• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2024 11:11
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2024 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2024 13:55

Detail zákazky Z20248902

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2024 11:11
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2024 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2024 13:55

Základné údaje

Z20248902

OF-294576

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9900399

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35755326

Air Products Slovakia, s.r.o.

Pribinova 4, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technické plyny a zásobníky

Technické plyny, oxid uhličitý, acetylén, kyslík, argón

  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 42131141-6 - Redukčné tlakové ventily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Technické plyny vrátane prenájmu fliaš
Funkcia
Technické plyny na zváranie a prevádzku analytických prístrojov v chemickom laboratóriu - akreditovaná skúšobňa podľa normy ISO/IEC 17025:2017.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet oceľových tlakových nádob na prenájom + ventil fľaša/ rok 6
Oxid uhličitý zvárací 2.2 alebo 2.5, tlaková fľaša 20 L (na zváranie zliatin a tenkých materiálov) ks 3
Acetylén čistý, tlaková fľaša 40 L (na zváranie a rezanie plameňom) ks 1
Kyslík 2.5, tlaková fľaša 40 L (na zváranie a rezanie plameňom) ks 1
Argón – veľkosť fľaše 50L/10,72 m3 /tlak 200 bar/, 99,996 % (na zváranie) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tlaková oceľová fľaša musí spĺňať ustanovenia Zákona č.254/2011 Z.z. a musí mať platnú revíziu tlakovej fľaše a označenie dodávateľa.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky (náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením fľaše na miesto určené kupujúcim, odvoz prázdnej fľaše po spotrebovaní plynu, poplatok za ADR, ostatné poplatky).
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Prenájom tlakovej oceľovej fľaše sa zmluvne uzatvára na dobu určitú na obdobie 1 roka odo dňa dodania tlakovej oceľovej fľaše.
Nájomné je splatné jednorazovo po realizácii dodávky plynu na prenájom 1 ks tlakovej fľaše na obdobie 1 roka. Dodávateľ uvedie danú položku vo vystavenej faktúre.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobnú technickú špecifikáciu a rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom.
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia minimálne 2 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude objednávateľom prevzatý na základe dodacieho listu (ak faktúra neslúži zároveň aj ako dodací list) poverenou osobou v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, dodané množstvo tovaru, označenie tovaru a miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie tovaru s otlačkom pečiatky preberajúceho.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo kúpnej zmluvy. Potvrdený dodací list musí byť  jej súčasťou.  Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
Objednávateľ požaduje bezchybnosť tovaru pri prevzatí a zákonnú záruku.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nekompletnosti dodávky túto zásielku neprevziať.
Dodávateľ je povinný v prípade reklamácie nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa a to v lehote najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, 036 01 Martin, 42. zásobovacia základňa, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

22.10.2024 08:00 — 31.10.2024 14:00

1,00 podľa špecifikácie

614,40

512,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.10.2024 11:11

16.10.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.10.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 295
 14
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.10.2024 13:02 - Vstupná ponuka 613,20 € Cena s DPH
16.10.2024 10:48 - Najvýhodnejšia ponuka 613,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS