• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2024 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2024 09:02
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2024 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2024 11:55

Detail zákazky Z20248937

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2024 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2024 09:02
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2024 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2024 11:55

Základné údaje

Z20248937

OF-294638

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9908604

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

35716932

LINEA SK spol. s r.o.

Bojnická 10, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok - kreslo, stôl

kancelársky nábytok, kancelárske kreslo, stôl

  • 39113100-8 - Kreslá
  • 39120000-9 - Stoly, skrine, písacie stoly a knižnice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka kancelárskeho nábytku vrátane dopravných nákladov na miesto dodania
Funkcia
Učiteľský stôl, konferenčný stôl, konferenčná stolička, kancelárske kreslo, podložka pod stoličku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.    Učiteľský stôl s 1 zásuvkou ks 10
2.    Konferenčný stôl, skladací ks 8
3.    Konferenčná stolička ks 30
4.    Kancelárske kreslo ks 1
5.    Transparentná plastová podložka pod stoličku ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technická špecifikácia jednotlivých položiek:
1. Masívna konštrukcia stolov je vyrobená z oválnej trubky 50x25 mm, nohy sú ukončené veľkorozmernými protišmykovými plastovými podnožami, silné priečne výstuže. Doska stola z 18 mm laminátovej dosky opatrená 2 mm hranou ABS vo farbe dosky. 1 zásuvka.Technické parametre: Šírka: 120 cm, Výška: 75 cm, Hĺbka: 68 cm, Stohovateľné: nie, Materiál konštrukcie: kov, Materiál dosky: laminát, Doska: nezaoblená, Použitie: interiér, Farba kovu: RAL 7035, Farba dosky: Savaria Buk 401 Napr. ATLAS 10 ks
2. Stoly so širokým využitím napr. v konferenčných alebo zasadacích miestnostiach. V zloženom stave sú úsporne stohovateľné. Stolová doska s laminovaným povrchom v odtieni buk, hrúbka dosky 25 mm, ABS hrana 2 mm. Konštrukcia stola z pochrómovaných oceľových trubiek. Celková výška stola 725 mm.Technické parametre:Rozmery š x h x v (mm): 1400 x 690 x 725, Farba podnože: chróm, Prevedenie: rovný, Rozmer dosky (mm): 1400 x 690, Materiál dosky: laminovaná drevotrieska, Farba dosky: buk. Napríklad: FOLD. 8 ks
3. Konferenčná/jedálenská stolička so sedadlom z látky a sieťovaným operadlom, odolná kovová konštrukcia, nosnosť 120 kg, praktické opierky na oporu lakťov, stohovateľná.Technické parametre:Farba konštrukcie: chróm, Materiál sedadla: látka, Materiál operadla: sieťovina, Farba: sivá, Materiál konštrukcie: kov, Opierky rúk: áno, Stohovateľné: áno, Skladacia konštrukcia: nie, Nosnosť: 120 kg, Celková výška (cm): 81, Výška sedadla (cm): 44,5, Hĺbka sedadla (cm): 40,5, Výška opierky rúk nad sedadlom (cm): 19,5. Napríklad  JOHN MINELLI. 30 ks
4. Kancelárske kreslo s vysokým operadlom, kovová, sieťovinové potiahnutie, plastové kolieska univerzálne, čierna farba, nosnosť 110kg. Technické parametre: Opierky: s bedrovou opierkou, s podrúčkami. Podrúčky: pevné, Mechanika: hojdacia, Kolieska: áno, Povrch podľa koliesok: univerzálne, Prispôsobenie: výšky sedadla, Konštrukcia: otočná, Sedadlo: klasický, Typ materiálu poťahu: ekokoža, Poťahy: sieťovinové priedušné, Materiál kríža/nôh: chrómovaný,Výška sedadla min.: 46 cm, Výška sedadla max.: 56 cm, Výška operadla min.: 72 cm,, Šírka sedadla: 49 cm, Hĺbka sedadla: 52 cm. Napríklad PLUS 1 ks
5. Transparentná plastová podložku pod stoličku 100 x 140 cm. Ochráni podlahu pred poškriabaním, opotrebovaním, škvrnami i špinou. Podložka je polopriehľadná , nenaruší celistvosť podlahy. Vyrobená je z vysoko odolného polypropylénu o sile 0,5 mm. Z jednej strany matná a z druhej hladká so zaoblenými rohmi.Technické parametre: Šírka: 100 cm, Dĺžka: 140 cm, Hrúbka: 0,5 mm, Hmotnosť: 1,5 kg, Materiál: plast – polypropylén (transparentný) Prevedenie: polopriehľadná, Farba: biela. 2 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia zmontovaného tovaru na mieste dodania a jeho umiestnenie do jednotlivých miestností podľa pokynov objednávateľa. Obaly zlikviduje dodávateľ na svoje náklady.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. Záruka min. 2 roky.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Objednávateľ po predložení technickej špecifikácie doloží zároveň foto ponúknutého produktu, ktorú objednávateľ po doručení vyhodnotí, či spĺňa optické/vizuálne predpoklady, podľa predstáv objednávateľa. Bez súhlasu objednávateľa, či ponúknutý produkt spĺňa jeho kritéria, Dodávateľ nesmie produkt dodať a náklady mu nebudú uhradené.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru, ak pri prevzatí zistí vadu, poškodenie zapríčinené prepravou alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej, kvalitativnej špecifikácii, alebo vizuálnym/optickým predstavám požadovaných objednávateľom.
Nedodržanie predmetu zmluvy a lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta 1, 852 35 Bratislava, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

18.11.2024 08:02 — 21.11.2024 08:03

1,00 kpl.

5 645,91

4 704,93

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.10.2024 08:03

17.10.2024 09:02

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.10.2024 09:17

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 251
 183
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.10.2024 09:31 - Vstupná ponuka 5 520,00 € Cena s DPH
14.10.2024 21:37 - Najvýhodnejšia ponuka 5 518,79 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS