• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2024 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2024 10:50

Detail zákazky Z20248760

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2024 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2024 10:50

Základné údaje

Z20248760

OF-281349

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9894716

Objednávateľ

00738387

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Floriánska 18, Košice, 04142, SVK

Dodávateľ

50344978

Aquastar, s.r.o.

Dolná Lehota 544, Oravský Podzámok, 02741, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ventily a kartuše Delabie

ventil, kartuša

  • 42130000-9 - Výpusty, kohúty, ventily a podobné príslušenstvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ventily a kartuše Delabie
Funkcia
Ventily, kartuše a sprchové hlavice Delabie majú služiť na opravu/výmenu existujúcich nainštalovaných ventilov a hlavíc Temposoft 2, Tempoflux, Tempostop a TONIC-JET. Z hľadiska zabezpečenia kompatibility nie je možné uvedené položky nahradiť ekvivalentmi.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kartuša pre umývadlový ventil Temposoft 2, katalógové číslo 743747 ks 30
Kartuša pre pisoárový ventil Tempostop, katalógové číslo 743528 ks 5
Kartuša pre sprchový ventil Tempostop, katalógové číslo 743428 ks 15
Kartuša pre WC ventil Tempoflux, katalógové číslo 743762 ks 15
Ventil umývadlový Temposoft 2 krátky, katalógové číslo 741550 ks 15
Ventil sprchový Tempostop, katalógové číslo 749628 ks 5
Ventil pisoárový Tempostop, katalógové číslo 779427 ks 5
Splachovač WC ventil Tempoflux do steny nerez, katalógové číslo 761627 ks 5
Vsuvka celozávitová 1/2"x60mm mosadz ks 15
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ vyhlasuje, že zmluvná cena zahŕňa okrem dodania nového, nepoužitého a nepoškodeného predmetu zákazky v prvotriednej kvalite aj všetky vedľajšie náklady na jeho dodanie v požadovanom rozsahu a množstve, napríklad. dopravné na miesto dodania, manipulačné a baliace služby, a pod.. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný počas celej zmluvnej lehoty dodať predmet zmluvy na miesto dodania v Košiciach v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00 hod.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia dohody doručí objednávateľovi prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa údaje osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky a telefonický, e-mailový kontakt na zasielanie objednávok.
Predmet zákazky (ďalej len "PZ") nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve. Dodávateľ sa zaväzuje dodať PZ v jednej až dvoch dodávkach, na základe e-mailom doručenej objednávky so špecifikáciou konkrétnych položiek a množstiev PZ v závislosti od potrieb a finančných možností objednávateľa. Dodávateľ je povinný do 10 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky dodať PZ, faktúru, dodací list, ich nedodanie v tejto lehote sa považuje za závažné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie kompletná dodávka zazmluvneného tovaru.
Dodávateľ predloží do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podpísaný a opečiatkovaný rozpis cien s jednotkovými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Podpísaný a opečiatkovaný rozpis cien zašle dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty vo formáte PDF.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska. Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä:
a) nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľom,b) dodanie tovaru za iné ako jednotkové ceny uvedené v predloženom rozpise cien, c) dodávateľ poskytne verejnému obstarávateľovi predmet zákazky takým spôsobom, ktorý je v rozpore s dohodou (napr. opätovné dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača aspoň raz písomne upozornil),d) omeškanie dodávateľa s dodávkou tovaru o viac ako 5 pracovných dní.
Dodávateľ si vyhradzuje právo neodobrať zazmluvnené množstvá tovaru. Množstvá v rámcovej dohode sú uvedené ako maximálne možné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Floriánska, 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

2

1,00 celok v zmysle špecifikácie

10 150,00

8 458,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.10.2024 08:05

15.10.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.10.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 167
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.10.2024 08:14 - Vstupná ponuka 10 150,00 € Cena s DPH
14.10.2024 22:09 - Najvýhodnejšia ponuka 10 140,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS