• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2024 14:56
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2024 11:50

Detail zákazky Z20248980

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2024 14:56
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2024 11:50

Základné údaje

Z20248980

OF-293206

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9932738

Objednávateľ

36513458

Nemocnica Poprad, a. s.

Banícka 803/28, Poprad, 05845, SVK

Dodávateľ

44801777

TOWDY s. r. o.

Planckova 4, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spotrebný materiál pre tlačiarne

tonery, tlač dokumentov, kopírovanie

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30192320-0 - Pásky do tlačiarní
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný materiál pre tlačiarne
Funkcia
Tlač, kopírovanie dokumentov
Čiernobiele tlačiarne spotrebný materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Q2612A 2 000 str. kus 700
CF 283X  2 200 str. kus 250
CE278A 2 100 str. kus 250
CF230X 3 500 str. renovovaný kus 30
CE285X 3 000 str. kus 50
CB435X3 000 str. kus 30
CB436X 3 000 str. kus 60
CE505A 2 300 str. kus 15
CE505X 6 500 str. kus 20
Q7553A 3 000 str. kus 3
Q7553X 7 000 str. kus 3
CF226A 3 100 str. kus 15
CF226X 9 000 str. kus 30
CF259X,  10 000 str. s novým čipom kus 300
CF217A 1 600 str. kus 4
CF279A  1 000 str. kus 3
CF244A 1 000 str. kus 4
W1420A (HP 142A), originál 950 str. kus 2
CRG-052H 9 200 str. renovovaný kus 100
CRG-057H, s novým čipom 10 000 str. kus 10
CRG-725 1 600 str. kus 5
CRG-728 2 100 str. kus 2
TK-160 XXL 15 000 str. kus 4
TN-114, originál 11 000 str. kus 2
MLT-D116L 3 000 str. kus 2
MLT-D101S 1500 str. kus 6
MLT-D111S 1 000 str. kus 3
CF 232A, optický valec 23 000 str. kus 10
Epson ERC-09B, páska kus 30
Epson ERC-22B, páska kus 6
Farebné tlačiarne spotrebný materiál 0 0
CF400A 1 500 str. kus 4
CF401A1 400 str. kus 3
CF402A 1 400 str. kus 3
CF 403A 1 400 str. kus 3
CF540A 1 400 str. kus 2
CF541A 1 300 str. kus 2
CF542A 1 300 str. kus 2
CF543A 1 300 str. kus 2
CB540A 2 200 str. kus 3
CB541A 1 400 str. kus 2
CB542A 1 400 str. kus 2
CB543A 1 400 str. kus 2
CC530A 3 500 str. kus 6
CC531A 2 800 str. kus 3
CC532A 2 800 str. kus 3
CC533A 2 800 str. kus 3
CE310A 1 200 str. kus 6
CE311A 1 000 str. kus 4
CE312A 1 000 str. kus 4
CE313A 1 000 str. kus 4
CE314, 7 000 str. optický valec kus 4
CF210A 1 600 str. kus 2
CF211A 1 800 str. kus 2
CF212A 1 800 str. kus 2
CF213A 1 800 str. kus 2
TK-5240K 6 000 str. renovovaný kus 8
TK-5240C 4 500 str. renovovaný kus 4
TK-5240Y 4 500 str. renovovaný kus 4
TK5240M 4 500 str. renovovaný kus 4
TK-5280K 13 000 str. renovovaný kus 7
TK-5280C 11 000 str. renovovaný kus 5
TK-5280Y 11 000 str. renovovaný kus 5
TK-5280M 11 000 str. renovovaný kus 5
TK-5380K 13 000 str. renovovaný kus 2
TK-5380C 10 000 str. renovovaný kus 2
TK-5380Y 10 000 str. renovovaný kus 2
TK-5380M 10 000 str. renovovaný kus 2
Canon 055H black, originál 7 600 str. kus 8
Canon 055H C, originál  5 900 str. kus 5
Canon 055H M, origíinál 5 900 str. kus 5
Canon 055H Y, originál 5 900 str. kus 5
CRG-711 b, originál 6 000 str. kus 4
CRG-711 c, originál 6 000 str. kus 2
CRG-711 y, originál 6 000 str. kus 2
CRG-711 m, originál 6 000 str. kus 2
CLT-K404S 1 500 str. kus 3
CLT-C404S 1 000 str. kus 2
CLT-M404S 1 000 str. kus 2
CLT-Y404S 1 000 str. kus 2
TN328K, originál 28 000 str. kus 20
TN328C, originál, 28 000 str. kus 10
TN328M originál, 28 000 str. kus 10
TN328Y originál, 28 000 str. kus 10
Nádoba odpadová VX-107 kus 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Okrem uvedených poplatkov vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu si dodávateľ nesmie účtovať žiadne ďalšie poplatky za dopravu.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 dní, v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod. do skladu Nemocnice Poprad.
Tovar doručiť s dodacím listom obsahujúcim všetky náležitosti (vrátane jednotkových cien) alebo faktúry v zmysle súvisiacich platných právnych predpisov.
Dodanie  tovaru do 3 pracovných dní.
Reklamovaný tovar vymeniť do 3 pracovných dní odo dňa nahlásenia.
Bezplatná doprava tonerov a taktiež aj bezplatné vyzdvihnutie prázdnych tonerových kaziet - ekologická likvidácia originálnych ako aj renovovaných kaziet (zmluva dodávateľa s oprávnenou organizáciou zabezpečujúcou likvidáciu nebezpečného odpadu v zmysle platnej legislatívy).
Pravidelný osobný dovoz zákazky resp. odvoz na likvidáciu v pravidelných intervaloch min. 1-krát za 14 dní.
Povolenia na prepravu nebezpečného odpadu (celé územie SR)
V prípade poškodenia tlačiarne repasovaným tonerom dodávateľ plne hradí náklady spojené  s diagnostikou a opravou tlačiarne.
Certifikát/doklad poistenie za škody spôsobené výrobkami dodávateľa.
Certifikát systému managementu environmentálneho manažérstva: ISO 14001.
Certifikát systému managementu kvality ISO 9001.
Objednávateľ neposkytuje na predmet zmluvy preddavky ani zálohy.
Dodávky a fakturácia v pomerne rozložených množstvách na základe e-mailových objednávok. Splatnosť faktúry je do 60 dní od jej doručenia.
Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celé množstvo.
Trvanie zmluvy 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu.
Záruka na tovar 24 mesiacov.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,,nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a predávajúci už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,
resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa predávajúci poskytnúť kupujúcemu pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy.
Po uzatvorení kúpnej zmluvy, predávajúci nie je oprávnený postúpiť inému svoju pohľadávku vzniknutú z titulu plnenia podľa tejto zmluvy.
Vzťahy neupravené v tejto zákazke sa riadia obchodným zákonníkom.
V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
V prípade, ak zmluvné strany majú povinnosť byť registrované v Registri partnerov verejného sektora, zmluvné strany týmto vyhlasujú, že splnili povinnosť podľa zákona č. 315/2016 z.z., inak zodpovedajú za škodu spôsobenú druhej zmluvnej strane porušením vyššie uvedenej povinnosti. Uvedené platí aj pre prípady subposkytovateľov Poskytovateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať a vyložiť tovar v sklade objednávateľa Nemocnice Poprad je dodávateľ  povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % ceny pripadajúcej na príslušnú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenia týka. Uplatnením zmluvnej pokuty nieje dotknuté právo na náhradu škody.
Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci nie je oprávnený postúpiť inému svoju pohľadávku vzniknutú z titulu plnenia podľa tejto zmluvy bez predchádzajúceho písomného súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým budú pohľadávky predávajúceho postúpené v rozpore s predchádzajúcou vetou, bude v zmysle príslušných ustanovení Občianskeho zákonníka neplatný. Na základe príkazu ministra zdravotníctva SR 7/2017: Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 15 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar, podľa Zákona o dani z pridanej hodnoty č. 222/2004 Z.z., § 73.
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % Ceny Plnenia denne. V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie Plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť Plnenia riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka denne.
Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nebude dotknutý.
PROTIKORUPČNÁ KLAUZULA
Poskytovateľ sa pri plnení tejto Zmluvy zaväzuje dodržiavať Platnú legislatívu zakazujúcu podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, ovplyvňovanie verejných činiteľov za účelom dosiahnutia výhod, a to najmä, ale nie výlučne pri verejnom obstarávaní, podľa predpisov vzťahujúcich sa na verejné obstarávanie a týchto predpisov:
a) zákon č. 300/2005 Z. z. Trestný zákon v platnom znení, b) zákon č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v platnom znení, c) zákon č. 307/2014 Z.z . o niektorých opatreniach súvisiacich s oznamovaním protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, d) zákon č. 54/2019 Z. z. o ochrane oznamovateľov protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Poskytovateľ sa zaväzuje zaviesť a zachovávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia spôsobilé zabrániť korupčnému konaniu.
Poskytovateľ prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov, zamestnancov, splnomocnených zástupcov alebo iných osôb podieľajúcich sa na strane Poskytovateľa na poskytnutí služby a plnení ďalších povinností podľa Zmluvy priamo alebo nepriamo neponúka, nedáva, neposkytuje, nežiada, ani nesúhlasí s poskytnutím alebo prijatím peňazí, alebo akejkoľvek inej oceniteľnej hodnoty, výhody alebo daru žiadnej právnickej alebo fyzickej osobe, najmä nie verejnému ani štátnemu zamestnancovi, politickej strane,
politickému kandidátovi, osobe, ktorá pôsobí v akomkoľvek orgáne zákonodarnej, správnej alebo súdnej moci, zamestnancovi štátneho podniku alebo medzinárodnej verejnej organizácie, a to v akejkoľvek krajine, so zámerom korupčne ovplyvniť, odmeniť, alebo naviesť k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti túto alebo nepriamo akúkoľvek inú osobu, za účelom získať alebo udržať pre Objednávateľa akýkoľvek prospech alebo výhody pri výkone činnosti.
Poskytovateľ prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov, zamestnancov, splnomocnených zástupcov ani akákoľvek iná osoba podieľajúca sa na strane Poskytovateľa na poskytnutí služby a plnení ďalších povinností podľa Zmluvy nebola a nie je evidovaná žiadnym štátnym orgánom ako vylúčená, s pozastavenou činnosťou, navrhnutá na vylúčenie alebo pozastavenie činnosti, prípadne inak nežiaduca v rámci účasti na verejnom obstarávaní a/alebo v rámci účasti na ponukách zo strany Svetovej banky prípadne inej medzinárodnej rozvojovej banky.
Poskytovateľ sa zaväzuje po primeranú dobu, ktorou sa rozumie 5 rokov po ukončení tejto Zmluvy, zachovať súvisiacu dokumentáciu v súlade s podmienkami tohto článku Zmluvy. 6. Poskytovateľ sa zaväzuje, že neposkytuje kompenzácie za prijatie zákazky, resp. uzatvorenie tejto zmluvy. 7. Poskytovateľ sa zaväzuje, že nie je previazaný so štatutárnym zástupcom organizácie, resp. zamestnancom organizácie.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že Objednávateľovi oznámi akékoľvek porušenie povinností podľa tejto Protikorupčnej klauzuly, alebo zistenie skutočnosti v rozpore s prehláseniami Poskytovateľa uvedenými v tejto Protikorupčnej klauzule a to bez zbytočného odkladu po tom ako sa o takomto porušení alebo skutočnosti dozvedel. 9. V prípade, ak Objednávateľ písomne upozorní Poskytovateľa na dôvodné podozrenie o porušení záväzku Poskytovateľa vyplývajúce z tejto protikorupčnej klauzuly alebo na rozpor s prehláseniami Poskytovateľa uvedenými v tejto Protikorupčnej klauzule :
a) Objednávateľ je oprávnený pozastaviť plnenie z tejto Zmluvy, a to aj bez predchádzajúceho upozornenia Poskytovateľa a po dobu, ktorú Objednávateľ vzhľadom na zistenie relevantných skutočností považuje za nevyhnutnú. Poskytovateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že po dobu zisťovania skutočností nedôjde k vzniku akýchkoľvek povinností Objednávateľa voči Poskytovateľovi plynúcich z takého pozastavenia plnenia zo Zmluvy a nebude sa to považovať za porušenie povinností podľa tejto zmluvy.
b) Poskytovateľ je povinný prijať všetky relevantné opatrenia, aby zabránil strate alebo zničeniu akýchkoľvek údajov a dokumentov vo vzťahu k zistenému korupčnému konaniu.
V prípade, ak Poskytovateľ poruší ktorúkoľvek z povinností podľa tejto Protikorupčnej klauzuly Objednávateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od Zmluvy s okamžitou účinnosťou bez toho, aby Poskytovateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie Objednávateľa od Zmluvy. 11. Poskytovateľ sa zaväzuje, že poskytne Objednávateľovi v zákonom stanovenom rozsahu náhradu škody za akúkoľvek škodu spôsobenú Objednávateľovi v súvislosti s porušením tejto Protikorupčnej klauzuly.
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Poskytovateľ sa zaväzuje, že informuje svojich zamestnancov, štatutárnych zástupcov, splnomocnených zástupcov a iné fyzické osoby, ktoré vystupujú v jeho mene vo vzťahu k Objednávateľovi, alebo ktoré sa podieľajú na plnení tejto Zmluvy (ďalej len „Dotknuté osoby“) o spracúvaní ich osobných údajov Objednávateľom ako prevádzkovateľom osobných údajov za účelom plnenia tejto Zmluvy,
a to v rozsahu podľa čl. 13 a 14 Nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa ruší smernica 95/46/ES a zákona č. 18/2018 Z. z. a to bez zbytočného odkladu po tom, keď budú osobné údaje Dotknutých osôb poskytnuté Objednávateľovi.
V rámci splnenia informačnej povinnosti sa Poskytovateľ zaväzuje oboznámiť Dotknuté osoby s dokumentom „Informačná povinnosť prevádzkovateľa o spracúvaní osobných údajov oprávnených zástupcov, kontaktných osôb a osôb podieľajúcich sa na plnení dodávateľských zmlúv na strane dodávateľov prevádzkovateľa“ zverejneným na https://www.nemocnicapp.sk/?cat=222 .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Banícka 803/28, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 komplet

49 220,90

49 220,90

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.10.2024 14:56

23.10.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.10.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 353
 5
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.10.2024 16:15 - Vstupná ponuka 49 220,00 € Cena bez DPH
21.10.2024 08:25 - Najvýhodnejšia ponuka 49 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS