• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2024 14:07
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2024 09:03
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2024 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2024 09:55

Detail zákazky Z20248972

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2024 14:07
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2024 09:03
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2024 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2024 09:55

Základné údaje

Z20248972

OF-294722

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9913615

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36471950

EKO-FBB s.r.o.

Lúčna 1055, Vranov nad Topľou, 09301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Revízie a kontroly snímačov hladiny pohonných látok

revízia, snímač hladiny pohonných látok, údržba

  • 71356100-9 - Technická kontrola

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Revízia  snímačov hladiny pohonných látok
Funkcia
Vykonanie revízií na kontrolu snímačov hladiny pohonných hmôt v zmysle §39, ods. 2 zákona č. 364/2004 Z.z. a § 2 ods. 1 a 2 vyhlášky MŽP SR č. 200/2018
Revízia/Servis-údržba NDN 8000, rok výroby 2007
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet revízií snímačov hladiny pohonných látok ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kontrola únik pohonných hmôt do medzi plášťa, mimo nádrž a prieniku vody a cudzích látok do nádrže z vonkajšieho prostredia áno
Servis-údržba následná výmena nefunkčných dielov, snímač Dinel a  správcovský kľuč áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia podľa technickej špecifikácie:  Nováky a Rašov
Platobné podmienky, faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Kontaktná osoba objednávateľa dohodne s dodávateľom harmonogram služby.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Súčasťou faktúry je dodací list podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa
Na faktúre a na dodacom liste musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Služby požadujeme vykonať prostriedkami, ktoré zodpovedajú príslušným technickým normám v prostredí Eex. (certifikáty)
Predmetom tejto zmluvy jej vykonanie údržby a revízií na zariadeniach čerpacej stanice, následne vystavenie revíznych protokolov a odborné posúdenie stavu technického zariadenia zaznamenané v protokoloch s uvedeným doporučením ďalších nutných opráv a výmeny technického zariadenia po dobe životnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Duklianska 1, 972 71 Nováky, Rašov-Predmier, 42. zásobovacia základňa Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

29.10.2024 08:04 — 14.11.2024 14:05

1,00 podľa technickej špecifikácie

1 644,48

1 370,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.10.2024 14:07

18.10.2024 09:03

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.10.2024 09:18

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 283
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.10.2024 10:27 - Vstupná ponuka 1 644,48 € Cena s DPH
16.10.2024 10:27 - Najvýhodnejšia ponuka 1 644,48 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS