30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
31387454
KODYS SLOVENSKO, s r.o.
Sliačska 2, Bratislava, 83102, SVK
Nákup a dodávka spotrebného materiálu do tlačiarní Zebra pre prevádzku SP.
etiketa, pásky, transfer páska,
Tovar, Služba
1. Spotrebný materiál do tlačiarní Zebra.
|
|
---|---|
Funkcia |
Spotrebný materiál do tlačiarní Zebra na zabezpečenie administratívnej činnosti Objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Etiketa SLE Zebra T402 | kotúč | 7 | ||
2. Etiketa SLE Zebra ZD421 | kotúč | 2 | ||
3. Etiketa 82 x 19 mm | kotúč | 50 | ||
4. Etiketa 75 x 38 mm | kotúč | 15 | ||
5. Etiketa Zebra GK420T | kotúč | 1 | ||
6. Etiketa Zebra 105 SL | kotúč | 96 | ||
7. Páska Zebra T402 | ks | 7 | ||
8. Páska Zebra ZD421 | ks | 2 | ||
9. Transferpáska Zebra 105 SE (alebo ekvivalentná 80 mm x 450 m Z4800) | ks | 12 | ||
10. Transferpáska Zebra 105 SL (alebo ekvivalentná AWR470) | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Etiketa SLE Zebra T402 | 50x15 mm polyfoam B PP white TC 60 štandard biela vhodná do tlačiarne Zebra T402, biely lesklý polypropylén S692N s permanentným lepidlom, priemer dutinky 40 mm, množstvo v kotúči min. 2500 ks. |
2. Etiketa SLE Zebra ZD421 | 50x15mm polyfoam B PP white TC 60 štandard biela vhodná do tlačiarne Zebra ZD421, biely lesklý polypropylén S692N s permanentným lepidlom, priemer dutinky 40 mm, množstvo v kotúči min. 2 500 ks |
3. Etiketa 82 x 19 mm | etiketa papierová samolepiaca na žltom podklade rozmer etikety: 82 x 19 mm priemer dutinky: 50 mm počet etikiet v kotúči: 3600 ks. |
4. Etiketa 75 x 38 mm | etiketa papierová samolepiaca na žltom podklade rozmer etikety: 75 x 38 mm priemer dutinky: 50 mm počet etikiet v kotúči: 3000 ks. |
5. Etiketa Zebra GK420T | etiketa 50x15 mm (2,5tis/roll,d.4) PP white, TC60, štandard biela, vhodná do tlačiarne Zebra GK420T. |
6. Etiketa Zebra 105 SL | etiketa 70x32mm PET S8001: etiketa 70 x 32 mm PET White AF J000 vhodná do tlačiarne Zebra 105 SL, množstvo v kotúči min. 4295 ks, priemer dutinky 76 mm. |
7. Páska Zebra T402 | páska voskovo-živicová Z 3200, šírka 64mm/ dĺžka 74m alebo ekvivalentná, vhodná do tlačiarne Zebra T402, na potlač cca 4352 ks etikiet rozmeru 50*15 mm. |
8. Páska Zebra ZD421 | páska voskovo-živicová Z 3200, šírka 64mm/ dĺžka 74m alebo ekvivalentná, vhodná do tlačiarne Zebra ZD421, na potlač cca 4352 ks etikiet rozmeru 50*15 mm. |
9. Transferpáska Zebra 105 SE (alebo ekvivalentná 80 mm x 450 m Z4800) | transferpáska 80 mm x 450 m Z4800: transferpáska 80 mm x 450 m TF 13RB vhodná do tlačiarne Zebra 105 SE (alebo ekvivalentná 80 mm x 450 m Z4800) |
10. Transferpáska Zebra 105 SL (alebo ekvivalentná AWR470) | transferpáska 86mmx450m AWR470: transferpáska 86 mm x 450 m TF 61RB vhodná do tlačiarne Zebra 105 SL (alebo ekvivalentná AWR470) |
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oprávnený predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent. | |
Za technický a funkčný ekvivalent sa považuje taká ponuka (riešenie), ktorá spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený (viď rozhodnutie Rady Úradu pre verejné obstarávanie č. 503-9000/2014-KR/5 zo dňa 03.03.2014). | |
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač už vo svojej ponuke predložil dôkaz o ekvivalentnosti ním navrhovanej ponuky (riešenia) s predmetom zákazky definovaným v rámci opisu predmetu zákazky (viď rozsudok SD EÚ vo veci C 14/17 z 12. júla 2018). |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia na miesto plnenia. |
Dodávateľ elektronicky predloží do dvoch (2) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, typové označenie, resp. technickú špecifikáciu, cena jednotlivého tovaru za ks bez DPH, cena jednotlivého tovaru v požadovanom množstve bez DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH (ďalej len „rozpis tovaru“). Nepredloženie rozpisu tovaru Objednávateľovi v uvedenej lehote sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť. |
Jednotkové ceny tovaru obsahujú všetky náklady Dodávateľa, vrátane dodávky na miesto plnenia, príslušnej dane a iných platieb, vyberaných v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení, ustanovených osobitnými predpismi. Sadzba DPH bude účtovaná v súlade so všeobecne platnými predpismi v čase fakturácie. |
Dodávateľ dodá predmet zmluvy v pracovnej dobe Objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:00 hod. do 14:00 hod. - dopravu na miesto plnenia je potrebné oznámiť minimálne 1 deň vopred, prostredníctvom kontaktnej osoby Objednávateľa. |
Dodávka jednotlivých tovarov musí byť realizovaná v neporušenom originálnom obale. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Miestom plnenia je sídlo Objednávateľa uvedené v záhlaví tejto zmluvy. |
Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, balenie a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste, je Objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď pri preberaní tovaru u Dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste. |
Ak pri prevzatí tovaru zistí Objednávateľ, že ide o nekompletnú dodávku tovaru, o dodávku tovaru nezodpovedajúceho dohodnutej kvalite, je Dodávateľ povinný v lehote 24 hodín dodaný tovar vymeniť, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
Objednávateľ je povinný reklamovať vady dodaného tovaru písomne (e-mailom, resp. faxom) do 24 hodín od prevzatia tovaru okrem zjavných vád, t. j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia, ktoré je povinný reklamovať písomne ihneď pri prevzatí. |
Vady tovaru, ktoré boli reklamované, musia byť predávajúcim odstránené do 10 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie. |
Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatné odstránenie všetkých vád, ktoré sú predmetom záruky, výmenou za bezchybný tovar. Dodávateľ má povinnosť dodať náhradný tovar alebo chýbajúci tovar bezodkladne od okamihu uplatnenia zodpovednosti za vady. |
Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré boli spôsobené zástupcami Objednávateľa – neodbornou manipuláciou, živelnou pohromou alebo iným spôsobom, než obvyklým zaobchádzaním. |
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia Objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu Objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje do dvoch (2) pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi kontaktné údaje osoby (osôb) zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail. |
Objednávateľ poskytne do dvoch (2) pracovných dní od účinnosti zmluvy meno, priezvisko a e -mail kontaktnej osoby Objednávateľa. |
Objednávateľ posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa (predložený Dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu predmetu zákazky, definovanú Objednávateľom v Opise predmetu zákazky. |
Objednávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky, a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od zmluvy odstupuje. Ak Objednávateľ do lehoty podľa predošlej vety neoznámi Dodávateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia zákazky uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný. |
V prípade ak Objednávateľ neakceptuje Vlastný návrh plnenia zákazky predložený Dodávateľom v ponuke, Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť podľa bodu 18.2 písm. u) Všeobecných zmluvných podmienok OPEP. |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky. |
Ul. 29 augusta 8 a 10 813 63, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
04.11.2024 14:00
1,00 celok
12 949,16
10 790,97
Uchádzač predloží vlastný návrh plnenia zákazky požadovaná špecifikácia je uvedená v Osobitných požiadavkách na plnenie. Objednávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky, a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od zmluvy odstupuje. Ak Objednávateľ do lehoty podľa predošlej vety neoznámi Dodávateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia zákazky uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný. V prípade ak Objednávateľ neakceptuje Vlastný návrh plnenia zákazky predložený Dodávateľom v ponuke, Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť podľa bodu 18.2 písm. u) Všeobecných zmluvných podmienok OPEP.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.10.2024 11:36
17.10.2024 15:00
17.10.2024 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.10.2024 14:34 - Vstupná ponuka | 10 203,45 | € | Cena s DPH |
17.10.2024 14:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 232,68 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: