17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
36365645
Quatro print, spol. s r.o.
Družstevná 17, Šenkvice, 90081, SVK
Renovované tonery
Renovácia tonerov, tonery, tonerové náplne, náplne do kopírovacích strojov
Tovar, Služba
1. Renovované tonery
|
|
---|---|
Funkcia |
Tonerové náplne pre zabezpečenie chodu prevádzky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Renovácia Brother TN-426 black | ks | 40 | ||
Renovácia Brother TN-426 cyan | ks | 20 | ||
Renovácia Brother TN-426 yellow | ks | 20 | ||
Renovácia Brother TN-426 magenta | ks | 20 | ||
Renovácia Brother TN-1030 - black | ks | 5 | ||
Renovácia Brother TN-1090 - black | ks | 10 | ||
Renovácia Canon FX-10 | ks | 5 | ||
Renovácia Canon CRG-725 -black | ks | 5 | ||
Renovácia Canon CRG-726 -black | ks | 5 | ||
Renovácia Canon CRG-731 - black | ks | 3 | ||
Renovácia Canon CRG-731 - cyan | ks | 2 | ||
Renovácia Canon CRG-731 - magenta | ks | 2 | ||
Renovácia Canon CRG-731 - yellow | ks | 2 | ||
Renovácia Canon CRG-737 -black | ks | 10 | ||
Renovácia HP CB 435A - black | ks | 100 | ||
Renovácia HP CB 436A - black | ks | 10 | ||
Renovácia HP CE 255X - black | ks | 5 | ||
Renovácia HP CE 278A - black | ks | 30 | ||
Renovácia HP CE 285A - black | ks | 800 | ||
Renovácia HP CE 310A - black | ks | 1 | ||
Renovácia HP CE 311A - cyan | ks | 1 | ||
Renovácia HP CE 312A - yellow | ks | 1 | ||
Renovácia HP CE 313A - magenta | ks | 1 | ||
Renovácia HP CE 400X - black | ks | 5 | ||
Renovácia HP CE 401A - cyan | ks | 3 | ||
Renovácia HP CE 402A - yellow | ks | 3 | ||
Renovácia HP CE 403A -magenta | ks | 3 | ||
Renovácia HP CE 410A - black | ks | 2 | ||
Renovácia HP CE 411A - cyan | ks | 1 | ||
Renovácia HP CE 412A - yellow | ks | 1 | ||
Renovácia HP CE 413A - magenta | ks | 1 | ||
Renovácia HP CE 505A - black | ks | 10 | ||
Renovácia HP CE 505X - black | ks | 5 | ||
Renovácia HP CE 740A - black | ks | 2 | ||
Renovácia HP CE 741A - cyan | ks | 2 | ||
Renovácia HP CE 742A - yellow | ks | 2 | ||
Renovácia HP CE 743A - magenta | ks | 2 | ||
Renovácia HP CF 217A - black | ks | 20 | ||
Renovácia HP CF 230X - black | ks | 30 | ||
Renovácia HP CF 232A | ks | 5 | ||
Renovácia HP CF 244A – black | ks | 100 | ||
Renovácia HP CF 259X - black | ks | 30 | ||
Renovácia HP CF 279A -black | ks | 20 | ||
Renovácia HP CF 280A -black | ks | 3 | ||
Renovácia HP CF 283A - black | ks | 50 | ||
Renovácia HP Q 2612A - black | ks | 100 | ||
Renovácia HP Q 7553X - black | ks | 2 | ||
Renovácia Minolta 1300/1350 - black | ks | 2 | ||
Renovácia OKI 45807111 – black | ks | 100 | ||
Renovácia Samsung MLT-D 101S -black | ks | 2 | ||
Renovácia Samsung MLT-D 1042S - black | ks | 2 | ||
Renovácia Samsung MLT-D 1052L - black | ks | 2 | ||
Renovácia Samsung MLT-D 1092S - black | ks | 2 | ||
Renovácia Samsung MLT-D 111L - black | ks | 2 | ||
Renovácia Samsung MLT-D116L - black | ks | 2 | ||
Renovácia Xerox 106R02306 - black (pre tlačiareň Xerox Phaser 3320) | ks | 10 | ||
Renovácia Xerox Phaser 3020 - black | ks | 250 |
Názov |
Splnenie podmienok: |
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru. Vlastným návrhom plnenia dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy v písomnej forme (mailom alebo poštou) rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, sadzba DPH ,cena s DPH. |
Dodávateľ predloží Kartu bezpečnostných údajov ku tonerovému prachu, ktorý používa pri renovovaní tonerov, v súlade so zákonom č.60/2010 Z.z. (chemický zákon ) do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy v písomnej forme (mailom alebo poštou). |
Ekologická likvidácia použitých (prázdnych) tonerových náplní. Požadujeme predložiť objednávateľovi k nahliadnutiu do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy v písomnej forme (mailom alebo poštou): |
- potvrdenie o registrácií dodávateľa na obvodnom úrade životného prostredia, na činnosť podla § 15 ods. 2 zákona o odpadoch, pre katalógové číslo 0803 18.Dodávateľ doručí kópiu potvrdenia o registrácii dodávateľa pre zber odpadov do 5 pracovných dní emailom odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy v súlade s ustanoveniami zákona o odpadoch č. 79/2015 Z.z. pre odpad zaradený do kategórie „ostatný“ “ katalógové číslo: 080318 – odpadový toner do tlačiarne iný ako uvedený v 080317 |
Objednávateľ posúdi a mailom dodávateľovi potvrdí predložený Vlastný návrh plnenia (splnenie požiadaviek na predmet zákazky) , najneskôr do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy . |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v jeho cenovej ponuke budú zarátané všetky náklady spojené s renováciou tonerových náplní a odobratie všetkých použitých tonerových náplní vrátane dopravy. |
Z dodacích dokumentov, balenia a označenia musí byť zrejmý pôvod tovaru a spojitosť certifikátu s dodaným tovarom. V prípade nejasností objednávateľ má právo vyžiadať bližšie informácie o pôvode tovaru, napr. colné dokumenty, dodacie dokumenty pri nadobudnutí tovaru a pod... |
Renovované tonerové náplne musia spĺňať platné normy akosti a kapacity; musia mať pevné vodiace kolíky a nie posuvné. |
Dodávateľ je povinný dodať pri renovovaných toneroch také tonery, ktoré boli renovované z použitých originálnych tonerov. Tonery nesmú byť kompatibilné (alternatívne). |
Renovované tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením. Objednávateľ požaduje uviesť minimálne nasledovné údaje na vonkajšom obale tovaru: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, a ďalšie povinné údaje podľa platnej legislatívy SR a EÚ. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 7 dní od doručenia reklamácie. |
Dodávateľ je povinný dodať renovované tonery v štandardnej kvalite a výťažnosti. V prípade dodania štartovacích kapacít tonerových telies má právo odberateľ tovar neprevziať. |
Pri renovovaných toneroch požaduje objednávateľ minimálnu vyťažiteľnosť takú, akú uvádza výrobca originálnych periférnych zariadení. |
Dodávaná kazeta/renovovaný toner nesmie porušovať platné právne normy o duševnom vlastníctve výrobcu originálnej kazety. |
Dodávateľ pri odovzdaní použitých tonerov na likvidáciu vystaví doklad o ich prevzatí. |
Tonerové a atramentové náplne, pásky, hlavy, zapekacie jednotky a valce musia mať ochranné známky výrobcu príslušných značiek (ochrannú známku s číselným a QR identifikátorom pravosti overiteľným cez mobilnú aplikáciu). |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.) |
Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke tovaru (vyloženia tovaru) dostatočný časový priestor na skontrolovanie typu a množstva dodávaného tovaru oprávnenými osobami objednávateľa. |
Objednávateľ je povinný reklamovať zistené vady na renovovaných a originálnych tonerových náplniach v kvalite a kvantite, prípadne iné reklamačné dôvody vždy písomnou formou bez zbytočného odkladu dodávateľovi. V reklamácii musí byť uvedený dôvod reklamácie. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky následne uznané reklamačné nároky bude realizovať výmenou tovaru v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 7 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie dodávateľovi. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) Plnenie na základe čiastkových objednávok odoslaných e-mailom v priebehu 12 mesiacov. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar na základe prijatých čiastkových objednávok ( odoslané e-mailom alebo telefonický) v plnom rozsahu, v ktorých bude uvedená presná špecifikácia druhu tovaru, jeho množstvo ako aj konkrétna kúpna cena. |
b) termín dodania tovaru je do 7 pracovných dní od zaslania čiastkovej objednávky v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod. |
c) súčasťou dodávky je povinne dodací list/faktúra, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky |
d) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Objednávateľ nie je viazaný množstvom tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky . Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie alebo rovnaké ako množstvo tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Množstvo bude spresňované počas plnenia zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa . |
Dodávateľ sa zaväzuje , že aj v prípade neodobratia predpokladaného množstva predmetu zákazky za obdobie 12 mesiacov, nebude požadovať navýšenie ceny alebo úhradu za neodobratie predmetu zákazky. |
Zmluvne strany sa zaväzujú plniť zväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podla ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č 179/2011 Z. z. |
Zmluvné ceny a platobné podmienky: |
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa / |
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania a vyloženie tovaru do určených priestorov vrátane nákladov na dopravu |
Súčasťou dodávky je povinne faktúra v 2 vyhotoveniach, ktorá obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho jednotkovú a celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúcom po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar. |
Podkladom pre vystavenie faktúry je povinne Preberací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. |
Kúpna cena je stanovená dohodou zmluvných strán ako cena pevná, konečná, úplná a nemenná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu. |
Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Súhlas objednávateľa postúpením pohľadávok dodávateľa podľa predchádzajúcej vety nie je potrebný: |
- pri postúpení pohľadávok dodávateľov, ktorých 100%-ným akcionárom je Ministerstvo zdravotníctva SR v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti, |
- pri postúpení pohľadávok dodávateľov financovaných z kapitálových prostriedkov Ministerstva zdravotníctva SR alebo eurofondov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že neprijme vyhlásenie tretej strany v zmysle § 303 a nasl. Obchodného zákonníka ako ručiteľa záväzku vzniknutého na základe tejto zmluvy, a teda sa v zmysle § 306 Obchodného zákonníka nebude domáhať splnenia záväzku vzniknutého na základe tejto zmluvy od ručiteľa. Dodávateľ berie na vedomie a výslovne súhlasí, že v prípade porušenia takéhoto zákazu je objednávateľ oprávnený uložiť dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2 % z celkovej hodnoty predmetu zmluvy (pohľadávky dodávateľa podľa tejto zmluvy). |
Sankcie: |
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v §436 ObZ ods. 1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení |
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Zaplatenie zmluvnej pokuty nevylučuje výkon akéhokoľvek iného práva či uplatnenie iného nároku spojeného s porušením povinnosti, na ktoré sa viaže zmluvná pokuta. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy. |
Zánik tejto zmluvy nespôsobuje zánik nároku na zmluvnú pokutu. |
Zaplatenie zmluvnej pokuty nespôsobuje zánik záväzku ani nezbavuje povinnú zmluvnú stranu povinnosti plniť záväzky podľa tejto zmluvy. Súbeh či kumulácia zmluvných pokút nie sú vylúčené." |
Dodávateľ môže požadovať: |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z.z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska. |
Výpoveďou s výpovednou lehotou jeden mesiac zo strany objednávateľa. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede. |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a)nedodržanie termínu dodania predmetu dohodnutého v zmysle, resp. v objednávke |
b)dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c)neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenie zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka a ustanovenia aktuálnych Obchodných podmienok trhoviska |
d)ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska |
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy , zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podla tejto zmluvy a nižšou cenou |
V prípade nedodržania akejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
-ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
-môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS |
-môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom |
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZoRPVS") ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len "register") ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní |
Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní. V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. |
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva, môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ |
Zodpovednosť za vady: |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel,resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté,resp inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku |
Dodávateľ zodpovedá za vady , ktoré má tovar v okamihu keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty,alebo e-mailom |
Dodávateľ je povinný oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody |
Zodpovednosť za vady v rozsahu, ktorý je upravený zmluvou bude objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka |
Dodávateľ tovaru je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ tovaru predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce. Každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi |
Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa |
Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov - Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov |
Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa, v sekcii "Ochrana osobných údajov, GDPR": Poučenie o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
Poskytovateľ služby zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa |
Dodávateľ ako poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že sa oboznámil so zásadami ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii "Ochrana osobných údajov, GDPR" |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/ bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH a inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č.222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 a/alebo §7 a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do vyčerpania finančného objemu predpokladanej hodnoty zákazky, najviac však na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
V. Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
24.10.2024 10:00 — 24.10.2025 10:00
1,00 Súhrn položiek definovaných v technickom opise
48 270,90
48 270,90
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru. Vlastným návrhom plnenia dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.10.2024 10:55
18.10.2024 10:00
18.10.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.10.2024 11:52 - Vstupná ponuka | 48 270,00 | € | Cena bez DPH |
11.10.2024 11:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 48 270,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.