• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2024 12:37
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2024 10:22
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2024 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2024 11:15

Detail zákazky Z20248845

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2024 12:37
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2024 10:22
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2024 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2024 11:15

Základné údaje

Z20248845

OF-294571

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9908560

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36382124

OKV, spol.s r.o. Martin

Kratinova 52, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy, ošetrovanie a revízie lokomotív

servis, odborné prehliadky, skúšky a revízie lokomotív

  • 50221000-0 - Opravy a údržba lokomotív
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vykonanie revízie lokomotív
Funkcia
Pravidelná prehliadka (revízia) lokomotív podľa predpisu V25a Zborníkov opráv-MO
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lokomotíva T-701 ks 1
Lokomotíva T-702 ks 1
Lokomotíva T730 ks 3
 2. Vykonanie technickej prehliadky podľa prílohy č. 3 Vyhlášky 351/2010 Z.z.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lokomotíva T-701 ks 1
Lokomotíva T-702 ks 1
Lokomotíva T-730 ks 3
 3. Nálezová oprava lokomotív
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stanovenie  ceny za 1 Nh opráv lokomotív ks 5
Počet normohodín Nh 5 15
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia  Nováky, Trenčín a Sklené okr. Turčianske Teplice
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy podľa prílohy č. 1, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou zmluvy
Poskytovateľ sa zaväzuje vykonávať servisné úkony s odbornou starostlivosťou, v požadovanej kvalite, v súlade s príslušnými technickými normami, technickými predpismi a ostatnými príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré sa na vykonávanie servisných úkonov
Objednávateľ a poskytovateľ sú povinní pred podpísaním preberacieho protokolu v mieste plnenia skontrolovať rozsah vykonaných servisných úkonov (vrátane zápisov do príslušnej dokumentácie) a vykonať funkčnú skúšku.
Riadne vykonanie servisných úkonov bude potvrdené podpísaním preberacieho protokolu oprávnenými osobami objednávateľa a poskytovateľa.
Súčasťou tohto preberacieho protokolu bude aj „protokol o vykonanej technickej kontrole lokomotívy pre celoštátnu dráhu, v rozsahu podľa prílohy č. 3 vyhlášky č. 351/2010 Z.z. o dopravnom poriadku dráh v znení neskorších predpisov, ktorým sa povoľuje prechod dráhového vozidla na Železnice SR“.
Poskytovateľ vyhlasuje, že je oprávnený a odborne spôsobilý vykonávať činnosti týkajúce sa predmetu plnenia podľa tejto požiadavky.
Odovzdanie a prevzatie lokomotívy na vykonanie servisných úkonov bude realizované prostredníctvom osoby oprávnenej konať za objednávateľa. Oprávnenou osobou objednávateľa na podpísanie preberacieho protokolu sú osoby určené v MS Nováky, MS Trenčín a MS Sklené. Kontakty budú spresnené  pred realizáciou služby.
Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie servisných úkonov podľa tejto dohody. Túto kontrolu bude objednávateľ vykonávať prostredníctvom oprávnenej osoby.. Poskytovateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi informácie požadované  objednávateľom na účely kontroly, a to bezodkladne.
Úhrady za vykonané servisné úkony budú realizované formou bezhotovostného platobného styku a bez poskytnutia preddavku na tieto úhrady.
Dohodnutú cenu vrátane DPH (ak nedôjde k prenosu daňovej povinnosti) objednávateľ uhradí poskytovateľovi na základe doručenej faktúry do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Neoddeliteľnou súčasťou faktúry poskytovateľa bude kópia akceptovanej objednávky, originál preberacieho protokolu potvrdený oprávnenými osobami poskytovateľa a objednávateľa, ktorí svojimi podpismi potvrdia vykonanie servisného úkonu v súlade s touto zmluvou.
Objednávateľ je oprávnený vrátiť bez zaplatenia faktúru, ktorá je nesprávna alebo neúplná, a to najneskôr v deň jej splatnosti. Oprávneným vrátením faktúry podľa predchádzajúcej vety prestáva plynúť lehota jej splatnosti. Nová lehota splatnosti začína plynúť odo dňa doručenia novej faktúry.
Faktúra musí obsahovať náležitosti uvedené v § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Okrem uvedených náležitostí musí faktúra obsahovať: - zoznam použitých náhradných dielov s uvedením počtu kusov v originálnom vyhotovení (u tých, ktoré majú výrobné, alebo ev. číslo uviesť aj toto číslo), - zoznam použitého spotrebného materiálu a prevádzkových kvapalín, - rozsah vykonaných servisných úkonov s určením počtu normohodín, - rozpis dopravných nákladov, ak sa účtujú.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Poskytovateľ zodpovedá za to, že všetky servisné úkony vykonané v zmysle tejto zmluvy, budú vykonávané na najvyššej odbornej úrovni, v rozsahu, kvalite a podľa podmienok tejto zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a môže byť dôvodom na zrušenie zákazky.
Nedodržanie podstatných technických a výkonových parametrov obstarávaných položiek, bez predchádzajúcej konzultácie a následného schválenia objednávateľom, bude dôvodom na zrušenie zákazky.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, 036 01 Martin, 42. zásobovacia základňa, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

25.11.2024 12:31 — 10.12.2024 12:31

1,00 podľa technickej špecifikácie

4 869,50

4 057,92

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.10.2024 12:37

17.10.2024 10:22

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.10.2024 10:37

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 318
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.10.2024 08:41 - Vstupná ponuka 4 860,00 € Cena s DPH
11.10.2024 08:41 - Najvýhodnejšia ponuka 4 860,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS