30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46892923
STOLAMED PLUS, s. r. o.
Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK
Opravy hasiacich prístrojov
opravy hasiacich prístrojov, hasiaci prístroj, hasiace prístroje, opravy
Služba
1. Opravy prenosných hasiacich prístrojov
|
|
---|---|
Funkcia |
Opravy prenosných hasiacich prístrojov od rôznych výrobcov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet kusov určených na opravu | ks | 117 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobcovia | KODRETA, ČERVINKA, KOVOSLUŽBA, VITKOVICE, ETS HASPO, HASTEX, TEPOSTOP, PYROKONTROL, APPOLONIA, PYRONOVA |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, z ktorého musí byť minimálne zrejmé, o aký typ (druh, označenie, komerčný názov a pod.) tovaru ide. |
Ak je poskytovateľ služby identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento poskytovateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od doručenia faktúry do miesta plnenia. |
Faktúru doručiť len do miesta plnenia. |
Na faktúre bude uvedená okrem fakturačných údajov objednávateľa aj adresa miesta plnenia. |
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list. |
Služba musí byť vykonávaná len v pracovných dňoch, v časoch: Po-Št: 7:00 - 14:00, Pi: 7:00 - 13:00 |
Objednávateľ musí byť informovaný poskytovateľom služby minimálne jeden deň pred príchodom do priestorov objednávateľa. |
Poskytovateľ služby musí byť oprávnený na vykonávanie opráv a plnenie hasiacich prístrojov podľa paragrafu 11 odsek 8 zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov a tiež aj v súlade s vyhláškou č. 719/2020 Z.z. paragrafu 19 odsek 4 |
Opravy (vrátane tlakových skúšok, tlakových nádob alebo vykonávania skúšok po oprave tlakovej nádoby, plnenie a prípadné označovanie) hasiacich prístrojov budú vykonávané v opravárenských dielňach a skúšobniach poskytovateľa služby. |
Poskytovateľ služby vystaví objednávateľovi protokol o prevzatí hasiacich prístrojov do opravy, v ktorom uvedie ich konkrétne druhy a množstvá. Dopravu hasiacich prístrojov Z a DO miesta poskytovania služby zabezpečí poskytovateľ na vlastné náklady. |
Poskytovateľ služby vydá po vykonaní opráv hasiacich prístrojov potvrdenie (so všetkými údajmi a členením textu podľa prílohy č.7 vyhlášky č.719/2002 Z.z.) a na vonkajšej strane tlakovej nádoby umiestni štítok o vykonaní opravy a plnenia hasiaceho prístroja (s rozmermi, údajmi a členením textu podľa prílohy č.8 vyhlášky 719/2002 Z.z.) |
Po vykonaní opravy, tlakovej skúšky tlakovej nádoby alebo skúšky po oprave tlakovej nádoby hasiaceho prístroja, musí byť tento považovaný za akcie schopný a jeho vlastnosti musia spĺňať požiadavky uvedené v prílohe č.5 k vyhláške č. 719/2002 Z.z.) |
Hasiaci prístroj po vykonanej oprave musí spĺňať ustanovenia súčasnej platnej právnej legislatívy platné pre hasiace prístroje. |
Poskytovateľ dodá údaje o pracovníkoch, ktorí budú vykonávať zvoz a dovoz hasiacich prístrojov a evidenčné číslo a typ vozidla, ktorým to budú vykonávať z dôvodu vybavenia povolenia na vstup do priestorov objednávateľa. |
Súčasťou faktúry bude aj protokol o vykonaní opráv hasiacich prístrojov, v ktorom budú uvedené druhy, typy, množstvá opravených hasiacich prístrojov a výsledok opravy u každého u každého hasiaceho prístroja. Poskytovateľ vystaví uvedený protokol k faktúre v písomnej forme |
Objednávateľ služby požaduje od poskytovateľa služby vystavenie návrhu na vyradenie hasiacich prístrojov v prípade zistenia neopraviteľnosti hasiacich prístrojov. |
Všetky náklady poskytovateľa, vrátane nákladov na dopravu, musia byť zahrnuté v cene jednotlivých úkonov. Nemôžu byť fakturované osobitne. |
71.prpv, Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
23.10.2024 08:00 — 06.11.2024 12:00
1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára
691,00
576,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.10.2024 08:12
18.10.2024 08:00
18.10.2024 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.10.2024 08:16 - Vstupná ponuka | 570,00 | € | Cena s DPH |
14.10.2024 08:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 570,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: