00179710
Zoologická záhrada
Mlynská dolina 1, Bratislava, 84227, SVK
43555811
Ľubica Jelačičová - Veľkoobchod OZ
Coburgova 84, Trnava, 91702, SVK
Krmivo pre ZOO Bratislava - Jablká na kŕmne účely
jablká
Tovar, Služba
1. Jablká na kŕmne účely
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávanie krmiva - Jablká na kŕmne účely na priamu spotrebu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Jablká na kŕmne účely | kg | 8100 |
Názov |
Predmetom tejto Zmluvy je dodávka tovaru vrátane dopravy tovaru na miesto plnenia a manipulačných výkonov; dodávku realizovať v čase od 7.00 hod. do 10.00 hod. Miestom plnenia je objekt Krmivárne v ZOO Bratislava na Konvalinkovej č.4, Bratislava. |
Čiastkové objednávky na dodanie tovaru objednávateľ doručuje dodávateľovi písomne alebo emailom prostredníctvom kontaktnej osoby dodávateľa, ktorú je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť najneskôr do 5 dní odo dňa nadobudnutia právoplatnosti tejto Zmluvy. Zmenu kontaktnej osoby je Dodávateľ povinný oznámiť Objednávateľovi písomne, bez zbytočného odkladu, prípadne v dostatočnom predstihu vopred. |
Čiastková objednávka musí obsahovať najmä: identifikačné údaje zmluvných strán, množstvo (počet ks balení alebo hmotnosť v kg) a špecifikáciu tovaru, miesto dodania tovaru, dobu dodania (lehotu, v ktorej má byť tovar dodaný), cenu tovaru, dátum vystavenia objednávky, iné náležitosti, na ktorých sa zmluvné strany dohodli. |
V prípade, ak objednávateľ neuvedie v čiastkovej objednávke inak, je dodávateľ povinný dodať tovar do 7 kalendárnych dní od prijatia čiastkovej objednávky. |
Dodávateľ je povinný dodávať tovar: - v bezpečnom ochrannom obale brániacom poškodeniu pri prevoze a uskladnení; - v predpísanej alebo schválenej akosti (pokiaľ je záväzne ustanovená alebo pokiaľ to vyplýva z osobitných predpisov) alebo v akosti uvádzanej výrobcom, inak v akosti obvyklej pre daný tovar; - v predpísanej kvalite (bez vád, bez vlhkosti a bez porušenia obalu), - s vyznačenými údajmi o výrobcovi a obchodnej značke, a to v súlade s príslušnými právnymi predpismi. |
Dodávateľ je povinný prepravovať tovar výlučne dopravnými prostriedkami spĺňajúcimi hygienické požiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo znehodnotením. |
Pri dodaní tovaru je dodávateľ povinný vystaviť dodací list, v ktorom uvedie identifikáciu a množstvo dodávaného tovaru, miesto dodania tovaru a deň dodania tovaru. Prevzatie tovaru potvrdí objednávateľ podpísaním dodacieho listu v dvoch originálnych vyhotoveniach, po jednom vyhotovení pre každú zmluvnú stranu |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ bude vystavovať faktúry za dodávku tovaru do 5 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr do piateho dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania tovaru. |
Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Prílohou každej faktúry musí byť fotokópia dodacieho listu potvrdzujúceho prevzatie tovaru objednávateľom. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade s platnými právnymi predpismi, špecifikáciu dodávaného tovaru (uvedením názvu a kódu Tovaru a jeho jednotkovej ceny) a špecifikáciu fakturovanej sumy. V prípade ak dodávateľ vystaví a doručí objednávateľovi chybnú alebo neúplne vystavenú faktúru, objednávateľ nie je povinný takúto faktúru uhradiť, a je povinný túto faktúru vrátiť dodávateľovi v lehote jej splatnosti a požadovať vystavenie novej alebo opravenej faktúry. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v čase od vystavenia chybnej a/alebo neúplnej faktúry do času doručenia riadnej a/alebo úplnej faktúry sa objednávateľ nedostáva do omeškania a dodávateľovi nevzniká právo na úrok z omeškania. Doručením riadnej a/alebo úplnej faktúry objednávateľovi začína plynúť nová tridsať dňová lehota jej splatnosti. |
Počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy má Dodávateľ právo zvýšiť Cenu Tovaru v prípade, že ročná miera inflácie vyhlásená Štatistickým úradom SR bude vyššia minimálne o 10% oproti predchádzajúcemu kalendárnemu roku. Takto upravená Cena Tovaru sa uplatní počnúc 1. januárom roku nasledujúceho po roku, za ktorý je inflácia vyhlásená. Dodávateľ písomne oznámi objednávateľovi uplatnenie inflačnej doložky listom najneskôr do 30. marca príslušného roka, pričom toto právo môže dodávateľ uskutočniť po prvýkrát v roku 2025. |
Na základe dohody zmluvných strán je Objednávateľ oprávnený počas trvania tejto dohody určovať cenu Tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na relevantnom trhu (tzn. priestorový a časový súbeh ponuky a dopytu takých výrobkov, ktoré sú na uspokojenie určitých potrieb z hľadiska užívateľa zhodné alebo zastupiteľné) v zmysle ust. § 42 ods. 13 zákona o verejnom obstarávaní. |
Objednávateľ zrealizuje prieskum trhu za účelom určenia vývoja cien na relevantnom trhu, pričom do úvahy je potrebné vziať aspoň tri cenové ponuky na identické tovary alebo zastupiteľné tovary, ak v čase zisťovania cien existujú. Prieskum trhu musí byť zrealizovaný písomne. Po vykonaní prieskumu trhu podľa tohto bodu dôjde k úprave (zníženiu) Ceny Tovaru v prípade, ak sú ceny na trhu nižšie ako cena určená touto dohodou. |
Takto upravená cena bude predstavovať maximálne sumu priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. K úprave Ceny Tovaru podľa tohto bodu dôjde okamihom, kedy bude dodávateľovi doručené písomné oznámenie objednávateľa o uplatnení zníženej Ceny Tovaru, ktoré bude doložené písomným výsledkom prieskumu trhu. |
Ako kontaktnú osobu pre účely komunikácie vo veciach týkajúcich sa predmetu plnenia podľa tejto Zmluvy (vrátane komunikácie ohľadom objednávania tovaru a reklamácie dodaného tovaru) Objednávateľ určuje: Ing. Ivan Vojtek, tel. číslo: +421 905 068 236, e-mail: ivan.vojtek@zoobratislava.sk. Zmenu kontaktnej osoby je Objednávateľ povinný oznámiť Dodávateľovi písomne, bez zbytočného odkladu, prípadne v dostatočnom predstihu vopred. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar so zjavnými vadami v takom množstve a rozsahu, na aké sa zjavná vada vzťahuje. |
Zjavné vady Tovaru, vady v kvalite alebo množstve Tovaru, zistené po prevzatí tovaru, je kupujúci oprávnený reklamovať v lehote najneskôr do 24 hodín odo dňa prevzatia tovaru. Ostatné (skryté) vady má právo kupujúci reklamovať bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca záručnej doby. Vady Tovaru je objednávateľ povinný reklamovať písomne alebo prostredníctvom kontaktnej osoby dodávateľa uvedenej v tejto Zmluve. Reklamácie na dodaný tovar je dodávateľ povinný vybaviť bezodkladne, najneskôr do 24 hodín odo dňa doručenia reklamácie od objednávateľa. |
Objednávateľovi prináležia nasledovné nároky z vád Tovaru: žiadať dodávateľa o výmenu vadného tovaru za nový nezávadný tovar, resp. žiadať dodávateľa o dodanie chýbajúceho tovaru; odstúpiť od čiastkovej kúpnej zmluvy na dodávku tovaru v prípade nesplnenia povinnosti dodávateľa dodať na základe reklamácie nový, nezávadný, náhradný alebo chýbajúci tovar. |
V prípade opakovaného dodania vadného tovaru dodávateľom má objednávateľ právo na odstúpenie od tejto Zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný vadný tovar. Uplatnením nárokov z vád tovaru nie je dotknutá zodpovednosť dodávateľa za škodu. |
V prípade nedodržania termínu dodania tovaru, objednávateľ je oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,03% z celkovej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania dodávateľa. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
Táto Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania maximálnej ceny plnenia v zmysle článku IV tejto Zmluvy, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Maximálna cena plnenia sa považuje za vyčerpanú aj v prípade, ak výška zostatku finančného limitu už nebude postačovať na úhradu plnení podľa rámcovej dohody. |
Zmluvu je možné zrušiť písomnou dohodou zmluvných strán ku dňu uvedenému v dohode o ukončení zmluvného vzťahu. |
Objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto Zmluvy v nasledovných prípadoch: a)dodávateľ je v omeškaní s dodávkou tovaru viac ako 2 kalendárne dni (okrem prípadu, ak sú dôvodom omeškania skutočnosti charakterizované ako vyššia moc); |
b) dodávateľ opakovane dodáva tovar, ktorý nespĺňa kvalitatívne požiadavky stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, pričom za opakované dodanie sa v tomto prípade rozumie viac ako dvakrát; c) dodávateľ koná spôsobom, kedy objednávateľovi vzniká škoda alebo hrozí vznik škody; d) dodávateľ poruší zákaz nelegálneho zamestnávania; e) z dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska, verzia 1.2, účinná odo dňa 03.11.2022, ktoré tvoria neoddeliteľnú prílohu tejto Zmluvy. |
Dodávateľ vyhlasuje, že v plnom rozsahu dodržiava a zabezpečuje dodržiavanie všetkých pracovnoprávnych predpisov v oblasti nelegálneho zamestnávania, a to najmä zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce a zákona č. 82/2005 Z. z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní. Dodávateľ vyhlasuje, že si je plne vedomý všetkých povinností, ktoré pre neho z týchto predpisov vyplývajú a zaväzuje sa ich počas doby trvania Zmluvy dodržiavať, najmä sa zaväzuje neporušovať zákaz nelegálneho zamestnávania. |
V súlade s ustanoveniami § 18 zákona o verejnom obstarávaní je možné písomným dodatkom predĺžiť platnosť tejto Zmluvy nad dobu upravenú v bode 3.2 tejto Zmluvy, a to na obdobie do uzatvorenia novej zmluvy na nové verejné obstarávanie na predmet plnenia podľa tejto dohody. |
Konvalinková č.4, Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
8 100,00 kg
6 085,80
5 071,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.10.2024 10:24
21.10.2024 11:17
21.10.2024 11:32
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.10.2024 12:14 - Vstupná ponuka | 6 085,80 | € | Cena s DPH |
21.10.2024 10:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 081,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: