• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2024 15:41
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2024 09:50

Detail zákazky Z20248850

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2024 15:41
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2024 09:50

Základné údaje

Z20248850

OF-293501

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9894772

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

46410759

Medtronic Slovakia s. r. o.

Karadžičova 12, Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kraniotomický vŕtací systém

Ortopédia, traumatológia, kraniotóm, motorový systém, vŕtací systém, set

  • 33162100-4 - Prístroje operačnej sály
  • 33160000-9 - Operačná technika
  • 33136000-2 - Rotačné a brúsne nástroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Súčasti kraniálneho setu - 1 set:
Funkcia
Vŕtací systém pre účely ortopédie a traumatológie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Motor s integrovaným napájacím káblom ks 1
Kraniotóm pre dospelých pacientov ks 1
Perforátor pre autostop vrtáky max 1000 rpm ks 1
Sterilizačná kazeta ks 1
Nádstavec: kraniotóm ks 2
Nádstavec: trepan/perforátor ks 2
Nádstavec: rovný ks 2
Nádstavec: zahnutý ks 2
Nádstavec: teleskopický ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konzola vŕtacieho systému vrátane príslušenstva ( napájací kábel , pedál) áno
Konzola s dotykovou obrazovkou pre obsluhujúci personál áno
Flexibilná irigácia s možnosťou chladenia hrotov vrtákov a s možnosťou regulovania intenzity chladenia áno
Konzola  s minimálne 2 pumpami k irigácii áno
Možnosť regulácie intenzity irigácie zo sterilného operačného poľa áno
Multifunkčná konzola vŕtačky s možnosťou pripojenia  viacerých zariadení súčasne (vŕtačka, pílka, shaver, skrutkovač) s možnosťou  ovládania prepínania  jednotlivými medzi zariadeniami pedálom áno
Núdzové spustenie konzoly osobitným spínačom v prípade poruchy poruchy ovládania cez pedál áno
Možnosť prepojenia multifunkčnej konzoly s intraoperačným neuromonitoringom áno
Mobilná kompaktná konzola s možnosťou upevnenia na infúzny stojan áno
Možnosť nastavenia maximálnych otáčok motora minimálne 70 000/min. áno
Možnosť práce motora v 2 režimoch (vrátane reverzného chodu) áno
Okamžité zastavenie motora po uvoľnení nožného spínača áno
Možnosť výberu nadstavcov (kraniotóm, trepan/perforátor, rovné alebo zahnuté nadstavce, teleskopické nadstavce, jednorazovým nadstavec s integrovaným irigovaným vrtákom) áno
Jednostupňové uzamykanie nadstavcov na motorickú časť vŕtačky áno
Podsvietený multifunkcný nožný spínač s možnosťou ovládania režimov akcelerácie a s možnosťou meniť a ovládať jednotlivé  typy pripojených zariadení ku konzole áno
Možnosť pripojenia dvoch nožných ovládačov k multifunkčnej konzole v priebehu operačného výkonu ( možnosťou ovládania  jedného motora z dvoch strán operačného stola) áno
Možnosť pripojenia spinálneho setu so spinálnym nadstavcom variabilnej dĺžky, nadstavcom na rezanie kovu a skľučovacím nadstavcom áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Od úspešného dodávateľa požadujeme do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky.
Požadujú sa predložiť potrebné certifikáty, vyhlásenie o zhode a CE certifikát (neoverené kópie) do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Ponuka predložená dodávateľom musí obsahovať cenu vrátane DPH aj cenu bez DPH
Dodávateľ predloží do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy čestné vyhlásenie výrobcu alebo jeho lokálneho zastúpenia, že garantuje vykonávanie odborného záručného a pozáručného servisu na zariadenia dodané prostredníctvom obchodných partnerov aj v prípade zániku dodávateľa alebo ukončenia jeho pôsobenia na trhu a to v zmysle všeobecných záručných podmienok výrobcu.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka- objednávateľa. Rovnakým spôsobom dodávateľ pohľadávku voči objednávateľovi nezabezpečí ručením treťou osobou alebo žiadnym iným právne prípustným spôsobom dodávateľ neposkytne práva k takejto pohľadávke tretej osobe. Písomný súhlas objednávateľa s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
V prípade, že dôjde zo strany dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči objednávateľovi.
Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak:
Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov.
Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia.
Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky.
Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre.
Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru.
Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja a zaškolenia.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, a to výlučne bezhotovostným prevodom na bankový účet dodávateľa.
Názov Upresnenie
ES vyhlásenie o zhode, vrátane certifikátov áno
ŠÚKL kód, ak je relevantný Uveďte
Trieda rizika zdravotníckej pomôcky (ZP) Uveďte
Frekvencia pravideľnej bezpečnostne technickej kontroly (PBTK) danú výrobcom (napr. počet PBTK/rok), pokiaľ je výrobcom stanovená v návode alebo informácia či nie je nutná. Uveďte: frekvenciu PBTK/rok, s poznámkou: PBTK nie je na základe vyjadrenia výrobcu nutná / PBTK je podľa návodu k obsluhe výrobcom doporučená/nariadená
Napájanie Uveďte
Trieda elektrickej ochrany Uveďte
Stupeň ochrany krytom IP Uveďte
Typ príložnej časti Uveďte
Predmet zákazky a všetky jeho súčasti (ďalej len "tovar")  musia byť kompletné a funkčné. Všetky časti musia byť spolu kompatibilné a musia spolupracovať. áno
Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky (všetky jeho časti) v požadovanom množstve, v prvotriednej kvalite, v bezchybnom vyhotovení, nový, nepoužívaný, nerepasovaný a v neporušenom originálnom balení ako celok. áno
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - návod v slovenskom alebo českom jazyku áno
Kúpna cena tovaru zahŕňa aj služby spojené s dodaním tovaru, t.j. zabezpečenie dopravy na miesto inštalácie, dopravu dodávateľa do miesta poskytnutia služby a späť, ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním objednaného tovaru do určených priestorov a/alebo poskytnutím služieb objednávateľovi, uvedením tovaru do prevádzky (inštaláciou), odborným zaškolením obsluhy aplikačným špecialistom výrobcu zariadenia, poskytnutím užívateľskej dokumentácie, prevodom vlastníctva k tovaru na objednávateľa, ako aj poskytovanie záručného servisu v mieste inštalácie. áno
Pokiaľ bude dodaný tovar potrebovať pripojenie do počítačovej siete objednávateľa, ktoré bude konfigurovať dodávateľ, musí spôsob pripojenia konzultovať s IT administrátormi objednávateľa minimálne 14 dní vopred. Za týmto účelom je dodávateľ povinný poskytnúť objednávateľovi potrebné technické informácie a rešpektovať jeho požiadavky. Komunikácia na sieti by mala byť šifrovaná, ak to prístroj umožňuje. Ak je technicky možné tovar pripojiť cez Ethernet, je táto možnosť  preferovaná voči bezdrôtovému pripojeniu a treba dodať tovar v tomto variante. áno
Ak bude dodávateľ požadovať vzdialenú správu dodaného tovaru, alebo bude musieť byť tovar pripojený do Internetu/Cloudu aj z iných dôvodov (napr. aktualizácie, monitoring, vzdialené ovládanie) musí vopred uzavrieť s objednávateľom zmluvu o plnení bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností, ktorá bližšie upraví zabezpečenie kybernetickej bezpečnosti elektronických sietí a informačných systémov objednávateľa. áno
Všetky softvérové riešenia musia byť integrované v dodanom tovare, bez potreby pripájania iných zariadení, ak nie je inak uvedené. áno
Dodávateľ poskytuje na tovar (a všetky jeho súčasti) komplexnú záruku v trvaní minimálne dvadsiatichštyroch (24) mesiacov odo dňa, kedy je tovar uvedený do prevádzky. Uvedenie tovaru do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t.j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia. Uvedená záručná doba sa automaticky predlžuje o dobu, po ktorú nemohol byť tovar využívaný na účel, na ktorý je určený a to z dôvodov na ktoré sa vzťahuje záruka. áno
Počas platnosti záručnej doby sa dodávateľ zaväzuje poskytovať objednávateľovi bezplatný autorizovaný servis, softverové aktualizácie, zálohy softverového nastavenia, údržbu lokálnej databázy a revízie dodaného tovaru, ktoré zahŕňajú odbornú údržbu, opravy a revízie určené príslušnými právnymi predpismi týkajúcimi sa tovaru vrátane dodania a výmeny potrebných náhradných dielov, opotrebovaných alebo inak poškodených súčastí tovaru a  predpísaného spotrebného materiálu, vykonávanie všetkých kalibračných kontrol, predpísaných preventívnych kontrol a bezpečnostne technických kontrol podľa áno
výrobcu, ďalších predpísaných kontrol, elektrických kontrol a preventívnych údržbových prác určených výrobcom, minimálne však raz ročne, spolu so všetkým spotrebným a údržbovým materiálom a dielmi potrebnými na vykonanie týchto kontrol a preventívnych prác, vrátane práce (servisné hodiny) a dojazdov certifikovaných servisných technikov dodávateľa do miesta inštalácie tovaru v rámci zabezpečenia záručného servisu, vykonania akýchkoľvek neplánovaných opráv a údržby, ktoré nevyplývajú zo servisného plánu výrobcu tovaru, ak je takáto oprava nevyhnutná za účelom zabezpečenia prevádzky tovaru, áno
vrátane generálnej opravy a  vrátane demontáže, odvozu a likvidácie použitých náhradných dielov a údržbového spotrebného materiálu. áno
Všetky zásahy na tovare a vstupy certifikovaného servisného technika na miesto inštalácie budú vykonávané po písomnom odsúhlasení objednávateľa vzhľadom na chod oddelenia, aby bola bola zachovaná súčiniteľnosť a prístupnosť tovaru. áno
Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené vyššou mocou a na vady, ktoré spôsobí objednávateľ používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Všetky protokoly o preventívnych a bezpečnostne technických kontrolách a elektrických revíziách/kontrolách musia byť odovzdané objednávateľovi. áno
Cestovné a dovozové náklady, náklady na materiál, diely, údržbové sady a iné náklady, ktoré dodávateľovi vzniknú v súvislosti s vykonávaním záručných opráv, servisov, bezpečnostne technických kontrol, školení a inštruktáží, hradí v plnej výške dodávateľ. áno
Počas platnosti záručnej doby bude poskytovaná technická telefonická podpora a poradenstvo pri prevádzkovaní tovaru v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00. áno
Dodávateľ nesie zodpovednosť za to, že služby servisu a údržby tovaru budú poskytované v najvyššej dostupnej kvalite tak, aby vyhovovali potrebám objednávateľa. Služby budú poskytované s náležitou odbornou starostlivosťou a prostredníctvom osôb, ktoré majú potrebnú kvalifikáciu, certifikáciu a skúsenosti nevyhnutné na plnenie svojich povinností . áno
Záväzok mať k dispozícii všetky originálne náhradné diely v potrebnom množstve, ktoré budú potrebné k prípadnej oprave, údržbe zariadenia. áno
Doba odozvy certifikovaného servisného technika dodávateľa musí byť  do 6h (v pracovné dni od 08.00 do 14.00) od písomného nahlásenia poruchy objednávateľom. áno
Nástup certifikovaného servisného technika na opravu na mieste musí byť do 24 hodín (v pracovné dni) od písomného nahlásenia poruchy objednávateľom. áno
Dodávateľ je povinný opraviť systém do 24 hodín od nástupu servisného technika na opravu, v prípade nemožnosti opravy systému na mieste, dodávateľ je povinný zapožičať technicky i funkčne adekvátny náhradný systém  do 24 hodín od nástupu servisného technika na opravu, na nevyhnutne dlhú dobu po dobu opravy dodaného systému. áno

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

18.10.2024 08:00 — 25.10.2024 13:00

1,00 set

51 938,07

51 938,07

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.10.2024 15:41

15.10.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.10.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 337
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.10.2024 15:01 - Vstupná ponuka 51 938,07 € Cena bez DPH
14.10.2024 15:01 - Najvýhodnejšia ponuka 51 938,07 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS