36603350
Východoslovenský onkologický ústav, a.s.
Rastislavova 43, Košice, 04191, SVK
36205214
KOSIT a.s.
Rastislavova 98, Košice, 04346, SVK
Odvoz a likvidácia odpadu
odpad, likvidácia, zber, preprava, prenájom nádob na separovaný odpad
Služba
1. Odvoz a likvidácia odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Odvoz a likvidácia obyčajného zdravotného odpadu nepodliehajúceho osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy (180104) , skla (150107) a plastov (150102). |
Odpad 180 104 - 2ks VKK vo vlastníctve objednávateľa, frekvencia vývozu 3x / týždeň, resp. podľa potreby: objednanie vývozu mailom, telefonicky. |
Odpad 180 104 - predpokladané množstvo odpadu - 52 ton za rok |
Odpad 180 104 - uviesť celkovú cenu, vrátane všetkých nákladov za vývoz a zneškodnenie 1 tony odpadu |
Odpad 150 102 -prenájom 2 ks 1100L zberných nádob - uviesť cenu prenájmu mesiac/kus |
Odpad 150 102 - frekvencia vývozu: 1x / týždeň, resp. podľa potreby: objednanie vývozu mailom, telefonicky. |
Odpad 150 102 - uviesť cenu za jeden vývoz vrátane všetkých nákladov, súvisiacich s odvozom a zneškodnením odpadu |
Odpad 150 107-prenájom 1 ks 1100L zbernej nádoby - uviesť cenu prenájmu mesiac/kus |
Odpad 150 107- frekvencia vývozu: 1x /mesiac, resp. podľa potreby: objednanie vývozu mailom, telefonicky. |
Odpad 150 107 - uviesť cenu za jeden vývoz vrátane všetkých nákladov, súvisiacich s odvozom a zneškodnením odpadu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zneškodnenie odpadu 180 104 | tona/rok | 52 | ||
Vývoz odpadu 180 104 | vývoz/rok | 208 | ||
Prenájom zberných nádob na zber plastov | ks | 2 | ||
Zber separovaného odpadu z plastov | tona/rok | 3 | ||
Odvoz separovaného odpadu z plastov | vývoz/rok | 52 | ||
Prenájom zberných nádob na zber skla | KS | 1 | ||
Zber separovaného odpadu zo skla | tona/rok | 1,2 | ||
Odvoz separovaného odpadu zo skla | vývoz/rok | 12 |
Názov |
1.Predmetom tejto zmluvy o poskytovaní služieb (ďalej len "zmluva") je záväzok dodávateľa poskytnúť služby objednávateľovi - služby súvisiace so zberom, prepravou, skladovaním, spracovaním a likvidáciou odpadov v rozsahu podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve a záväzok objednávateľa zaplatiť za poskytnuté služby dodávateľovi dohodnutú cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
2. Predložením ponuky dodávateľ vyhlasuje, že spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami, pre riadne poskytnutie plnenia predmetu zmluvy a disponuje udeleným súhlasom vydaný príslušným orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva a disponuje platnými povoleniami, potvrdeniami a rozhodnutiami v súlade s platnou legislatívou na území SR. |
3. Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvného vzťahu prostredníctvom funkcionality ET, doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa: |
a) štruktúrovaný rozpočet ceny v rozsahu uvedenom v Prílohe č. 1 tejto zmluvy. |
Do celkovej ceny je dodávateľ povinný započítať všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy (napr. náklady na poskytnutie služby, náklady na dopravu do miesta a z miesta plnenia, a pod.) počas plynutia zmluvného obdobia. |
b) doklad - platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia o registrácii dodávateľa v registri právnických osôb, ktoré ho oprávňuje plniť zmluvu |
c) vyplnené a podpísané čestné vyhlásenie k obmedzeniam vo verejnom obstarávaní v súvislosti s vojnovým konfliktom na Ukrajine - sankcie voči Rusku, ktoré je Prílohou č. 2 tejto zmluvy. |
d) zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno a priezvisko, pracovná pozícia, e-mailová adresa, telefónne číslo. |
4. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, na 12 kalendárnych mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy alebo do vyčerpania zmluvnej ceny, podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane skôr. |
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a sú založené na skutočných prevádzkových potrebách objednávateľa. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu podľa skutočných množstiev. |
6. Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby odvozu a likvidácie odpadu zabezpečiť, aby priestor kde sú nádoby umiestnené bol čistý. Dodávateľ je povinný bezodkladne odstrániť znečistenie z verejného priestranstva, stanovišťa zberných nádob alebo iného priestranstva a ich okolia, ktoré vzniklo v dôsledku premiestňovania alebo vyprázdňovania odpadových nádob. |
7. Dodávateľ je od momentu prevzatia odpadu na prepravu zodpovedný za manipuláciu s týmto odpadom. Dodávateľ zabezpečí zvoz odpadu dopravným prostriedkom, ktorý je určený na takúto prepravu. Dodávateľ od naloženia odpadu na dopravný prostriedok preberá plnú zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom. |
8. Dodávateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi kontajnery a nádoby na miesta plnenia, podľa určenia objednávateľa ktoré budú v stave spôsobilom na ich užívanie, do 3 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na doručenie. Písomná výzva zasielaná poverenou osobou objednávateľa bude obsahovať zoznam miest s adresami, kde ich dodávateľ umiestní. |
9. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstraňovať prípadné poškodenia na kontajneroch a nádobách znemožňujúce ich riadne užívanie. Objednávateľ sa zaväzuje prenajaté kontajnery a nádoby užívať spôsobom na to určeným a nevykonávať žiadne úpravy prenajatých kontajnerov a nádob. |
10. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ v jeho mene zabezpečil všetky potrebné hlásenia vyžadované platnou legislatívou SR. |
11. Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služieb podľa tejto zmluvy dodržiavať všeobecne záväzné protipožiarne a bezpečnostné predpisy. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje, že na základe výzvy Objednávateľa bezodkladne uzavrie zmluvu o zbere a odvoze, s oprávnenou organizáciou zodpovednosti výrobcov pre obaly, s ktorou bude mať Objednávateľ zmluvný vzťah, v prípade, ak touto zmluvou nedisponuje. |
13. Dodávateľ je povinný zabezpečiť zhodnotenie odpadu v zariadeniach, ktoré si na tento účel zabezpečí, a to v zmysle platnej právnej úpravy. |
14. Dodávateľ vystaví súhrnnú faktúru za každý mesiac poskytnutia služby. Súčasťou faktúry bude protokol o odovzdaní a prevzatí odpadu za dané obdobie, vážne lístky, záznam o preprave (ak je to relevantné), evidencia stanovištia odpadových nádob so skutočnou frekvenciou vývozov. |
15. Predmet zmluvy je financovaný z vlastných prostriedkov objednávateľa. Cena za poskytnutie služby bude uhradená formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom. Objednávateľ požaduje vystavenie faktúry do 15 dní odo dňa riadneho dodania- poskytnutia služby, najneskôr však do 5-teho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom boli služby poskytnuté. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
15.1 Za správne vyhotovenie faktúry v plnom rozsahu zodpovedá dodávateľ. V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 30-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi. |
15.2 Miestom doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. Objednávateľ požaduje, aby ihneď po vystavení faktúry, bezodkladne, dodávateľ faktúru vrátane príloh, elektronicky zaslal na e-mail objednávateľa uctaren@vou.sk. Dodávateľ sa zaväzuje poslať, vyhotovenú faktúru v listinnej forme poštou aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky. |
15.3 Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky a ani zálohu. |
16. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena ) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pri čom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
pokračovanie 16.: zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluve a nižšou cenou. |
17. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutára. |
17.1 V prípade porušenia bodu 17 je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10%, slovom : desať percent, z výšky istiny postúpenej pohľadávky v EUR bez DPH. Zmluvná pokuta je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
18. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že ak na strane dodávateľa nedôjde k odstráneniu dôvodov podstatného porušenia zmluvného záväzku v dodatočnej najmenej 5-dňovej lehote určenej v písomnej výzve objednávateľa, objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
19. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že ak na strane dodávateľa nedôjde k odstráneniu dôvodov podstatného porušenia zmluvného záväzku v dodatočnej najmenej 5-dňovej lehote určenej v písomnej výzve objednávateľa, objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
Názov | Upresnenie |
Splatnosť faktúr | 30 dní |
Spôsob fakturácie | raz mesačne a to na základe skutočného objemu odvezeného odpadu |
Obsah faktúr | zákonné náležitosti, špecifikácia poskytnutých služieb podľa položkového rozpočtu a súhrn |
Cena za prenájom zberných nádob | zahŕňa aj ich dovoz a ich uloženie na objednávateľom určené miesto |
Cena za odvezenú mernú jednotku odpadu | zahŕňa všetky náklady spojené s odvozom, vrátane manipulačných poplatkov |
Poplatky za uloženie odpadu | sú zahrnuté v cene predmetu zmluvy |
Zákonné poplatky | nie sú zahrnuté v cene predmetu zmluvy |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rastislavova 43, 04191 Košice, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
29.10.2024 00:00 — 29.10.2025 23:59
1,00 celok
28 204,44
28 204,44
Predložením ponuky dodávateľ vyhlasuje, že spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami, pre riadne poskytnutie plnenia predmetu zmluvy a disponuje udeleným súhlasom vydaný príslušným orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva a disponuje platnými povoleniami, potvrdeniami a rozhodnutiami v súlade s platnou legislatívou na území SR.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.10.2024 13:30
23.10.2024 10:00
23.10.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.10.2024 14:51 - Vstupná ponuka | 28 204,44 | € | Cena bez DPH |
23.10.2024 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 971,40 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: