00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
51712831
OPAlight.SK s.r.o.
Cintorínska 12, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK
Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení
odborné prehliadky, elektrozariadenie
Služba
1. Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie pravidelných odborných prehliadok, odborných skúšok a revízií v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z. odvolávajúc sa na STN 33 1500 . |
OPaOS elektrických zariadení (ďalej len "EZ") a revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z. a jej novelizácie č.398/2013, s odvolaním najmä na STN 33 1600 a STN 33 1610 v rozsahu: OP a OS EZ. |
Revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia (bežné elektrospotrebiče a náradie), |
Vykonanie ochrany pospájaním na neživých kovových častiach zariadení, kontrola vypínacej schopnosti prístrojov, kontrola krytia el. zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Elektrické zariadenia ( PC, monitor, reproduktory, premietacie plátna, projektory, predlžovacie šnúry...) a pod | ks | 330 |
Názov |
I. Zmluvná cena: |
1. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravných nákladov. Súčasťou ceny je vypracovanie platných revíznych správ, podľa aktuálnej vyhlášky STN. |
2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.; |
3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy: |
1. Dodávateľ je povinný mať v predmete svojho podnikania zapísané živnosti, ktoré zodpovedajú požadovanému predmetu zákazky - opravy, odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení elektrických; |
2. Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy objednávateľovi kópiu oprávnenia na výkon odborných prehliadok a odborných skúšok elektrických zariadení (revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., § 24 na skupinu E2); |
3. Dodávateľ predloží podrobný rozpis ceny za jednotlivé položky a cenu spolu bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre); |
4. Podrobný harmonogram dodania služby dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy, ktorý bude odsúhlasený objednávateľom tak, aby výrazným spôsobom nenarušil prevádzku v budovách, ktorých sa revízia týka; |
5. Dodávateľ je povinný dohodnúť presný termín výkonu prác so zodpovedným pracovníkom referátu vnútornej prevádzky objednávateľa a po príchode na miesto plnenia sa bezpodmienečne ohlásiť u tohto zodpovedného pracovníka pred výkonom činnosti; |
6. Dodávateľ je povinný vykonať uvedenú službu v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi, alebo pokynmi výrobcov; |
7. Splatnosť faktúry je 30 dní od vystavenia faktúry dodávateľom objednávateľovi. |
III. Termín a miesto realizácie dodávky: |
1. Dodávateľ je povinný predložiť zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb platné revízne správy, ktoré budú po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry; Dodávateľ je povinný predložiť zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení výkonu platné revízne správy podľa aktuálnej vyhlášky STN. |
2. Termín realizácie OPaOS je naplánovaný od 31.10.2024 do 30.11.2024 |
IV. Odstúpenie od zmluvy: |
1. Nedodržanie termínu výkonu prác a nedodanie platných revíznych správ podľa aktuálnej vyhlášky STN v dohodnutom termíne, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu; |
2. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Popradská 66, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
31.10.2024 08:00 — 30.11.2024 12:00
1,00 kpl
1 271,04
1 059,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.10.2024 10:36
21.10.2024 09:00
21.10.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.10.2024 12:58 - Vstupná ponuka | 1 270,80 | € | Cena s DPH |
16.10.2024 16:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 673,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: