN-3512) | Cca 12 000 strán |
| XEROX WORKCENTRE 3335 (Xerox 101R00555 - optická jednotka, black (čierna) | Cca 30 000 strán |
| HP 950 + 951 - 6ZC65AE - originálny multipack (HP OfficeJet Pro 8610) | Cca 4 x 800 strán |
| Náplne musia mať ochranné známky výrobcu na každej náplni garantujúce nepoškodenie | Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluv. podmienok |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Objednávateľ požaduje predložiť len tonery od výrobcov kancelárskej a výpočtovej techniky. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní. |
| Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky. |
| Tovar musí byť originálny, neporušený, 1. akosti. V prípade akéhokoľvek porušenia tovaru, obalu sa považuje za porušenie podmienok a bude sa chápať ako podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ nebude musieť uhradiť faktúru. |
| Objednávateľ požaduje predložiť ponuku tovaru pred dodaním tovaru, či tovar ponúkaný dodávateľom vyhovuje podmienkam objednávateľa do 2 dní od uzatvorenia súťaženia. |
| Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. |
| Verejný obstarávateľ požaduje odobratie použitých tonerových náplní na výmenu na mieste dodania a ich ekologickú likvidáciu v cene zákazky. |
| Objednávateľ požaduje vo faktúre rozpísať celkovú cenu na jednotlivé položky- kusová cena. |
| Dodacia lehota – do 10 dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu. |
| V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne. |
| Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní. |
| Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
| Výrobca toneru musí byt‘ držiteľom certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 S ohľadom na kvalitu životného prostredia. Certifikát požadujeme zaslať kontaktnej osobe e-mailom do 3 pracovných dní po uzatvorení Zmluvy. |
| Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť. |
Univerzitná 8215/1, Žilina 010 26, Fakulta riadenia a informatiky, KMMOA, 2. poschodie, RA 225, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
24.10.2024 08:00 — 18.11.2024 14:00
1,00 celok
650,00
650,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.10.2024 13:52
21.10.2024 09:30
21.10.2024 09:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: