30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36382124
OKV, spol.s r.o. Martin
Kratinova 52, Martin, 03601, SVK
Opravy, ošetrovanie a revízie lokomotív
servis, odborné prehliadky, skúšky a revízie lokomotív
Služba
1. Vykonanie revízie lokomotív
|
|
---|---|
Funkcia |
Pravidelná prehliadka (revízia) lokomotív podľa predpisu V25a Zborníkov opráv-MO |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Lokomotíva T-701 | ks | 1 | ||
Lokomotíva T-702 | ks | 1 | ||
Lokomotíva T730 | ks | 3 |
2. Vykonanie technickej prehliadky podľa prílohy č. 3 Vyhlášky 351/2010 Z.z.
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Lokomotíva T-701 | ks | 1 | ||
Lokomotíva T-702 | ks | 1 | ||
Lokomotíva T-730 | ks | 3 |
3. Nálezová oprava lokomotív
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stanovenie ceny za 1 Nh opráv lokomotív | ks | 5 | ||
Počet normohodín | Nh | 5 | 15 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia Nováky, Trenčín a Sklené okr. Turčianske Teplice |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy podľa prílohy č. 1, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou zmluvy |
Poskytovateľ sa zaväzuje vykonávať servisné úkony s odbornou starostlivosťou, v požadovanej kvalite, v súlade s príslušnými technickými normami, technickými predpismi a ostatnými príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré sa na vykonávanie servisných úkonov |
Objednávateľ a poskytovateľ sú povinní pred podpísaním preberacieho protokolu v mieste plnenia skontrolovať rozsah vykonaných servisných úkonov (vrátane zápisov do príslušnej dokumentácie) a vykonať funkčnú skúšku. |
Riadne vykonanie servisných úkonov bude potvrdené podpísaním preberacieho protokolu oprávnenými osobami objednávateľa a poskytovateľa. |
Súčasťou tohto preberacieho protokolu bude aj „protokol o vykonanej technickej kontrole lokomotívy pre celoštátnu dráhu, v rozsahu podľa prílohy č. 3 vyhlášky č. 351/2010 Z.z. o dopravnom poriadku dráh v znení neskorších predpisov, ktorým sa povoľuje prechod dráhového vozidla na Železnice SR“. |
Poskytovateľ vyhlasuje, že je oprávnený a odborne spôsobilý vykonávať činnosti týkajúce sa predmetu plnenia podľa tejto požiadavky. |
Odovzdanie a prevzatie lokomotívy na vykonanie servisných úkonov bude realizované prostredníctvom osoby oprávnenej konať za objednávateľa. Oprávnenou osobou objednávateľa na podpísanie preberacieho protokolu sú osoby určené v MS Nováky, MS Trenčín a MS Sklené. Kontakty budú spresnené pred realizáciou služby. |
Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie servisných úkonov podľa tejto dohody. Túto kontrolu bude objednávateľ vykonávať prostredníctvom oprávnenej osoby.. Poskytovateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi informácie požadované objednávateľom na účely kontroly, a to bezodkladne. |
Úhrady za vykonané servisné úkony budú realizované formou bezhotovostného platobného styku a bez poskytnutia preddavku na tieto úhrady. |
Dohodnutú cenu vrátane DPH (ak nedôjde k prenosu daňovej povinnosti) objednávateľ uhradí poskytovateľovi na základe doručenej faktúry do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Neoddeliteľnou súčasťou faktúry poskytovateľa bude kópia akceptovanej objednávky, originál preberacieho protokolu potvrdený oprávnenými osobami poskytovateľa a objednávateľa, ktorí svojimi podpismi potvrdia vykonanie servisného úkonu v súlade s touto zmluvou. |
Objednávateľ je oprávnený vrátiť bez zaplatenia faktúru, ktorá je nesprávna alebo neúplná, a to najneskôr v deň jej splatnosti. Oprávneným vrátením faktúry podľa predchádzajúcej vety prestáva plynúť lehota jej splatnosti. Nová lehota splatnosti začína plynúť odo dňa doručenia novej faktúry. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti uvedené v § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Okrem uvedených náležitostí musí faktúra obsahovať: - zoznam použitých náhradných dielov s uvedením počtu kusov v originálnom vyhotovení (u tých, ktoré majú výrobné, alebo ev. číslo uviesť aj toto číslo), - zoznam použitého spotrebného materiálu a prevádzkových kvapalín, - rozsah vykonaných servisných úkonov s určením počtu normohodín, - rozpis dopravných nákladov, ak sa účtujú. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Poskytovateľ zodpovedá za to, že všetky servisné úkony vykonané v zmysle tejto zmluvy, budú vykonávané na najvyššej odbornej úrovni, v rozsahu, kvalite a podľa podmienok tejto zmluvy. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a môže byť dôvodom na zrušenie zákazky. |
Nedodržanie podstatných technických a výkonových parametrov obstarávaných položiek, bez predchádzajúcej konzultácie a následného schválenia objednávateľom, bude dôvodom na zrušenie zákazky. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Československej armády 3, 036 01 Martin, 42. zásobovacia základňa, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
25.11.2024 12:31 — 10.12.2024 12:31
1,00 podľa technickej špecifikácie
4 869,50
4 057,92
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.10.2024 12:37
17.10.2024 10:22
17.10.2024 10:37
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.10.2024 08:41 - Vstupná ponuka | 4 860,00 | € | Cena s DPH |
11.10.2024 08:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 860,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: