• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2024 09:11
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2024 15:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2024 15:20

Detail zákazky Z20248802

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2024 09:11
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2024 15:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2024 15:20

Základné údaje

Z20248802

OF-294309

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9918687

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

pohovka, stolička, taburetka

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sedačka 3 miestna
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sedačka 3 miestna (Príloha č. 1) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sedačka 3 miestna Smaragdovo zelená Prešívané operadlo tvorené penou T25. Sedačka na nožičkách z prírodného dreva
Vlastnosti produktu: • Rozmer (šxvxh): 180 x 75 x 74 cm • Dĺžka sedacej časti: 140 cm • Výška sedenia: 42 cm • Hĺbka sedenia: 54 cm • Materiál: čalúnenie látkou Velur Royal #25 protižmolková zamatová
 2. Sedačka 2 miestna
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sedačka 2 miestna  (Príloha č. 2) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sedačka 2 miestna Žltá,  Prešívané operadlo tvorené penou T25. Sedačka na nožičkách z prírodného dreva
Vlastnosti produktu: Rozmer (š x v x h): 140 x 75 x 74cm • Dĺžka sedacej časti: 100 cm
 3. stoličky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
stolička  (Príloha č. 3) ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stolička Hladká prešívaná látka zamatového vzhľadu 4ks v 4 farbách modrá 2 ks, červená 1 ks, béžová 1 ks rozmery Šírka 51cm Výška 84cm Hĺbka 61cm
 4. Taburet
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
taburet  (Príloha č. 4) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
taburet Látka typu Velur Royal, smaragdovozelená farba • Rozmer (šxvxh): 46 x 42 x 44,5 cm • Materiál: čalúnenie látkou Royal #25 • Farba: zelená • Nosnosť: 80 kg
 5. Stoly pre čitateľov do študovne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stoly pre čitateľov do študovne (Príloha č. 5) ks 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stoly pre čitateľov Skladacie stoly na kolieskach rozmer 748x1500x900 Farba stolovej dosky čerešňa
 6. Konektor na spájanie stolov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Konektor na spájanie stolov (Príloha č. 6) sada 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konektor na spájanie stolov materiál čierny plast
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme predložiť podrobný technický opis položiek ponúkaného predmetu zákazky a údajmi deklarujúcimi ich parametre
do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme doručiť  fotodokumentáciu k predmetu zákazky na následné odsúhlasenie,v prípade, že tovar nebude spĺňať požadované vlastnosti verejný obstarávateľ si vyhradzuje tovar neodobrať
cena vrátane dopravy a ďalších nákladov, vynášky
dovoz tovaru je podľa zmluvy v pracovných dňoch v čase od 9.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred
dodávateľ vyloží tovar na objednávateľom určené miesto, miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa
objednávateľ neposkytuje zálohové platby, platba bude vykonaná na základe doručenej úplnej faktúry s 30 dňovou splatnosťou. Dodávateľ doručí faktúru po odovzdaní predmetu zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornopotočná 23, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

22.11.2024 09:00 — 29.11.2024 12:00

1,00 celok

4 500,00

4 450,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.10.2024 09:11

21.10.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.10.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 246
 314
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.10.2024 22:06 - Vstupná ponuka 4 500,00 € Cena bez DPH
20.10.2024 20:42 - Najvýhodnejšia ponuka 4 490,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS