• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2024 10:17
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2024 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2024 10:00

Detail zákazky Z20248809

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2024 10:17
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2024 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2024 10:00

Základné údaje

Z20248809

OF-294333

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9908558

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

35785217

Energotel,a.s.

Miletičova 7, Bratislava, 821 08, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bezpečnostné poradenstvo - Audit kybernetickej bezpečnosti

Audit kybernetickej bezpečnosti, Bezpečnostné poradenstvo

  • 79417000-0 - Bezpečnostné poradenstvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Audit kybernetickej bezpečnosti
Funkcia
Predmetom zákazky je audit kybernetickej bezpečnosti pre kategóriu II s cieľom preveriť účinnosť prijatých bezpečnostných opatrení a plnenie požiadaviek stanovených zákonom č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti v platnom znení, príslušnej vyhlášky Národného bezpečnostného úradu č. 362/2018 Z.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vypracovanie záverečnej správy o výsledkoch auditu ks 1 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- povinnosť preveriť účinnosť prijatých bezpečnostných opatrení v kategórii II a plnenie požiadaviek stanovených týmto zákonom vykonaním auditu kybernetickej bezpečnosti podľa Zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti v § 29 Audit ods. 1 -
- potreba overiť prijatie a dodržiavanie všeobecných bezpečnostných opatrení v kategórii II vo forme úloh, procesov, rolí a technológií v organizačnej, personálnej a technickej rovine v oblastiach:
a) organizácie kybernetickej bezpečnosti a informačnej bezpečnosti,
b) riadenia rizík kybernetickej bezpečnosti a informačnej bezpečnosti,
c) personálnej bezpečnosti,
d) riadenia prístupov,
e) riadenia kybernetickej bezpečnosti a informačnej bezpečnosti vo vzťahoch s tretími stranami,
f) bezpečnosti pri prevádzke informačných systémov a sietí,
g) hodnotenia zraniteľností a bezpečnostných aktualizácií,
h) ochrany proti škodlivému kódu,
i) sieťovej a komunikačnej bezpečnosti,
j) akvizície, vývoja a údržby informačných sietí a informačných systémov,
k) zaznamenávania udalostí a monitorovania,
l) fyzickej bezpečnosti a bezpečnosti prostredia,
m) riešenia kybernetických bezpečnostných incidentov,
n) kryptografických opatrení,
o) kontinuity prevádzky,
p) auditu, riadenia súladu a kontrolných činností.
- vypracovať do desiatich pracovných dní od uzavretia zmluvy záverečnú správu o výsledkoch auditu kybernetickej bezpečnosti podľa príslušnej Vyhlášky Národného bezpečnostného úradu č. 493/2022 Z. z. o audite kybernetickej bezpečnosti a znalostnom štandarde audítorov, ak sa zmluvné strany nedohodli inak -
- zabezpečiť realizáciu predmetu zákazky prostredníctvom aspoň jednej osoby, ktorá spĺňa požiadavky podľa Vyhlášky o audite kybernetickej bezpečnosti, a teda je akreditovaná ako orgán príslušný na posudzovanie zhody v obl. kybernetickej bezpečnosti,t.j. je certifikovaný audítor kybernet. bezp. -
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Názov Upresnenie
Predmetom zákazky je: audit kybernet. bezpečnosti pre kategóriu II s cieľom preveriť účinnosť prijatých bezpečnost. opatrení a plnenie požiadaviek stanov. zák. č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti v plat. znení,
- príslušnej vyhlášky Národného bezpečnostného úradu č. 362/2018 Z. z. ktorou sa ustanovuje obsah bezpečnost. opatrení,obsah a štruktúra bezpečnost. dokumentácie a rozsah všeobec. bezpečnost. opatrení:
- - vypracovať do desiatich pracovných dní od od uzavretia zmluvy záverečnú správu  o výsledkoch auditu kybernetickej bezpečnosti podľa príslušnej
- Vyhlášky Národného bezpečnostného úradu č. 493/2022 Z. z. o audite kybernetickej bezpečnosti a znalostnom štandarde audítora v § 2,
- - verejný obstarávateľ odporúča vykonať obhliadku priestorov a konkrétnych zariadení výpočtovej techniky za účelom zistenia skutkového stavu vo všetkých objektoch v jeho užívaní podľa
- požiadaviek audítora kybernetickej bezpečnosti.
- - oprávnenie podnikať v oblasti dodávanej predmetnej služby, pričom tieto doklady nie je potrebné predkladať verejnému obstarávateľovi, a to
- z dôvodu overenia údajov o podnikaní z informačných systémov verejnej správy,
- - zabezpečiť realizáciu predmetu zákazky prostredníctvom aspoň jednej osoby, ktorá spĺňa požiadavky podľa Vyhlášky o audite kybernetickej bezpečnosti, a teda
- je akreditovaná ako orgán príslušný na posudzovanie zhody v oblasti kybernetickej bezpečnosti, t. j. je certifikovaný audítor kybernetickej bezpečnosti.
Verejný obstarávateľ odporúča vykonať obhliadku priestorov a konkrétnych zariadení výpočtovej techniky za účelom zistenia skutkového stavu vo všetkých objektoch v jeho užívaní podľa požiadaviek audítora kybernetickej bezpečnosti. (tel. č.: 0960 423028, e-mail: martin.javurek@aos.sk, Ing. Martin JAVUREK, vykonanie obhliadky po dohovore v čase od 08.00 hod. do 12.30 hod.)
Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa. -
Termín začatia auditu je do jedného týždňa odo dňa účinnosti zmluvy a termín plnenia je do 30 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. -
Cena za Plnenie je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. -
V dohodnutej cene za predmet Plnenia sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky. Cena je uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. -
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať Plnenie neúplné alebo s chybami. V prípade, keď na základe kontroly zistí nezrovnalosti – zrejmé nedostatky, neúplnosť alebo zrejmé vady Plnenia, resp. ich nesúlad s požiadavkami, plnenie neprevezme a Dodávateľ je povinný zrejmé nedostatky, neúplnosti alebo vady odstrániť a to najneskôr v lehote do 7 dní od uplatnenej reklamácie. -
Zálohové platby ani finančný preddavok sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. -
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. -
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnouosobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude priplnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnúsadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľnie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.. -
Dodávateľ najneskoršie do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi: a) certifikát „Audítor kybernetickej bezpečnosti“ podľa zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti v znení neskorších predpisov,
- b) referencie audítora z pôsobenia v oblasti kybernetickej bezpečnosti vo verejnej alebo štátnej správe v sume aspoň 10.000,- EUR bez DPH,
- c) harmonogram auditu,
- d) vyhlásenie dodávateľa, že informácie a skutočnosti o ktorých sa dozvedel alebo získalod objednávateľa pri plnení predmetu zákazky nebudú poskytnuté tretej osobe; zároveňvykoná príslušné opatrenia,
- aby nedošlo k ich nežiadúcemu úniku a prípadnému zneužitiu.
Dodávateľ nie je oprávnený sprístupniť akékoľvek informácie o ktorých sa pri plnení predmetu zákazky dozvedel alebo mu boli sprístupnené/odovzdané objednávateľom tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa a musí byť s nimi nakladané v súlade so zákonom o ochrane utajovaných skutočností a zákonom o ochrane osobných údajov, vrátane znášania príslušných sankcií. -
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. -
Za nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa na predmet zákazky uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných povinností a Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy a vystavenie negatívnej referencie dodávateľovi. -
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. -
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa/objednávateľa/ uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. -

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

22.10.2024 07:00 — 15.11.2024 15:00

1,00 zákazka

6 408,00

5 340,00

Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb uvedených v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.10.2024 10:17

17.10.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.10.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 205
 19
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.10.2024 09:55 - Vstupná ponuka 6 240,00 € Cena s DPH
17.10.2024 07:00 - Najvýhodnejšia ponuka 5 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS