52375277
Stredná odborná škola, Rastislavova 332, Nováky
Rastislavova 332, Nováky, 97271, SVK
35716932
LINEA SK spol. s r.o.
Bojnická 10, Bratislava, 83104, SVK
Inkluzívne vzdelávanie pre všetkých žiakov v SOš Nováky- Bezbariérové priestory na vyučovanie
školský nábytok, pracovné stoly
Tovar, Služba
1. Výškovo nastaviteľný nábytok vhodný pre imobilných
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie bezbariérových učební pre imobilních žiakov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dvojmiestna výškovo nastaviteľná lavica so sklápateľnou doskou, vhodná pre imobilných. šŕka lavice 130 cm x hĺbka 55 cm. Hliníková konštrukcia na kolieskach. Stolové dosky na laviciach musí byť vo výške 750 mm, aby sa pod lavicu dali zasunť aj nohy a podrúčky osoby sediacej na vozíku. Vhodný by bol aj držiak na ceruzky. | ks | 11 | ||
Výškovo nastaviteľná stolička pre imobilných vhodná k dvojmiestnej lavici s hliníkovou konštrukciou, sedák a operadlo buková preglejka, hojdací mechanizmus. | ks | 42 | ||
Elektrické výškovo nastaviteľné stoly o rozmeroch 140 cm x 80 cm. Stolová laminátová doska 25 mm hrubá s 2 mm ABS hranami. Nohy stola by mali byť zhotovené z oceľového rámu. Elektrické nastavenie stola musí byť plynulé a musí umožňovať používnie stola v rôznych výškach, od sediacej polohy 71 cm až po polohu v stoji 121 cm. Maximálna rýchlosť nastavovania 38 mm/s, nosnosť stola 80 kg. | ks | 10 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Uzatvorená zmluva je výsledkom procesu verejného obstarávania s názvom „Inkluzívne vzdelávanie pre všetkých žiakov v SOŠ Nováky“ - Bezbariérové priestory na vyučovanie. Dodávateľ berie na vedomie, že plneniie ktoré poskytuje na základe tejto Zmluvy tvorí súčasť projektu „Inkluzívne vzdelávanie pre všetkých žiakov v SOŠ Nováky“,; kód projektu 06I01-20-V01-00133 , podľa zmluvy o PPM (ďalej len Projekt). Dodávateľ berie na vedomie, že plnenia, ktoré poskytuje na základe tejto Zmluvy sú financované z prostriedkov Plánu obnovy a odolnosti . |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly (auditu) overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom a tiež kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Projektovej zmluvy a poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť.Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Poskytovateľ prostriedkov mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti, b) Sekcia auditu a kontroly MF SR, c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a ním poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a ním poverené osoby, |
e) Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané a poverené orgánmi uvedenými vyššie v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. |
Faktúra je splatná do 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi. Lehota splatnosti začína plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola faktúra preukázateľne doručená Objednávateľovi. Cena bude uhradená na účet dodávateľa . Dodávateľ je povinný fakturovať sumu za dodávku tovaru vrátane DPH. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa § 71 ods. 2 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v platnom znení. Ďalej sa zmluvné strany dohodli, že predložená faktúra bude obsahovať aj údaje, ktoré nie sú uvedené v zákone o DPH, a to: a) číslo Zmluvy, b) termín splatnosti faktúry,c) forma úhrady, d) označenie peňažného ústavu a číslo účtu, na ktorý sa má platba vykonať, e) meno, podpis, odtlačok pečiatky a telefonické spojenie vystavovateľa faktúry, f) kód projektu, presný názov projektu, g) jednotková cena za kus, cena za dodávaný počet kusov a cena celkom , |
h) prílohou faktúry bude protokol o odovdaní a prevzatí tovaru /dodací list. |
V prípade, že faktúra (daňový doklad) bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ je oprávnený vrátiť ju počas lehoty splatnosti na opravu a prepracovanie. Dodávateľ je povinný faktúru (daňový doklad) podľa charakteru nedostatku opraviť, alebo vystaviť novú. Po dobu opravy t.j. prepracovania a doplnenia nesprávnej alebo neúplnej faktúry nie je Objednávateľ v omeškaní s jej úhradou. Lehota splatnosti opravenej resp. doplnenej faktúry začne plynúť odo dňa jej doručenia Objednávateľovi . |
Dodávateľ akceptuje systém financovania Projektu z prostriedkov Plánu obnovy a odolnosti. Omeškanie Objednávateľa s úhradou faktúry, ktoré je spôsobené administratívnymi procesmi spracovania žiadostí o platbu na strane poskytovateľa financovania nezakladá Zhotoviteľovi nárok na úrok z omeškania. |
Rastislavova 332, Nováky, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
25.10.2024 14:24 — 27.12.2024 14:24
1,00 súbor
21 863,83
21 863,83
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.10.2024 14:27
21.10.2024 13:00
21.10.2024 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.10.2024 08:46 - Vstupná ponuka | 21 863,00 | € | Cena bez DPH |
16.10.2024 10:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 861,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.