• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2024 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2024 13:17
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2024 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2024 14:10

Detail zákazky Z20248853

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2024 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2024 13:17
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2024 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2024 14:10

Základné údaje

Z20248853

OF-294565

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9908572

Objednávateľ

00182869

Mestské kultúrne stredisko mesta Piešťany

A. Dubčeka 27, Piešťany, 92134, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektronické stravovacie karty

elektronické stravovacie karty, elektronické stravovacie poukážky,

  • 30237131-6 - Elektronické karty
  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektronické stravovacie karty a poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov od 01.01.2025 do 31.12.2026.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet kus 3
Nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky € 6,3
Predpokladaný počet elektronických stravných poukážok kus 1700
Možnosť platby kartou v rozmedzí od - do : € 0,01
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektronická stravovacia karta obsahuje názov a logo dodávateľa
Elektronická stravovacia karta obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu
Elektronická stravovacia karta obsahuje meno a priezvisko držiteľa karty, číslo karty, dobu platnosti, bezpečnostný čip, návod na používanie pre držiteľa karty
Elektronická stravovacia karta umožňuje bezkontaktné použitie ( do hodnoty 50 €) alebo použitie pomocou PIN kódu
Elektronická stravovacia karta umožňuje overenie zostatku hodnoty stravných jednotiek v eurách prostredníctvom internetu alebo iným spôsobom (mobilnou aplikáciou, SMS)
Platnosť elektronickej stravnej karty minimálne 2 roky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ zabezpečí kontaktné osoby na elektronické objednávanie stravovacích kariet a poukážok.
Úvodné zaškolenie zamestnancami Dodávateľa.
Dodávateľ zabezpečí bezplatné dodanie elektronických stravovacích kariet do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Stravovacie karty umožňujú bezkontaktnú platbu priložením platby k POS terminálu.
Každá stravovacia karta musí byť vystavená vždy na meno a osobné číslo zamestnanca.
Minimálna hodnota transakcie držiteľa karty nie je obmedzená zákonom stanovenou minimálnou hodnotou stravnej jednotky.
Doba platnosti každej stravovacej karty nesmie byť kratšia ako 24 mesiacov.
Minimálna doba platnosti stravnej jednotky je 12 mesiacov od dobitia na stravovaciu kartu.
Objednávanie stravovacích kariet a elektronických stravných poukážok bude prostredníctvom elektronických objednávok na webovom sídle Dodávateľa.
Dodávateľ zabezpečí 24 hodinovú technickú podporu pre príjem elektronických objednávok.
Dodávateľ k príslušným stravovacím kartám priradí príslušné množstvo elektronických stravných poukážok objednaných podľa potrieb Objednávateľa.
Dodávateľ zabezpečí notifikáciu o prijatí elektronickej objednávky stravovacích kariet a elektronických stravovacích poukážok.
Priradenie hodnoty elektronických stravných poukážok k príslušným stravovacím kartám musí byť zabezpečené do 24 hodín od prijatia elektronickej objednávky.
Dodávateľ zabezpečí funkcionalitu notifikácie pri každej transakcii na stravovacej karte (SMS, e-mail).
Objednávateľ si vyhradzuje právo na zablokovanie / odblokovanie stravných jednotiek na stravovacích kartách.
Jednorazový poplatok za vydanie elektronickej stravovacej karty max. vo výške 0,00 € bez DPH.
V prípade straty karty, zničenia alebo krádeže možnosť blokovania stravovacej karty a 1 x ročne bezplatné vystavenie a dodanie náhradnej karty spĺňajúcej požiadavky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť výšku nominálnej hodnoty stravnej jednotky v závislosti od ekonomických možností a v závislosti od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách.
Počas platnosti zmluvy je Dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravovacích kariet minimálne s 15 zariadeniami v meste Piešťany, ktoré poskytujú stravovanie v súlade s §152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. ( Zákonník práce), v znení neskorších predpisov alebo kúpu potravín na území mesta Piešťany.
Použite elektronickej stravovacej karty na území SR.
Množstvo odobratých stravovacích kariet a elektronických stravných poukážok je len pravdepodobné a uvedené množstvo je len pre potreby stanovenia predpokladanej hodnoty zákazky. Skutočné odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom. Za deň úhrady faktúry sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Dubčeka 27, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

12

1 700,00 ks

10 710,00

10 710,00

Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní zoznam minimálne 15 zariadení v meste Piešťany, ktoré poskytujú stravovanie a využívajú a akceptujú platbu stravovacou kartou dodávateľa. Objednanie nižšieho počtu elektronických stravovacích poukážok ako je predpokladaný počet elektronických stravovacích poukážok dohodnutých v zmluve, nie je porušením zmluvy zo strany Objednávateľa a Dodávateľovi nevzniká právo na uplatnenie sankcie za neodobraté množstvo elektronických stravovacích poukážok Objednávateľom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.10.2024 08:16

17.10.2024 13:17

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.10.2024 13:32

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 419
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.10.2024 10:54 - Vstupná ponuka 10 709,00 € Cena s DPH
11.10.2024 14:45 - Najvýhodnejšia ponuka 10 708,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS