• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2024 14:27
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2024 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2024 14:10

Detail zákazky Z20248859

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2024 14:27
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2024 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2024 14:10

Základné údaje

Z20248859

OF-294472

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9918699

Objednávateľ

52375277

Stredná odborná škola, Rastislavova 332, Nováky

Rastislavova 332, Nováky, 97271, SVK

Dodávateľ

35716932

LINEA SK spol. s r.o.

Bojnická 10, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Inkluzívne vzdelávanie pre všetkých žiakov v SOš Nováky- Bezbariérové priestory na vyučovanie

školský nábytok, pracovné stoly

  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výškovo nastaviteľný nábytok vhodný pre imobilných
Funkcia
Vybavenie bezbariérových učební pre imobilních  žiakov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dvojmiestna výškovo nastaviteľná lavica  so sklápateľnou doskou, vhodná pre imobilných. šŕka lavice 130 cm x hĺbka 55 cm. Hliníková konštrukcia na kolieskach. Stolové dosky na laviciach musí byť vo výške 750 mm, aby sa pod lavicu dali zasunť aj nohy a podrúčky osoby sediacej na vozíku. Vhodný by bol  aj držiak na ceruzky. ks 11
Výškovo nastaviteľná stolička pre imobilných vhodná k   dvojmiestnej  lavici s hliníkovou konštrukciou, sedák a operadlo buková preglejka, hojdací mechanizmus. ks 42
Elektrické výškovo nastaviteľné stoly o rozmeroch 140  cm x 80 cm. Stolová laminátová doska 25 mm hrubá s 2 mm ABS hranami. Nohy stola by mali byť zhotovené z oceľového rámu.   Elektrické nastavenie stola musí byť plynulé a musí umožňovať používnie stola v rôznych výškach, od sediacej polohy 71 cm až po polohu v stoji 121 cm. Maximálna rýchlosť nastavovania  38 mm/s, nosnosť  stola  80 kg. ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Uzatvorená zmluva je výsledkom procesu verejného obstarávania s názvom „Inkluzívne vzdelávanie pre všetkých žiakov v SOŠ Nováky“ - Bezbariérové  priestory na vyučovanie. Dodávateľ  berie na vedomie, že plneniie ktoré poskytuje na základe tejto Zmluvy tvorí súčasť projektu „Inkluzívne vzdelávanie pre všetkých žiakov v SOŠ Nováky“,; kód projektu 06I01-20-V01-00133 , podľa zmluvy o PPM (ďalej len Projekt). Dodávateľ berie na vedomie, že plnenia, ktoré poskytuje na základe tejto Zmluvy sú financované z prostriedkov Plánu obnovy a odolnosti .
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly (auditu) overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom a tiež kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Projektovej zmluvy a poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť.Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Poskytovateľ prostriedkov mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti, b) Sekcia auditu a kontroly MF SR, c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a ním poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a ním poverené osoby,
e) Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané a poverené orgánmi uvedenými vyššie v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Faktúra je splatná do 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi. Lehota splatnosti začína plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola faktúra preukázateľne doručená Objednávateľovi. Cena bude uhradená na účet dodávateľa . Dodávateľ je povinný fakturovať sumu za dodávku tovaru vrátane DPH.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa § 71 ods. 2 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v platnom znení. Ďalej sa zmluvné strany dohodli, že predložená faktúra bude obsahovať aj údaje, ktoré nie sú uvedené v zákone o DPH, a to: a) číslo Zmluvy, b) termín splatnosti faktúry,c) forma úhrady, d) označenie peňažného ústavu a číslo účtu, na ktorý sa má platba vykonať, e) meno, podpis, odtlačok pečiatky a telefonické spojenie vystavovateľa faktúry, f) kód projektu, presný názov projektu, g) jednotková cena za kus, cena za dodávaný  počet kusov a cena celkom ,
h) prílohou faktúry bude protokol o odovdaní a prevzatí tovaru /dodací list.
V prípade, že faktúra (daňový doklad) bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ je oprávnený vrátiť ju počas lehoty splatnosti na opravu a prepracovanie. Dodávateľ je povinný faktúru (daňový doklad) podľa charakteru nedostatku opraviť, alebo vystaviť novú. Po dobu opravy t.j. prepracovania a doplnenia nesprávnej alebo neúplnej faktúry nie je Objednávateľ v omeškaní s jej úhradou. Lehota splatnosti opravenej resp. doplnenej faktúry začne plynúť odo dňa jej doručenia Objednávateľovi .
Dodávateľ akceptuje systém financovania Projektu z prostriedkov Plánu obnovy a odolnosti.  Omeškanie Objednávateľa s úhradou faktúry, ktoré je spôsobené administratívnymi procesmi spracovania žiadostí o platbu na strane poskytovateľa financovania nezakladá Zhotoviteľovi nárok na úrok z omeškania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 332, Nováky, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

25.10.2024 14:24 — 27.12.2024 14:24

1,00 súbor

21 863,83

21 863,83

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.10.2024 14:27

21.10.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.10.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 258
 45
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.10.2024 08:46 - Vstupná ponuka 21 863,00 € Cena bez DPH
16.10.2024 10:05 - Najvýhodnejšia ponuka 21 861,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS