• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2024 14:48
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2024 14:50
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2024 15:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2024 15:55

Detail zákazky Z20248860

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2024 14:48
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2024 14:50
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2024 15:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2024 15:55

Základné údaje

Z20248860

OF-294278

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9894766

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

36513288

Industrial Services Prešov, s.r.o.

Vajanského 43, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórny plášť biely

Pracovné odevy, pracovné odevy pre študentov

  • 18110000-3 - Pracovné odevy
  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórny plášť biely
Funkcia
Pracovné odevy, pracovné odevy pre študentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Laboratórny plášť biely, veľkosť XL ks 13
2. Laboratórny plášť biely, veľkosť L ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Unisex laboratórny plášť vyžaduje sa
Jednoduchý a praktický strih na každú postavu áno
Vpredu zapínanie na gombíky áno
Vrecko na hrudi áno
Dve veľké predné vrecká áno
Vyrobený z kvalitných materiálov áno
Materiálové zloženie: 65% polyester, 35% bavlna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V prípade, že sa jednotlivé položky predmetu zákazky odvolajú na konkrétneho výrobcu, značku, typ, môže uchádzač vo svojej ponuke ponúknuť ekvivalentný tovar s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami a parametrami.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpis a nacenený štruktúrovaný rozpočet ceny do 3  dní od uzavretia zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Predávajúci je povinný dodať predmet kúpnej zmluvy kupujúcemu v bezchybnom stave, v dohodnutej kvalite a množstve.
Predávajúci sa zaväzuje kupujúceho informovať o termíne dodania tovaru najmenej 24 hodín vopred.
Kupujúci je zodpovedný za riadne prebratie a fyzickú kontrolu tovaru. Fyzická kontrola sa týka najmä: overenia nepoškodenia obalu tovaru, označenia tovaru v súlade s platnou legislatívou, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru. Po fyzickej kontrole dodaného tovaru kupujúci potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri dodaní tovaru kupujúci zistí nezrovnalosti, chyby a závady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar nepreberie a vystaví protokol o zistení nezrovnalostí. Predávajúci je povinný na vlastné náklady dodať obratom požadovaný tovar, prípadne oznámiť kupujúcemu najneskôr do nasledujúceho dňa neschopnosť dodať tovar.
Reklamáciu technických podmienok dodávky tovaru uplatní kupujúci písomnou formou u predávajúceho najneskôr do 30 dní odo dňa dodania reklamovaného tovaru. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry. Predávajúci je povinný reklamáciu prešetriť a najneskôr do 15 dní odo dňa obdržania reklamácie písomne oznámiť kupujúcemu, ktorý podal reklamáciu, výsledok šetrenia. Ak bola reklamácia oprávnená, je predávajúci povinný okamžite zjednať nápravu.
Kupujúci neposkytuje preddavok alebo zálohu na plnenie.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať tieto náležitosti, kupujúci má právo vrátiť faktúru na jej prepracovanie predávajúcemu. Predávajúci túto faktúru buď opraví, alebo vystaví novú faktúru, v ktorej vyznačí novú lehotu splatnosti a doručí ju kupujúcemu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Predávajúci sa zaväzuje poskytnúť na predmet tejto zmluvy záruku v trvaní 24 mesiacov, resp. záruka v trvaní vyznačenom v záručnom liste vzťahujúcom sa na dodaný tovar.
Dodávateľ (predávajúci) nemôže postúpiť pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe, podľa § 524 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým predávajúci postúpi pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Predávajúci berie na vedomie, že súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Pokiaľ budú pohľadávky z tejto zmluvy Dodávateľom postúpené na iný subjekt so zmluvným dojednaním, takýto právny úkon je podľa ustanovenia § 369 Občianskeho zákonníka absolútne neplatný.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

18.10.2024 08:00 — 30.10.2024 12:00

1,00 sada

380,00

380,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.10.2024 14:48

15.10.2024 14:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.10.2024 15:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 211
 26
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.10.2024 15:01 - Vstupná ponuka 379,00 € Cena bez DPH
15.10.2024 11:01 - Najvýhodnejšia ponuka 310,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS