• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2024 09:36
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2024 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2024 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2024 10:30

Detail zákazky Z20248807

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2024 09:36
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2024 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2024 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2024 10:30

Základné údaje

Z20248807

OF-294483

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9900282

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie podpory pre existujúce licencie Veeam Data Platform - Education sector

podpora, licencie

  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie podpory pre existujúce licencie Veeam Data Platform - Education sector
Funkcia
1. On-line zálohovací softvér určený na komplexné zálohovanie virtuálnych a fyzických serverov vrátane zálohovania na aplikačnej vrstve
2. Množstvo:  - 66x Veeam Data Platform Foundation Enterprise - Annual Basic Maintenance Renewal - Veeam Backup & Replication Enterprise. For customers who own Veeam Data Platform Foundation Enterprise, Basic Support socket licensing prior to July 1st, 2022. Education sector. (V-FDNENT-VS-P01AR-00). - 10x Veeam Data Platform Foundation - Veeam Data Platform Foundation Universal Subscription License. Includes Enterprise Plus Edition features. 1 Year Renewal Subscription Upfront Billing & Production (24/7) Support. 10 instance pack.. Education sector (V-FDNVUL-0I-SU1AR-00).
3. Úroveň služby:  Basic Support (pre perpetual licencie)+ Production Support (pre subscription licencie)Čísla kontraktov#03214595 (Perpetual Basic 66x),#03214594 (Subscription Production 10x).
4. Dlžka trvania:  Aktuálne platný kontrakt #03214595 končí ku dňu 19.11.2024 Aktuálne platný kontrakt #03214594 končí ku dňu 29.11.2024 Verejný obstarávateľ žiada zjednotenie platnosti licenčného obdobia existujúcich a/alebo nových kontraktov ku dňu 31.12.2025.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Operačný systém použitia na hypervizoroch Vmware vSphere 6.0/7.0/8.0 a novšie
2. Operačný systém použitia agentov Microsoft Windows Server 2008-2022 a novšie, Microsoft Windows 10-11 a novšie
3. Podporované jazyky GUI aplikácie a on-line Pomocníka Angličtina, Multilingual
4. Typ licencie elektronická, EDU
5. Obsahuje softvérové komponenty automaticky v najnovších aktualizáciách
6. Úplná obnova virtuálneho počítača alebo iba jeho vybratých virtuálnych diskov
7. Obnova virtuálneho počítača priamo aj zo súboru zálohy (instant VM recovery)
8. Priama obnova virtuálneho počítača do cloudu aspoň do AWS a Microsoft Azure
9. Priamo obnova súborov z najčastejších súborových systémov pre Windows, Linux, BSD, Mac OS, Novell, Solaris a Unix
10. Natívna podpora operácii nad objektmi typu Microsoft Active Directory, Microsoft Exchange, Microsoft SQL Server, Microsoft SharePoint a Oracle DB
11. Možnosť rozšírenia pre delegovanie obnovy na úrovni skupiny počítačov na riešiteľskú skupinu
12. Komplexná správa zálohovacej infraštruktúra vrátane zálohovacích proxy serverov
13. Možnosť rozšírenia k priamej integrácii zálohovania s úložiskami aspoň u týchto výrobcov: HewlettPackard, Enterprise, IBM, Lenovo, Dell EMC
14. Natívna integrácia lokálnych objektových úložísk a úložísk kompatibilných s cloudovou službou aspoň AWS a Microsoft Azure
15. Syntetické plné zálohy s komplexným šifrovaním a ochranou voči strate hesla
16. Integrovaná deduplikácia, kompresia a eliminácia stránkovacích súborov
17. Úplná spätná kompatibilita s predchádzajúcimi verziami zálohovacích formátov existujúceho riešenia pre dlhodobé a archívne zálohy
18. Natívna podpora zálohovania priamo na virtuálne a fyzické páskové knižnice
19. Konfigurovateľná afinita k proxy serverom zálohovacej infraštruktúry
20. Replikácia kópie s možnosťou asistovaného alebo automatického failoveru
21. Automatické testovanie konzistencie zálohy a repliky virtuálneho počítača
22. Spúšťanie virtuálnych počítačov priamo zo zálohy v izolovanom prostredí (sandboxing)
23. Integrovaná centrálna správa agentov
24. Modul plug-in webového klienta do vSphere
25. Plnohodnotné webové GUI rozhranie pre centralizovanú správu riešenia
26. Možnosť rozšírenia pre riadenie používateľských prístupov podľa rolí
27. Podpora technológie Change Block Tracking
28. Partnerstvo: Dodávateľ je povinný preukázať Verejnému obstarávateľovi, že v čase uzavretia zmluvy je oficiálnym partnerom spoločnosti Veeam vyššej kategórie (Silver/Gold/Platinum Partner) v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie (pokiaľ nie je dodávateľom priamo spoločnosť Veeam), ktorý je oprávnený predávať licencie aj pre akademický a vzdelávací sektor.
Partnerstvo: Úroveň partnerstva Dodávateľa musí byť pre Verejného obstarávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu), alebo takéto partnerstvo doloží Dodávateľ písomným potvrdením výrobcu v elektronickej podobe do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Partnerstvo: Dodávateľ je povinný preukázať Verejnému obstarávateľovi, že má k dispozícii aspoň dve osoby s platnou technickou certifikáciou najvyššej úrovne (VMCE/VMCA) na tovary a služby v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
29. Podpora: Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom (alebo je poskytovaná ako doplnková služba dodávateľom) v slovenčine, češtine alebo v angličtine pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť Verejnému obstarávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu.
Podpora: Požaduje sa technická podpora Výrobcu a predplatné aktualizácií softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu.
Podpora: Požaduje sa možnosť vytvárať a spravovať tikety k incidentom cez zákaznícky portál Výrobcu (alebo je poskytovaná ako doplnková služba Dodávateľom) po registrácii Zákazníka.
Podpora: Požadujú sa Výrobcom poskytované a garantované informácie a technické konzultácie k produktu od odborne vyškolených špecialistov Výrobcu (alebo je poskytovaná ako doplnková služba Dodávateľom).
Podpora: Požaduje sa poskytnutie 16 hodín technických konzultácií on-site u Verejného obstarávateľa v cene zákazky v súvislosti s ďalším rozvojom prevádzky riešenia alebo pri odstraňovaní závažných prevádzkových problémov. Čerpanie konzultačných hodín sa bude realizovať priebežne, podľa skutočných potrieb Verejného obstarávateľa na základe konsenzuálnej dohody s Dodávateľom.
Podpora: Požaduje sa jazyková mutácia webového portálu výrobcu s informáciami v slovenčine alebo češtine.
Podpora: Požadujú sa výrobcom poskytované on-line kurzy pre Produkt, ktoré možno absolvovať bez poplatkov.
Podpora: Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, sú originálne produkty výrobcu, dodané cez autorizovaný distribučný kanál a sú určené pre použitie v Slovenskej republike.
Podpora: Tovary a služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu sa budú považovať za poskytované až po zaregistrovaní na zákazníckom účte objednávateľa vedeného výrobcom produktu, pričom túto skutočnosť bude možné overiť cez zákaznícky portál výrobcu. Dodávateľ je povinný bezodkladne po registrácii predmetných služieb informovať Verejného obstarávateľa o tejto skutočnosti e-mailom.
30. TCO: V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky, najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora, technické konzultácie, iné vyvolané práce a podobne (okrem priamych prevádzkových nákladov na strane Verejného obstarávateľa) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET").
TCO: Verejný obstarávateľ prevádzkuje svoju celú IKT infraštruktúru homogénnu a plne virtualizovanú na platforme VMWare, ktorá je v infraštruktúre hardvérovo a softvérovo úzko integrovaná s riešeniami iných vendorov, a pre jej zálohovanie používa výlučne produkty Veeam. Súčasné zálohovacie riešenie je nasadené vo veľkom rozsahu ako dlhodobo ekonomicky a procesne udržateľné. Zamestnanci Verejného obstarávateľa vrátane pracovníkov prvej línie postupujú pri riešení bezpečnostných incidentov podľa odladených procesných scenárov a bázy znalosti. Z uvedených dôvodov sa variantné riešenie nepripúšťa.
31. Implementácia:Pri prípadnej nevyhnutnej reimplementácii riešenia alebo jej časti poskytne Verejný obstarávateľ Dodávateľovi iba nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov,informácií,existujúcej technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov pre Dodávateľa.Tieto budú poskytnuté Dodávateľovi výlučne v súlade s platnými internými IKT predpismi a procesmi objednávateľa.Prípadné náklady na inú požadovanú súčinnosť zo strany Verejného obstarávateľa budú ním vyčíslené,budú sa započítavať do TCO a znáša ich v plnej výške Dodávateľ.
32. Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA.
33. Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát - CIT, Šafárikovo nám. č. 6, 814 99 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

21.10.2024 08:00 — 31.10.2024 14:00

1,00 Kompletné množstvo

34 556,11

34 556,11

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.10.2024 09:36

16.10.2024 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.10.2024 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 496
 24
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.10.2024 10:35 - Vstupná ponuka 34 550,00 € Cena bez DPH
14.10.2024 13:18 - Najvýhodnejšia ponuka 34 350,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS