• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2024 08:19
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2024 10:50

Detail zákazky Z20248868

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2024 08:19
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2024 10:50

Základné údaje

Z20248868

OF-294543

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9900350

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52487415

PavCo, s. r. o.

Súkennícka 283/36, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava meracích prístrojov PHM

Overenie prietokomerov, nastavenie Accuload III, úprava riadiaceho SW na plničke AC,

  • 50411000-9 - Opravy a údržba meracích prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Overenie prietokomera PRIME 4 a jednotky Accuload III na plničke automobilových cisterien
Funkcia
Overenie prietokového meradla PRIME 4 a jednotky Accuload III na plničke automobilových cisterien
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kusov prietokomerov PRIME 4 ks 5
overenie prietokomera Slovenskou legálnou metrológoiou ks 5
overenie AccuLoad III Slovenskou legálnou metrológiou ks 1
nastavenie cez Accuload III ks 5
vystavenie jednostránkových certifikátov bez nameraných hodnôt ks 6
overenie cez litrovaciu stolicu s etalonom ks 5
dovoz a odvoz etalónu so stolicou ks 5
pracovné úkony na napojenie a overenie litrovacej stolice ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Po overení prietokomerov sa vyžaduje testovanie a skušobná prevádzka áno
 2. Nastavenie Acuload III
Funkcia
Zabezpečuje prenos dát pri plnení automobilových cisterien do počítača na dispečing.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
úprava inštalácie SW pre zariadenie typ Accuload III cez počítač ks 1
konfigurácia upraveného SW s jestvujúcim SW TAMAS na dispečingu ks 1
nastavenie koeficientov merania riadiacej jednotky Accuload III ks 1
nastavenie parametrov meracích zariadení po overení ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Po nastavení Accuload III sa vyžaduje testovanie a skušobná prevádzka áno
 3. Úprava riadiaceho softvéra na plničke automobilových cisterien
Funkcia
úprava riadiaceho softvéra na plničke automobilových cisterien
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
úprava riadiaceho SW PLC R-LMS 2022.1 pre SIMATIC S7-300 na plničke automobilových cisterien ks 1
modifikácia SW V-LMS 2013.1. vizualizácie dispečingu ks 1
SW nastavenie komunikácie riadiacej jednotky so zariadeniami technológie cez SW R- LMS 2022.1 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Po úprave riadiaceho SW sa vyžaduje testovanie SW a oživenie systému áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x súpis výkonov, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Faktúra je splatná do 30 dní od prevzatia zákazky a doručená do miesta plnenia.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
V prípade, ak bude zistené, že zariadenie nezodpovedá zadanej špecifikácií predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo zariadenie neprebrať a vrátiť na náklady dodávateľa.
Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 13:00 hod. Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu prostredníctvom, ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/ z areálu miesta dodania plnenia.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť k nahliadnutiu originál certifikátov na vykonávanie autorizovaných servisných úkonov, zásahov a revíznych prehliadok na prístrojoch podľa predpísaných postupov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby, vrátane náhradných dielov a dopravy z/do miest plnení.
Všetky servisné úkony sa musia vykonávať v súlade s predpísanými technickými postupmi výrobcov.
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli.
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri servise)
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

43. zásobovacia základňa, Pod Horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

18.10.2024 08:15 — 29.11.2024 12:00

1,00 súbor jednotiek

15 872,80

13 227,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.10.2024 08:19

16.10.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.10.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 351
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.10.2024 12:11 - Vstupná ponuka 15 872,80 € Cena s DPH
11.10.2024 12:11 - Najvýhodnejšia ponuka 15 872,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS