• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2024 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2024 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2024 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2024 11:30

Detail zákazky Z20248987

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2024 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2024 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2024 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2024 11:30

Základné údaje

Z20248987

OF-294720

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9925966

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

36410811

TOMEGAS SK, s. r. o.

Palárikova 48, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Propán – bután v 10 kg fľaši

Propán - bután

  • 09122000-0 - Propán a bután
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Propán - bután v tlakových fľašiach
Funkcia
Propán - bután v 10 kg tlakových fľašiach
Dodacia doba čiastkového plnenia do 5 kalendárnych dní od nahlásenia objednávky telefonicky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Celkový počet Propán - butánových fliaš (10kg) ks 1 260
1.1 Stredisko Liptovský Mikuláš ks 1 80
1.2 Stredisko Ružomberok ks 1 75
1.3 Stredisko Liptovský Hrádok ks 1 80
1.4 Stredisko Kvačany-Holica ks 1 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hmotnosť obalu PB 10 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesta plnenia - SC ŽSK, stredisko Liptovský Mikuláš; SC ŽSK, stredisko Ružomberok; SC ŽSK, stredisko Liptovský Hrádok a stredisko Kvačany - Holica
Súčasťou ceny celkom za predmet zákazky bude aj prenájom fliaš spolu s klietkou, ktorého hodnota bude započítaná do jednotkových cien.
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom.
Objednávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť dodávateľovi zoznam miest dodania vo svojej pôsobnosti (strediská závodu- presné adresy). Závod bude zároveň fakturačnou adresou objednávateľa.
Objednávateľ zašle na kontaktný mail dodávateľa do 5 dní od uzatvorenia zmluvy kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osoby, ktoré budú oprávnené objednávať tovar.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť podľa miest určenia položkovitý rozpočet ceny do 3 dní od uzavretia zmluvy. Obalové konto na jednotlivých strediskách upresní objednávateľ.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť originál certifikát prípadne fotokópiu certifikátu na predmet zmluvy.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za predmet zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná v zložení bez DPH, DPH, s DPH a zahŕňala všetky náklady - cena za tovar, dopravu, balné a pod.
Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania požiadaviek.
Dodanie tovaru je požadované v lehote na jeho dodanie v pracovných dňoch, pondelok - piatok od 7.30 hod do 12.30 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe kupujúceho telefonicky a mailom minimálne 1 pracovný deň vopred.
Platba faktúrou. Faktúra bude vystavená na základe potvrdených dodacích listov. Fakturácia bude vykonávaná mesačne podľa skutočne odobratého množstva. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia čiastkovej faktúry.
Tovar bude odoberaný postupne, podľa potreby objednávateľa na čiastkové objednávky, nebude naskladnený naraz. Objednávka sa bude nahlasovať telefonicky a následne bude zaslaná v písomnej forme e-mailom.
Termín dodania bude upresnený v objednávke (písomne, mailom) 72 hod. pred požadovaným dodaním tovaru. V objednávke bude určené množstvo, miesto a termín dodania.
Dodávateľ berie na vedomie, že maximálny počet ks tovaru nemusí byť odobratý.
Odberateľ má právo odmietnuť tovar, ak bol dodaný v rozpore s objednávkou, alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru v zmysle predložených dokladov. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Stráňami 4, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 predmet zákazky

5 486,86

5 486,86

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.10.2024 08:16

22.10.2024 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.10.2024 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 76
 64
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.10.2024 11:13 - Vstupná ponuka 5 486,86 € Cena bez DPH
22.10.2024 09:30 - Najvýhodnejšia ponuka 5 485,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS