• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2024 10:27
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2024 10:27
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2024 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2024 11:20

Detail zákazky Z20248820

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2024 10:27
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2024 10:27
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2024 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2024 11:20

Základné údaje

Z20248820

OF-293502

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9894743

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46515640

KING MEDIA s. r. o.

Tomášikova 63, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ostatné interiérové vybavenie

Tabuľa informačná postupová

  • 39135100-8 - Triediace stojany
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tabuľa informačná s výstavnou skrinkou a vlastným grafickým návrhom
Funkcia
Tabuľa určená na informovanie čitateľa počas reprezentačných aktivít.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 6
Celková výška cm 200
Celková šírka cm 70
Výška zadnej steny - potlače cm 110
Šírka zadnej steny - potlače cm 70
Dĺžka výstavnej  skrinky cm 30
Šírka výstavnej  skrinky cm 70
Výška výstavnej skrinky cm 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Bližšia rozmerová špecifikácia Príloha č.1
Technické vlastnosti výstavnej skrinky polstrovanie, priehľadné vrchné otváranie
Technické vlastnosti konštrukcie nosná; kovová s minimálnymi rozmermi 2x2cm; čierna
Technológia tlače akryl; polymér
Technológia gravírovanie textov
Technológia farebné prekrytie gravírovania
Technológia vŕtanie, vypodloženie tabuliek s textom (jednostranne oblá hlavička alebo oblá krytka)
Technológia lepenie tabuliek s fotografiami
Technológia výrez, farbenie, umiestnenie vystúpených nadpisov
Vlastný grafický návrh zaslaný po zazmluvnení
Predpokladaný výstup (informačná tabuľa -potlač; výstavná skrinka) Príloha č.2, Príloha č.3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia Žilina.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/označenia, popisu tovaru, jeho tech. parametrov, funkčných charakteristík vrátane technických listov, a to v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa na tovar podľa tejto kúpnej zmluvy. Požaduje sa, aby dodávateľ predložil na základe výzvy kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy určenú vzorku tovaru najneskôr do 5 prac.dní odo dňa preukázateľného doručenia tejto výzvy dodávateľovi.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Objednávateľ požaduje pre svoju potreby 2 ks faktúry, ak faktúra slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry.
Splatnosť faktúry je  30  dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Tovar dodať len v pracovných dňoch od 09:00 do 14:00 hod, prípadne podľa potreby objednávateľa
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktné osoby objednávateľa v mieste dodania najmenej 2 pracovné dni pred jeho dodaním.
Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Požadujeme splnenie všetkých technologických postupov a požiadaviek uvedených v opisnom formulári a úplné skompletizovanie tabúľ s výstavnými skrinkami bez ďalšej dodatočnej potreby úprav po prevzatí.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

04.11.2024 10:00 — 15.11.2024 10:00

1,00 Celý predmet zákazky

7 000,00

5 776,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.10.2024 10:27

15.10.2024 10:27

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.10.2024 10:42

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 243
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.10.2024 10:22 - Vstupná ponuka 1 032,00 € Cena s DPH
15.10.2024 10:22 - Najvýhodnejšia ponuka 1 032,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS