• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2024 11:06
  •    Predkladanie ponúk
    24.10.2024 11:04
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2024 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2024 11:55

Detail zákazky Z20248835

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2024 11:06
  •    Predkladanie ponúk
    24.10.2024 11:04
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2024 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2024 11:55

Základné údaje

Z20248835

OF-294401

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9940644

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36847208

allizo, s.r.o.

Svetlá 1, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Revízie bezpečnostných vybavení CYPRES

periodická prehliadka, CYPRES, bezpečnostný prístroj

  • 50610000-4 - Služby na opravu a údržbu bezpečnostných zariadení
  • 39523000-4 - Padáky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Revízie a opravy bezpečnostných vybavení CYPRES
Funkcia
Periodická prehliadka bezpečnostného zabezpečovacieho prístroja CYPRES
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 13
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru a dodací list s tovarom.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Platobné podmienky musia byť v súlade s OPEP Čl. XI Platobné podmienky, faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00.
Na faktúre musí byť uvedená adresa miesta plnenia.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Záručná doba dodaného tovaru musí byť min. 24 mesiacov od dátumu dodania tovaru.
Pri odovzdaní materiálu je poskytovateľ povinný dodať: osvedčenie o vykonaných prácach so zápisom do dokumentácie
Všetky práce musia byť vykonané podľa technológií a postupoch schválených výrobcom zariadenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ČSA 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

04.11.2024 11:05 — 29.11.2024 11:05

1,00 súbor podľa OF

2 948,40

2 457,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.10.2024 11:06

24.10.2024 11:04

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.10.2024 11:19

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 536
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.10.2024 12:48 - Vstupná ponuka 2 948,40 € Cena s DPH
10.10.2024 12:48 - Najvýhodnejšia ponuka 2 948,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS