• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2024 11:19
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2024 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2024 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2024 10:05

Detail zákazky Z20248905

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2024 11:19
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2024 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2024 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2024 10:05

Základné údaje

Z20248905

OF-294626

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9913585

Objednávateľ

00351741

Centrum sociálnych služieb - DEMY

Biskupická 2046/46, Trenčín, 91104, SVK

Dodávateľ

34138811

PRO - HAND, s.r.o.

Z.Kodálya 787, Galanta, 92400, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovné oblečenie (tričká, nohavice)

Pracovné oblečenie

  • 18110000-3 - Pracovné odevy
  • 18300000-2 - Odevy
  • 18331000-8 - Tričká s krátkym rukávom
  • 18234000-8 - Nohavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dámske tričko s krátkym rukávom
Funkcia
pracovný odev
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dámske tričko s krátkym rukávom ks 54
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť S - 2XL, počet pre jednotlivé veľkosti bude zadaný v objednávke
farebné prevedenie bude zadané v objednávke
materiál, materiálové zloženie Single Jersey, 100 % bavlna, silikónová úprava
gramáž 150 g/m2
vyhotovenie trendové dámske tričko s veľmi krátkym rukávom, voľnejšieho strihu, široký spodný lem, okrúhly priekrčník s úzkym lemom zo základ. materiálu,ramená spevnené všitým prúžkom, dĺžka trička do hĺbky bokov
certifikáty OEKO-TEX, BSCI, WRAP
množstvo Celkový počet objednaných tričiek: 108 ks, uvedené množstvo pri tomto prevedení je orientačné, môže sa medzi jednotlivými prevedeniami meniť.
 2. Tričko Unisex s krátkym rukávom
Funkcia
pracovný odev
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tričko Unisex s krátkym rukávom ks 54
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť S - 4XL, počet pre jednotlivé veľkosti bude zadaný v objednávke
farebné prevedenie bude zadané v objednávke
materiál, materiálové zloženie Single Jersey, 100 % bavlna / 97 % bavlna, 3 % viskóza / 85 % bavlna, 15 % viskóza ( zloženie sa môže líšiť podľa farebného prevedenia)
gramáž 160 g/m2
vyhotovenie kvalitné unisexové tričko strednej gramáže, úzky lem priekrčníka z rebrového úpletu, spevňujúca ramenná páska, trup po stranách bez švov
certifikáty OEKO-TEX, BCI, WRAP
množstvo Celkový počet objednaných tričiek: 108 ks, uvedené množstvo pri tomto prevedení je orientačné, môže sa medzi jednotlivými prevedeniami meniť
 3. Zdravotnícke nohavice úpletové
Funkcia
pracovný odev
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zdravotnícke nohavice ks 54
Veľkosť číslo 36 (S) 52 (XXL)
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť 36 - 52, počet pre jednotlivé veľkosti bude zadaný v objednávke
farebné prevedenie bude zadané v objednávke
materiál, materiálové zloženie hladký úplet - 94 % bavlna, 6 % elastan alebo 95% bavlna, 5% elastan
gramáž cca 220 - 230 g
pranie 40 *C
vyhotovenie elegantný strih rešpektuje tvar pása, bokov, stehien a dĺžku nôh, s dvomi vreckami, v páse do gumy.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s obstaraním tovaru, vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový doposiaľ nepoužitý a nepoškodený tovar
Kupujúci vyžaduje, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 8,00 hod. do 13,00 hod.
Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy s uvedením jednotkových cien bez DPH aj s DPH zaokrúhlenými na dve desatinné miesta
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy produktové karty, tzn. doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácii a vlastnosti tovaru, uvedie značku a priloží obrázok.
Objednávateľ vyžaduje, aby víťazný uchádzač dodal do miesta dodania predmetu zákazky do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy bezplatne vzorky pracovného oblečenia vo všetkých požadovaných veľkostiach  po 1 ks spolu so vzorkovníkom farieb. Objednávateľ na základe týchto vzoriek do 10 pracovných dní odošle objednávku dodávateľovi s konkrétnymi veľkosťami a farebnými prevedeniami. Dodávateľ sa zaväzuje po obdržaní objednávky tovar dodať v rámci času / lehoty plnenia zmluvy. Doručená vzorka bude vrátená späť objednávateľovi na jeho náklady.
Počet pre jednotlivé prevedenia tričiek v OF je orientačný, môže sa medzi jednotlivými prevedeniami meniť. Celkový počet objednaných tričiek bude 108 ks. Presné množstvá jednotlivých prevedení tričiek budú zadané v objednávke.
Ak dodávateľ neprejaví súčinnosť v procese plnenia, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Nedodržanie všeobecnej funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Požadujeme uvádzať na faktúre jednotkové ceny vrátane DPH
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s lehotou splatnosti 30 dní.
Na predmet kúpnej zmluvy kupujúci neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácií požadovanej objednávateľom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na dodanie vzoriek alebo nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, neprejaví súčinnosť v procese plnenia, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Biskupická 2046/46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

28.11.2024 08:00 — 05.12.2024 13:00

1,00 celok

2 538,00

2 115,18

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.10.2024 11:19

18.10.2024 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.10.2024 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 229
 26
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.10.2024 16:03 - Vstupná ponuka 2 536,80 € Cena s DPH
15.10.2024 13:39 - Najvýhodnejšia ponuka 2 535,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS