• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.10.2024 14:20
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2024 11:50

Detail zákazky Z20248736

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.10.2024 14:20
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2024 11:50

Základné údaje

Z20248736

OF-293040

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9900240

Objednávateľ

36513458

Nemocnica Poprad, a. s.

Banícka 803/28, Poprad, 05845, SVK

Dodávateľ

45965838

MP KANAL service s.r.o.

Košická 5C, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba odpadového potrubia a čistenie kanalizácie na obdobie 12 mesiacov

opravy a údržba, čistenie, kanalizácia

  • 90000000-7 - Kanalizačné služby, služby na odstraňovanie odpadu, čistenie a environmentálne služby
  • 90470000-2 - Služby na čistenie kanálov na odpadovú vodu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy a údržba odpadového potrubia a čistenie kanalizácie na obdobie 12 mesiacov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
hodinový výkon mechanizmu - cisterny (vrátane obsluhy) hod 25
odborná likvidácia odpadových vôd a kalov m3 60
strojné mechanizmy na čistenie siete od DN50 do DN200 (vrátane obsluhy) hod 40
saco kanalizačné vozidlá na čistenie siete (vrátane obsluhy) od DN200 do DN600 hod 80
saco kanalizačné vozidlá na čistenie siete (vrátane obsluhy) v ADR prevedení hod 1
čistenie odlučovačov ropných látok hod 2
likvidácia "N"odpadu z odlučovača ropných látok tona 1
hodinový výkon mechanizmu na monitorovanie kanalizácie od DN50 do DN600 hod 25
záznam z monitoringu + dodávka záznamu na CD, DVD ks 10
záznam z monitoringu + dodávka záznamu na USB kľúč ks 10
zhotovenie a dodávka protokolu z monitoringu ks 10
čistenie uličných vpusti 2 krát ročne pred zimou a po zimnom posype (demontáž a motáž mreže,vybratie-vyčistenie a osadenie koša, prečistenie odtoku vozidlom, likvidácia kalu na skládke) ks 122
čistenie lapača tukov hod 2
likvidácia "O" odpadu z lapača tukov tony 2
mechanické čistenie kanalizácie DN40 - DN150 (ručná špirála, elektrická špirála..) hod 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V cene služieb musí byť zahrnutá cena za dopravu.
Nástup na práce do 2 hodín (len pri haváriách) od telefonického nahlásenia zodpovednou osobou objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú poskytovateľovi upresnené po účinnosti zmluvy), predloženie oprávnenia na nakladanie s odpadmi alebo zmluvu s osobou oprávnenou na likvidáciu odpadu, fakturácia podľa skutočne vykonaných prác a písomnom odsúhlasení objednávateľom, vo faktúre musí byť uvedené číslo zmluvy.
Miesto plnenia: Nemocnica Poprad, a.s., Banícka 803/28, 058 45 Poprad, a/alebo Ubytovňa I., Francisciho 899/3, 058 01 Poprad; Ubytovňa II., Francisciho 900/5, 058 01 Poprad; Chata Lopušná.
Poskytovateľ je povinný vystaviť faktúru za poskytnuté služby do 15 dní odo dňa ich riadneho poskytnutia.
Nástup na práce nepretržite po dobu 24 hodín aj v dňoch pracovného voľna, pracovného pokoja a sviatkov.
Pri likvidácii odpadov potreba predloženia sprievodného listu nebezpečných odpadov.
Poskytovateľ predloží do 7 dní od účinnosti zmluvy, jednotkové ceny za poskytované služby uvedené v opisnom formulári.
Splatnosť faktúry je 60 dní od jej doručenia.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy , nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým budú požiadavky postúpené v rozpore s predchádzajúcou vetou bude neplatný v zmysle príslušných ustanovení Občianského zákonníka. Prípadný súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári, vrátane technickej, funkčnej špecifikácie a osobitných požiadaviek na plnenie, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia obchodného zákonníka.
Zmluvné strany berú na vedomie, že dĺžnik udelí súhlas s postúpením pohľadávky za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Poskytovateľ vyhlasuje, že je oprávnený poskytovať služby podľa tejto zmluvy po celú dobu trvania tejto zmluvy.
V prípade, ak zmluvné strany majú povinnosť byť registrované v Registri partnerov verejného sektora, zmluvné strany týmto vyhlasujú, že splnili povinnosť podľa zákona č. 315/2016 Z.z., inak zodpovedajú za škodu spôsobenú druhej zmluvnej strane porušením vyššie uvedenej povinnosti. Uvedené platí aj pre prípadných subdodávateľov poskytovateľa. To sa vzťahuje na celé obdobie platnosti zmluvy.
Požaduje sa, aby poskytovateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa vzniku zmeny (predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien).
V prípade ak objednávateľovi nevznikne prevádzková potreba, vyhradzuje si právo neobjednať žiadne služby.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania zazmluvneného množstva za celý predmet zákazky v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Poskytovateľ uzatvorením tejto zmluvy v zmysle ustanovení zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení, udeľuje objednávateľovi súhlas so spracovaním svojich osobných údajov v rozsahu údajov uvedených v tejto zmluve na evidenčné účely, najmä vedenie registra zmlúv objednávateľa na dobu určitú, počas vedenia registra zmlúv.
V prípade nedodržania dohodnutého termínu plnenia je objednávateľ oprávnený uplatniť u poskytovateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka denne. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nebude dotknutý.
PROTIKORUPČNÁ KLAUZULA
1. Poskytovateľ sa pri plnení tejto Zmluvy zaväzuje dodržiavať Platnú legislatívu zakazujúcu podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, ovplyvňovanie verejných činiteľov za účelom dosiahnutia výhod, a to najmä, ale nie výlučne pri verejnom obstarávaní, podľa predpisov vzťahujúcich sa na verejné obstarávanie a týchto predpisov:
a) zákon č. 300/2005 Z. z. Trestný zákon v platnom znení, b) zákon č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v platnom znení, c) zákon č. 54/2019 Z. z. o ochrane oznamovateľov protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
2. Poskytovateľ sa zaväzuje zaviesť a zachovávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia spôsobilé zabrániť korupčnému konaniu.
3. Poskytovateľ prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov, zamestnancov, splnomocnených zástupcov alebo iných osôb podieľajúcich sa na strane Poskytovateľa na poskytnutí služby a plnení ďalších povinností podľa Zmluvy priamo alebo nepriamo neponúka, nedáva, neposkytuje, nežiada, ani nesúhlasí s poskytnutím alebo prijatím peňazí, alebo akejkoľvek inej oceniteľnej hodnoty, výhody alebo daru žiadnej právnickej alebo fyzickej osobe, najmä nie verejnému ani štátnemu zamestnancovi, politickej strane,
politickému kandidátovi, osobe, ktorá pôsobí v akomkoľvek orgáne zákonodarnej, správnej alebo súdnej moci, zamestnancovi štátneho podniku alebo medzinárodnej verejnej organizácie, a to v akejkoľvek krajine, so zámerom korupčne ovplyvniť, odmeniť, alebo naviesť k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti túto alebo nepriamo akúkoľvek inú osobu, za účelom získať alebo udržať pre Objednávateľa akýkoľvek prospech alebo výhody pri výkone činnosti.
4. Poskytovateľ prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov, zamestnancov, splnomocnených zástupcov ani akákoľvek iná osoba podieľajúca sa na strane Poskytovateľa na poskytnutí služby a plnení ďalších povinností podľa Zmluvy nebola a nie je evidovaná žiadnym štátnym orgánom ako vylúčená, s pozastavenou činnosťou, navrhnutá na vylúčenie alebo pozastavenie činnosti, prípadne inak nežiaduca v rámci účasti na verejnom obstarávaní a/alebo v rámci účasti na ponukách zo strany Svetovej banky prípadne inej medzinárodnej rozvojovej banky.
5. Poskytovateľ sa zaväzuje po primeranú dobu, ktorou sa rozumie 5 rokov po ukončení tejto Zmluvy, zachovať súvisiacu dokumentáciu v súlade s podmienkami tohto článku Zmluvy. 6. Poskytovateľ sa zaväzuje, že neposkytuje kompenzácie za prijatie zákazky, resp. uzatvorenie tejto zmluvy. 7. Poskytovateľ sa zaväzuje, že nie je previazaný so štatutárnym zástupcom organizácie, resp. zamestnancom organizácie.
8. Poskytovateľ sa zaväzuje, že Objednávateľovi oznámi akékoľvek porušenie povinností podľa tejto Protikorupčnej klauzuly, alebo zistenie skutočnosti v rozpore s prehláseniami Poskytovateľa uvedenými v tejto Protikorupčnej klauzule a to bez zbytočného odkladu po tom ako sa o takomto porušení alebo skutočnosti dozvedel. 9. V prípade, ak Objednávateľ písomne upozorní Poskytovateľa na dôvodné podozrenie o porušení záväzku Poskytovateľa vyplývajúce z tejto protikorupčnej klauzuly alebo na rozpor s prehláseniami Poskytovateľa uvedenými v tejto Protikorupčnej klauzule :
a) Objednávateľ je oprávnený pozastaviť plnenie z tejto Zmluvy, a to aj bez predchádzajúceho upozornenia Poskytovateľa a po dobu, ktorú Objednávateľ vzhľadom na zistenie relevantných skutočností považuje za nevyhnutnú. Poskytovateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že po dobu zisťovania skutočností nedôjde k vzniku akýchkoľvek povinností Objednávateľa voči Poskytovateľovi plynúcich z takého pozastavenia plnenia zo Zmluvy a nebude sa to považovať za porušenie povinností podľa tejto zmluvy.
b) Poskytovateľ je povinný prijať všetky relevantné opatrenia, aby zabránil strate alebo zničeniu akýchkoľvek údajov a dokumentov vo vzťahu k zistenému korupčnému konaniu.
10. V prípade, ak Poskytovateľ poruší ktorúkoľvek z povinností podľa tejto Protikorupčnej klauzuly Objednávateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od Zmluvy s okamžitou účinnosťou bez toho, aby Poskytovateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie Objednávateľa od Zmluvy. 11. Poskytovateľ sa zaväzuje, že poskytne Objednávateľovi v zákonom stanovenom rozsahu náhradu škody za akúkoľvek škodu spôsobenú Objednávateľovi v súvislosti s porušením tejto Protikorupčnej klauzuly.
Ochrana osobných údajov
Poskytovateľ sa zaväzuje, že informuje svojich zamestnancov, štatutárnych zástupcov, splnomocnených zástupcov a iné fyzické osoby, ktoré vystupujú v jeho mene vo vzťahu k Objednávateľovi, alebo ktoré sa podieľajú na plnení tejto Zmluvy (ďalej len „Dotknuté osoby“) o spracúvaní ich osobných údajov Objednávateľom ako prevádzkovateľom osobných údajov za účelom plnenia tejto Zmluvy,
a to v rozsahu podľa čl. 13 a 14 Nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa ruší smernica 95/46/ES a zákona č. 18/2018 Z. z. a to bez zbytočného odkladu po tom, keď budú osobné údaje Dotknutých osôb poskytnuté Objednávateľovi.
V rámci splnenia informačnej povinnosti sa Poskytovateľ zaväzuje oboznámiť Dotknuté osoby s dokumentom „Informačná povinnosť prevádzkovateľa o spracúvaní osobných údajov oprávnených zástupcov, kontaktných osôb a osôb podieľajúcich sa na plnení dodávateľských zmlúv na strane dodávateľov prevádzkovateľa“ zverejneným na https://www.nemocnicapp.sk/?cat=222 .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Banícka 803/28, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 komplet

43 482,00

43 482,00

Poskytovateľ predloží do 7 dní od účinnosti zmluvy, jednotkové ceny za poskytované služby uvedené v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.10.2024 14:20

16.10.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.10.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 183
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.10.2024 12:53 - Vstupná ponuka 43 482,00 € Cena bez DPH
09.10.2024 12:53 - Najvýhodnejšia ponuka 43 482,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS