• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2024 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2024 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2024 10:05

Detail zákazky Z20249011

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2024 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2024 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2024 10:05

Základné údaje

Z20249011

OF-294336

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9918745

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

51712831

OPAlight.SK s.r.o.

Cintorínska 12, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení

odborné prehliadky, elektrozariadenie

  • 71632000-7 - Technické skúšky
  • 71630000-3 - Technická inšpekcia a skúšanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení
Funkcia
Vykonanie pravidelných odborných prehliadok, odborných skúšok a revízií v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z. odvolávajúc sa na   STN 33 1500 .
OPaOS elektrických zariadení (ďalej len "EZ") a revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z. a jej novelizácie č.398/2013, s odvolaním najmä na STN 33 1600 a STN 33 1610 v rozsahu: OP a OS EZ.
Revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia (bežné elektrospotrebiče a náradie),
Vykonanie ochrany pospájaním na neživých kovových častiach zariadení, kontrola vypínacej schopnosti prístrojov, kontrola krytia el. zariadení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Elektrické zariadenia  ( PC, monitor, reproduktory, premietacie plátna, projektory, predlžovacie šnúry...) a pod ks 330
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravných nákladov. Súčasťou ceny je vypracovanie platných revíznych správ, podľa aktuálnej vyhlášky STN.
2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.;
3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy:
1. Dodávateľ je povinný mať v predmete svojho podnikania zapísané živnosti, ktoré zodpovedajú požadovanému predmetu zákazky - opravy, odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení elektrických;
2. Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy objednávateľovi kópiu oprávnenia na výkon odborných prehliadok a odborných skúšok elektrických zariadení (revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., § 24 na skupinu E2);
3. Dodávateľ predloží podrobný rozpis ceny za jednotlivé položky a cenu spolu bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre);
4. Podrobný harmonogram dodania služby dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy, ktorý bude odsúhlasený objednávateľom tak, aby výrazným spôsobom nenarušil prevádzku v budovách, ktorých sa revízia týka;
5. Dodávateľ je povinný dohodnúť presný termín výkonu prác so zodpovedným pracovníkom referátu vnútornej prevádzky objednávateľa a po príchode na miesto plnenia sa bezpodmienečne ohlásiť u tohto zodpovedného pracovníka pred výkonom činnosti;
6. Dodávateľ je povinný vykonať uvedenú službu v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi, alebo pokynmi výrobcov;
7. Splatnosť faktúry je 30 dní od vystavenia faktúry dodávateľom objednávateľovi.
III. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Dodávateľ je povinný predložiť zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb platné revízne správy,  ktoré budú po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry;  Dodávateľ je povinný predložiť zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení výkonu platné revízne správy podľa aktuálnej vyhlášky STN.
2. Termín realizácie OPaOS je naplánovaný od  31.10.2024 do 30.11.2024
IV. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie termínu výkonu prác a nedodanie platných revíznych správ podľa aktuálnej vyhlášky STN v dohodnutom termíne, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu;
2. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Popradská 66, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

31.10.2024 08:00 — 30.11.2024 12:00

1,00 kpl

1 271,04

1 059,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.10.2024 10:36

21.10.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.10.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 331
 14
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.10.2024 12:58 - Vstupná ponuka 1 270,80 € Cena s DPH
16.10.2024 16:41 - Najvýhodnejšia ponuka 673,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS